خانه / بازی / مسابقه / دانلود بازی Need for Speed™ No Limits
Need for Speed™ No Limits Need for Speed™ No Limits

Need for Speed™ No Limits

محبوبیت 82%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    7.4.0
  • اندروید
    6
  • سازنده
    ELECTRONIC ARTS
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +5.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    147MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Need for Speed™ No Limits

Need for Speed™ No Limits – بالاخره یکی از بهترین های اندروید در سبک ماشینی و مسابقه از استودیو مطرح و بزرگ الکترونیک آرتس آپدیت شد. معرفی میکنم اگر طرفدار سبک ماشینی و اندرویدی هستید پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو تجربه کنید. بازی جذاب Need for Speed No limits از استودیو معروف ELECTRONIC ARTS می باشد که با تعداد دانلود +100 میلیون و امتیاز 4.4 یکی از پرطرفدارترین و پردانلود ترین های این دسته بازی در سراسر مارکت های جهان از جمله گوگل پلی منتشر و قرار گرفته است. هم اکنون شما عزیزان می توانید این بازی هیجان انگیز رو به صورت دو نسخه مود و اصلی با لینک نیم بها از وب سایت گیمی روید دانلود و دریافت کنید. Need for Speed™ No Limits – این عنوان نسخه ای دیگر از سری بازیهای پرطرفدار جنون سرعت است که در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و نمره بالایی را توانسته کسب کند، مانند قسمت های گذشته این بار هم باید کنترل خودروهای مختلفی را در دست بگیرید و خیابان های شهر را بهم بریزید. شما می توانید به دلخواه خود اتومبیل‌ها را ارتقا دهید و یا شخصی سازی نمایید. این شخصی سازی ها شامل قطعات مختلفی می شود و محدودیتی برای این کار در نظر گرفته نشده است، کافی است با تمام توان بازی را پیش ببرید و امتیاز کسب نمایید تا به جمع رانندگان زیرزمینی اضافه شوید. بازی های نید فور اسپید به دلیل حجم کم و گرافیک فوق العاده ای که دارند در میان بازیکنان علاقمند به ژانر ریسینگ از پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

شما وارد یک مجموعه مسابقه خیابانی شده اید و شکست یعنی خروج از مسابقات، در واقع شما حق شکستن خوردن را ندارید و باید با شیب ملایم مراحل پیش بروید. در ابتدا یک ماشین در اختیار دارید که خیلی خوب نیست اما برای دقایق اولیه بازی مناسب است، شما به مرور زمان میتوان ماشین خود را شخصی سازی کنید و با شکست دادن دشمنان، ماشین های جدیدی آزاد می کنید، هر کدام از ماشین ها از نظر فنی قدرت خاصی دارند و برای جاده های مختلف مناسب هستند. امکان دریفت کشیدن، نیتروژن، شخصی سازی ماشین و مسابقات شبانه باعث میشود که، با یک بازی جذاب و فوق العاده طرف باشید، شما میتوانید نمای دوربین بازی را تغییر دهید و از دید راننده به مسابقات وارد شوید. تمام قطعات ماشین از لحاظ فنی و ظاهری را میتوانید شخصی سازی کنید و به جرات می توانیم بگوییم که این بازی یک تجربه هیجان انگیز ار شخصی سازی خودروهای اسپرت را ارائه می‌کند. کمتر بازی هایی مانند CarX Highway Racing تا این اندازه در جزئیات محیط و خودروها دقیق هستند. اگر بخواهیم به گیمپلی این بازی نگاه دقیقی داشته باشیم باید بگوییم که این بازی در کنار آسفالت هشت جز 5 بازی برتر ریسینگ اندروید قرار میگیرند. گیم پلی بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی ندارد اما ایرادات بازی به طور کامل برطرف شده اند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

جوایز رایگان بدون دیدن تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام نسخه مود پول بینهایت الماس همه چی هست ؟ درسته؟نید فور اسپید رو میگم خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید ❤️❤️❤️🙏❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏

    1. سلام متاسفانه خیر لطفا بخش مشخصات رو مطالعه کنید.

  2. نسخه مود سکه هک و طلا هک نسخه اخر رو هم بزارید