خانه / بازی / دانلود بازی Nitro Nation: Car Racing Game
Nitro Nation: Car Racing Game Nitro Nation: Car Racing Game

Nitro Nation: Car Racing Game

محبوبیت 85%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    7.9.6
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Creative Mobile Games
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    7+
  • حجم
    1.83GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Nitro Nation: Car Racing Game

Nitro Nation: Car Racing Game – نیترو ملت: بازی اتومبیل رانی نام یک بازی فوق العاده هیجانی و خوش ساخت با طراحی های عالی و دقیق از استودیو Creative Mobile Games که حسابی برای ساخت این عنوان زحمت کشیده است! بازیی که حالا یک بازی مسابقه ای بسیار منحصر به فرد برای تلفن های همراه است. دلیل منحصر به فردش شاید به این دلیل است که با بسیاری از بازی های مسابقه ای که اغلب در اپ استور ها می بینید متفاوت است! امروز هم آپدیت جدیدی از این بازی را مشاهده کردیم و تصمیم گرفتیم تا این شگفتی را از گیمی رویدی های عزیز قافل نکنیم و آن را معرفی نماییم. شما علاقه مندان اگر عکس هایی از این بازی را تماشا کردید ، میتوانید همراه گیمی روید باشید تا جدایی از معرفی این بازی، به دانلود کردن آخرین نسخه اش از دانلود باکس زیر بپردازیم. اگر از علاقه مندان به بازی های مسابقه ای هستید، احتمالا نام بازی های مسابقه ای معروف کامپیوتر و کنسول را شنیده اید. این بازی ها تقریباً هر چیزی را که اپراتور یک وسیله نقلیه در فرآیند کنترل به آن نیاز دارد شبیه سازی می کند. با این حال، این بازی‌ها برای دستگاه‌های بازی قدرتمند هستند که می‌خواهند بازی‌هایشان به بازیکنان بیشتری دسترسی پیدا کند، چیزی بیشتر از این نیست که توسعه‌دهندگان مجبورند به یک دستگاه تلفن همراه مانند گوشی ها توجه کنند. باهوش، اما تلفن‌ها پیکربندی بسیار پایین‌تری نسبت به رایانه‌ها یا کنسول‌ها دارند، بنابراین توسعه‌دهندگان باید چند چیز را مبادله کنند.

در مورد بازی های مسابقه ای، بسیاری از توسعه دهندگان ترجیح دادند که ویژگی تعویض دنده را حذف کنند. این کار نه تنها حجم بازی را کاهش می دهد، بلکه این عملکرد می تواند در زمانی که صفحه نمایش گوشی خیلی کوچک است، بازی را برای بازیکنان دشوار کند. بسیاری از بازی ها با این رویکرد موفق بوده اند، در میان آنها بازی هایی با بیش از ده ها، صدها میلیون دانلود وجود دارد. اما برای کسانی که عاشق مسابقه هستند، کمبود عملکرد کمی ناامید کننده خواهد بود. این بازی توسط Creative Mobile، یک تیم سازنده بازی مستقر در شمال اروپا ساخته شده است. محصولات آنها بسیار محبوب هستند و در مجموع بیش از 400 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده اند. در میان آنها، این بازی با بیش از 50 میلیون دانلود و امتیاز 4.5/5 تنها در Google Play محبوب ترین است! اگر شما یک گیمر مسابقه ای حرفه ای هستید، مطمئناً با این گیم پلی بیگانه نخواهید بود. اما برای بازیکنانی که اولین بار هستند یا با بازی های مسابقه ای موبایل آشنا هستند، ممکن است کمی ناآشنا به نظر برسد. یک مسابقه از بازی فقط از 2 بازیکن تشکیل شده است، شما با هدف تبدیل شدن به اولین دونده در آن مسابقه به ماشین ملحق می شوید. اما در مسابقه شما نیازی به دیدن جاده ندارید، نیازی به رانندگی ندارید. ماشین به طور مداوم مستقیم می رود، شتاب می گیرد و به سمت خط پایان اتش به پا می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دنده را عوض کنید تا ماشین به آرامی کار کند و بالاترین سرعت را داشته باشد.

اگر در مورد پیچیدگی Nitro Nation: Car Racing Game صحبت می کنید، این بازی بسیار عقب تر از یک بازی مسابقه ای معمولی است، زیرا شما فقط 2 دکمه منحصر به فرد برای تعویض اعداد دارید. در ابتدای بازی، شما با شماره 1 شروع خواهید کرد، در این شماره ماشین شما کندترین کار را خواهد داشت، اما قدرت آن بیشترین است. بنابراین برای شروع مسابقه بسیار مناسب است. وقتی سرعت ماشین تقریبا به حداکثر سرعت 1 می رسد، باید آن را به 2 تغییر دهید تا ماشین به شتاب خود ادامه دهد. به تدریج می توانید دنده را به حداکثر برسانید تا از تمام قدرت وسیله نقلیه خود استفاده کنید. در بازی انواع مختلفی از وسایل نقلیه وجود دارد که هر کدام دارای پارامترهایی مانند حداکثر سرعت، شتاب متفاوت خودرو هستند. البته شکل و رنگ آنها نیز متفاوت است. این به شما بستگی دارد که انتخاب کنید با کدام ماشین مسابقه دهید، اما وقتی ماشینی که دوست دارید پایین تر از ماشینی باشد که دوست ندارید، خوشحال نخواهید شد. نگران نباشید زیرا در این بازی می توانید با قطعاتی که به دست می آورید ماشین خود را ارتقا دهید. قطعاتی مانند لاستیک، موتور، لوله اگزوز، لاستیک و … همه قابل تنظیم هستند. به جای بهترین قطعاتی که می توانید پیدا کنید، ماشین شما قطعاً فوق العاده قدرتمند خواهد بود. برای یک بازی مسابقه ای با این گیم پلی ساده، عجیب نیست که گرافیک آن نیز ساده باشد. اما به هیچ وجه، توسعه دهنده این بازی به طور ویژه آن را با گرافیک سه بعدی واقع گرایانه آورده است.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *