خانه / بازی / دانلود بازی Farm City: Farming & Building
Farm City: Farming & Building Farm City: Farming & Building

Farm City: Farming & Building

محبوبیت 75%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.10.20
  • اندروید
    6
  • سازنده
    Zego Studio
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +388.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    53MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Farm City: Farming & Building

Farm City: Farming  Building – شهر مزرعه: کشاورزی و ساختمان یک بازی عالی و فوق العاده خوش ساخت در سبک بازی های شبیه سازی و مدیریتی از استودیو Zego Studio برای اندروید میباشد که امروز جدایی از درخواست های شما سروران ، تیم ما با بررسی ها و تست های این بازی قصد دارد این بازی را به صورت اختصاصی معرفی نماید و آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس شما عزیزان بگذارد. پس حتما همراه گیمی روید باشید. شهر را رشد دهید این همان محوریت اصلی بازی است که بازی را به این خوبی جلوه داده است و محبوب شده است! بیاید بیشتر توضیح دهیم. Farm City: Farming Building به دلیل گیم پلی اعتیادآور، گرافیک رنگارنگ و فرصت های گسترده برای توسعه پروژه شما، سرگرمی عالی برای گیمرها در تمام سنین خواهد بود. در اینجا می توانید به طور همزمان شهری از رویاها را بسازید و مزرعه ای را تجهیز کنید. میوه ها، سبزیجات را پرورش دهید، در خانه خود یک مزرعه داشته باشید و سپس محصول را در کارخانه پردازش کنید تا محصولات خوشمزه ای به دست آورید.

حالا جدایی از اینکه میتوانید شهر را رشد دهید همچنین میتوانید مزرعه خود را به یک مزرعه بزرگ تبدیل کنید و آن را رشد دهید به طوری که زیرساخت های شهر را بسازید، همه چیز را برای ساکنان فراهم کنید، در کارخانه ها غذا تولید کنید، آنها را به روستاهای همسایه بفروشید و خزانه را دوباره پر کنید. شما منتظر رویدادهای بازی هیجان انگیز، فرصت های گسترده برای توسعه شهر هستید، حیوانات منحصر به فرد را در مزرعه خود جمع آوری می کنید، صدها ساختمان را به سبک غیر معمول بسازید و در رقابت برای رهبری در جدول رده بندی جهانی شرکت کنید! این بازی به شما اجازه می دهد تا هم آرامش مزرعه و هم شلوغی شهر مجاور را تجربه کنید. سبک های طراحی متنوع و در عین حال خیره کننده آن همه را مجذوب خود می کند و شما با استفاده از تخیل خود مزرعه و دهکده خود را ایجاد می کنید. گیم پلی بازی سبک و آسان است، اما مدیریت زمان، تجهیزات و ماشین آلات اینطور نیست. پس از پیوستن به Farm City: Farming Building، ترک آن غیرممکن است زیرا جذابیت بازی مانع از ترک آن می شود.

در نتیجه مهارت های شما نیز افزایش می یابد. با آمدن به شهر مزرعه، بازیکنان باید در فعالیت های کشاورزی و ساخت و ساز تولیدی شرکت کنند تا محصولات بیشتری تولید کنند. خاک حاصلخیز و شرایط آب و هوایی عالی به رشد نرم کشت شما کمک می کند. با این حال، هنگامی که برای اولین بار بازی را شروع می کنید، فقط می توانید محصولات خاصی را پرورش دهید، اما با پیشرفت شهر، انواع گیاهان و حیوانات بیشتر می شود. علاوه بر این، سطح کشاورزی شما نیز بر این اساس افزایش می یابد. از کشاورزی و پرورش دام، بازیکنان بسیاری از محصولات ایجاد شده توسط آن فعالیت ها را جمع آوری کرده و از آنها کسب درآمد خواهند کرد. آن محصولات به کارخانه ها آورده می شود و کالاها و مایحتاج مورد نیاز مردم در اینجا تولید می شود. علاوه بر این، بخشی از آن محصولات باعث ایجاد مواد خام و فروش یا مبادله با یکدیگر می شود. تمام آن کالاهای ایجاد شده را می توان برای تامین نیازهای مردم ساکن اینجا مبادله کنید. با طرح های بی شمار زیبا و بدیع، بازیکنان این حق را دارند که مناسب ترین و رضایت بخش ترین نقاشی را برای خود انتخاب کنند.

پس از انتخاب یک تصویر، باید شروع به ساخت ساختمان های منحصر به فرد کنید و یک مزرعه دوست داشتنی بسازید. ساخت و سازها ابتدایی و معمولی هستند اما باید زمان خود را به خوبی مدیریت کنید تا زودتر تکمیل شوند. از طریق آن، شما همچنین تجربیات مفیدی را یاد می گیرید و مهارت های خود را بهبود می بخشید. هر کار در شهر مزرعه زمان بندی شده است و وظیفه شما این است که آنها را در مدت زمان تعیین شده تکمیل کنید. اگر اجازه دهید زمان بگذرد، جایزه را دریافت نخواهید کرد یا حتی مجبور نیستید از ابتدا شروع کنید. تکمیل هر ساختمان زمان مشخصی را می طلبد، اما بازیکن می تواند با یادداشت برداری در بازی سرعت ساخت را افزایش دهد. تکمیل ساختمان ها به موقع یا سریعتر از زمان تعیین شده، به شما امتیاز تجربه در کنار هدایای کوچک می دهد که انگیزه زیادی در روند انجام ماموریت به شما می دهد. Farm City: Farming & Building برای خدمت بهتر به شخصیت های خود نقشه آماری مورد نیاز خود را برای شما ایجاد کرده است. برای یافتن آمار و نیازهای اقلام ساکنان در اینجا نقشه را دنبال خواهید کرد.

بازیکنان سطوح بی شماری از آسان تا دشوار را تجربه می کنند و لحظات هیجان انگیز و سرگرم کننده ای را به ارمغان می آورند. همچنین می توانید مجموعه های بی نظیری از حیوانات و پدیده های طبیعی را جمع آوری کنید. بازیکنان از طریق گیم پلی ساده و ماموریت های جذاب و جذاب از شرکت در شهر مزرعه لذت خواهند برد. یک بازی عالی و روان با گرافیک زیبا و صدای بسیار باکیفیت را تجربه خواهید کرد. با تصاویر واضح و عمیق، تجربه کاوش و یادگیری در مورد شهر را بیشتر کنید. همچنین از طریق این بازی برخی از مهارت ها مانند حل مسئله، مهارت های حرکتی ظریف و … را میتوانید در خود افزایش دهید!

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام وقتتون بخیر ببخشید اگه میشه بازی مود شده زندگی دیگران رو هم بزارید

    1. سلام دوست عزیز این بازی در حال بررسی میباشد.

  2. ببخشید اگه میشه بازی اخرین بازمانده رو مود کنید

    1. سلام دوست عزیز بررسی میشه.

  3. نسخه مود نداره

    1. سلام تا به الان خیر