خانه / بازی / دانلود بازی Darling Pet : Choose your love
Darling Pet : Choose your love Darling Pet : Choose your love

Darling Pet : Choose your love

محبوبیت 80%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.5.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    StoryTaco.inc
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +20.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    87MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Darling Pet : Choose your love

Darling Pet : Choose your love – حیوان خانگی عزیز: عشق خود را انتخاب کنید نام یک بازی جالب و خوش ساخت در سبک بازی های داستان محور و شبیه سازی زندگی با کاراکتر های انیمه ای از استودیو StoryTaco.inc برای اندروید میباشد که به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفتیم این بازی جالب را برای شما عزیزان معرفی نماییم و بار دیگر به وجدتان بیاوریم! پس اگر به چنین بازی هایی علاقه دارید حتما همراه گیمی روید باشید. Darling Pet : Choose your love یک بازی شبیه سازی دوستیابی با عمق پیچیده و عمیق در حالی که با داستان های جالب بسیاری همراه است را ارائه می دهد تا بازیکنان از احساس عاشق بودن لذت ببرند. در همین حال، شخصیت‌های فرعی داستان‌های گذشته جذاب و بالقوه زیادی دارند تا بازیکنان بتوانند با آن‌ها کاوش کنند یا با آنها همدلی کنند. محتوای بازی نیز با سرعتی سرسام‌آور گسترش می‌یابد و همیشه بهترین و جدیدترین شرایط را برای افراد ایجاد می‌کند تا عظمت سبک شبیه‌سازی دوستیابی را کشف کنند. اولین کاری که بازیکنان هنگام آمدن به دارلینگ پت باید انجام دهند طراحی ظاهری زیبا برای آماده شدن برای یک سفر هیجانی و سرگرم کننده با پسران است. یک داستان عاشقانه کامل به عناصر بصری نیز نیاز دارد و بازیکنان می توانند با هر سبکی یک شخصیت عالی خلق کنند.

ظاهر نیز بر تعامل شخصیت ها تأثیر می گذارد، زیرا هر رویداد به طور غیرمنتظره ای اتفاق می افتد، اما بیشتر پتانسیل یا نتیجه آنها بر اساس ظاهر بازیکن است. شانس بازیکن به آنها کمک می کند تا با پسران خوش تیپ و درخشان زیادی آشنا شوند و حتی هر کدام از آنها تفاوت های زیادی مانند ظاهر یا شخصیت دارند. بسته به ترجیحات هر بازیکن، آنها می توانند روابط زیادی را به طور همزمان در جهات مختلف ایجاد کنند و همه چیز را کاملاً برنامه ریزی کنند. تعامل طولانی‌مدت آن‌ها با قهرمان‌های مرد برای باز کردن قفل پایان‌های جدید یا ایجاد تفاوت‌های مهم در طرح و مسیرهای جایگزین حیاتی است. تعامل بازیکن با شخصیت‌های مرد در این بازی مهم است و آنها می‌توانند از طریق روش‌های مختلفی مانند چت زنده یا پیام‌رسانی تعامل داشته باشند. همه دیالوگ ها بیش از دو گزینه مختلف را در اختیار بازیکن قرار می دهند و هر جهت تأثیر یا تأثیری بر احساسات حریف دارد. از این طریق، بازیکنان می‌توانند در درازمدت برای هر شخصیت توسعه دهند، احساسات عمیقی ایجاد کنند و در بسیاری از سناریوها به طور کامل آنها را دستکاری کنند. اگر بازیکنان بخواهند عنصر “عشق” را برای هر شخصیت متفاوت احساس کنند، افزایش سطح محبت ضروری است. هرکسی شخصیت ها یا رفتارهای سرد متفاوتی دارد، اما رازها یا نکات جدید به تدریج با نزدیک شدن یا تعامل بازیکنان باز خواهد شد.

از طریق آن، بازیکنان می‌توانند بیشترین تأثیر را بگذارند و به همه پیشرفت منحصربه‌فردی در عشقشان به هر یک از شخصیت‌های مورد علاقه‌شان بدهند. هنگامی که بازیکن تعاملات عمیق زیادی با شخصیت ها داشت، می تواند اطلاعات شخصی مورد نیاز برای برنامه های عاشقانه مختلف را جمع آوری کند. نکته قابل توجه تولد هر یک از شخصیت ها است و بازیکنان می توانند با تکیه بر شخصیت خود، پرمعنی ترین هدایا را بدهند. بسیاری از پتانسیل‌های جدید نیز به تدریج در Darling Pet بر اساس پیشرفت بازیکن گسترش می‌یابد و به آنها ایده‌های بیشتری برای پرورش محبت یا ایجاد لحظات به یاد ماندنی می‌دهد. اگر بازیکنان می‌خواهند با شخصیت‌ها قرار بگذارند، لباس‌ها ضروری است و می‌توانند از محتوایی استفاده کنند که با ترجیحات پسران مطابقت داشته باشد تا رابطه‌شان را تقویت کنند. خوشبختانه، اگر بخواهند تأثیر عمیقی بر پسرها بگذارند، انتخاب گسترده تغییرات ظاهری، خلاقیت همه را تحریک می کند. بسته به ارزش لباسی که بازیکن در بسیاری از تاریخ ها استفاده می کند، احساسات پسرها به طور قابل توجهی تغییر می کند و به عشق واقعی نزدیک می شود. Darling Pet : Choose your love یکی از بهترین بازی های شبیه سازی دوستیابی است و گیم پلی آن عمدتاً بازیکنان زن را با فانتزی های خود هدف قرار می دهد. علاوه بر این، طراحی شخصیت‌های مرد در طرح نیز زیبا است و در شخصیت‌ها یا سبک‌های بسیاری طبقه‌بندی می‌شود تا بازیکنان فعالانه دنبال کنند. به هر حال، پیشرفت بازیکن در داستان مهمترین چیز است و آنها می توانند سرنوشت خود را برای داشتن عشق رمانتیک تعیین کنند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

حذف تبلیغات ( دریافت جوایز بدون دیدن تبلیغات )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *