خانه / بازی / دانلود بازی StrikeBox: Sandbox Shooter
StrikeBox: Sandbox Shooter StrikeBox: Sandbox Shooter

StrikeBox: Sandbox Shooter

محبوبیت 76%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.2.99
  • اندروید
    6
  • سازنده
    ChaloApps
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +43.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    136MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی StrikeBox: Sandbox Shooter

StrikeBox: Sandbox Shooter – جعبه ضربه : جعبه شنی تیراندازی نام یک بازی جالب و اکشن در دسته بازی های شوتر و مولتی پلیر که محوریتی مانند کانتر را دارد میباشد و توسط استودیو ChaloApps ساخته شده است. استودیویی که حالا دست و کارش در ساخت بازی های تیر اندازی یا بهتر بگوییم اکشن است اما با گیم پلی هایی جالب و فان که امروز سومین بازی اش یعنی StrikeBox: Sandbox Shooter را میخواهیم برای شما عزیزان معرفی نماییم که واقعا جدایی از طراحی های مبتدی و گرافیک ساده اش ، به شما یک گیم پلی سرگرم کننده میدهد! پس همراه گیمی روید باشید. StrikeBox: Sandbox Shooter به بازیکنان دنیایی رایگان با مبارزات اسلحه هیجان انگیز می دهد که می توانید از آن لذت ببرید. شما می توانید به هم تیمی های خود بپیوندید تا دشمنانی که در مقابل شما ظاهر می شوند را شکست دهید. در عین حال، تعداد عناصر عجیب و غریبی که می تواند در سطح رخ دهد غیر معمول نیست و تجربه بازیکن را تغییر می دهد. علاوه بر این، تعداد سلاح ها نیز چیزی است که بازیکنان را کنجکاو می کند و در هنگام رویارویی با دشمنان زیادی به آنها کمک می کند. همانطور که گفتیم این بازی سرشار از گیم پلیی پویا و سرگرم کننده است که حسابی شمارا درگیر خودش میکند!

به طوری که این بازی اکشن تیراندازی اول شخص پویا و بسیار سرگرم کننده با الهام از بازی افسانه ای Counter-Strike که به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با لذت سپری کنید و همچنین ساعت ها گیم پلی فراموش نشدنی را به شما هدیه می دهد. در این بازی شما می توانید در تیراندازی با بازیکنانی از سراسر جهان در زمان واقعی رقابت کنید. در تیم ها جمع شوید و به نقشه نبرد بروید، جایی که تیمی که بیشترین امتیاز را در زمان تعیین شده داشته باشد برنده خواهد شد! شما میتوانید در این بازی در حالت چند نفره بازی کنید و اون اوج لذت بازی با بازیکنان را بچشید! جایی که از سرتاسر جهان به مسابقه دادن می آیند تا مدال پیروزی را کسب کنند! StrikeBox: Sandbox Shooter با یک گیم پلی آشنا و نسبتاً سرگرم کننده، چندین نوع سلاح گرم، گرافیک سه بعدی زیبا و نقشه های استادانه و همچنین می توانید هلیکوپترها و وسایل نقلیه جنگی را کنترل کنید. همچنین ویژگی این شوتر فرصتی بی نظیر برای ایجاد پناهگاه ها و موانع از اشیاء موجود با دستان خود است که گیم پلی آن را متنوع و فوق العاده هیجان انگیز می کند! پس اگر هنوز هم میخواهید این بازی را دانلود کنید ، باید بگوییم وقت را از دست ندهید و اگر از گیمر ها علاقه مند بازی های اکشن هستید اصلا این بازی را از دست ندهید که میتواند گزینه خوبی برای وقف کردن زمان های بیکاری شما باشد!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مگا مود + خرید رایگان + آنلاک شده ( گاد مود + گاد مود وسایل نقلیه + کشتن فوری + آتش سریع + دقت بالا در تیر اندازی + خرید رایگان + باز بودن اقلام پولی و البته حذف تبلیغات مزاحم )

گیمی روید یعنی طعم آزادی یک گیمر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام خسته نباشید من نصب کردم فقط جون بینهایت بود و.... نبود لطفاً راهنمایی کنید

    1. مهرداد (نویسنده)

      بقیه غیرفعال شدند

  2. پول بینهایت نیست

    1. سلام خیر، مشخصات مود در بخش اطلاعات قرار گرفته است.

    2. راست میگی