خانه / بازی / اکشن / دانلود بازی Zooba: Fun Battle Royale Games
Zooba: Zoo Battle Royale Game Zooba: Zoo Battle Royale Game

Zooba: Zoo Battle Royale Game

محبوبیت 86%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    4.33.2
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Wildlife studios
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    174MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Zooba: Fun Battle Royale Games

Zooba: Fun Battle Royale Games – زوبا : بازی های سرگرم کننده بتل رویال یک بازی فان و خوش ساخت البته اکشن و شوتر با گیم پلیی بقا از استودیو Wildlife Studios برای اندروید میباشد که جدیدا طرفدار های خودش را دارد و امروز هم گیمی روید تصمیم دارد به درخواست شما گیمر های دوست داشتنی این بازی محبوب و خوش ساخت را معرفی نماید و آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس شما سروران قرار بدهد. در بازی‌های Zooba: Fun Battle Royale، حیوانات از قفس خود خارج می‌شوند و در طول نبرد به اطراف می‌دوند. بازیکنان باید بفهمند که چگونه آنها را به جایی که از آنجا آمده اند برگردانند و شما می توانید شخصیت مورد علاقه خود را با مهارت های خاص انتخاب کنید. با 45 متحد، نبرد شما هیجان انگیزتر و دراماتیک تر از همیشه خواهد بود. زوبا یک نبرد سلطنتی هیجان انگیز است که شبیه یک کارتون ساخته شده است. بازیکنان به 20 شخصیت مختلف تبدیل می شوند تا متوجه شوند که نقاط قوت و ضعف آنها در جنگ چیست. شما می توانید با استفاده از بمب، کمان، تیر و یا ماموریت های تیراندازی نشان دهید که چقدر در بازی مهارت دارید. همچنین، با پیشروی بیشتر به داخل رینگ، راه های مختلفی برای بازی می آوریم. لطفاً به یاد داشته باشید که هر نوع حیوان چگونه حرکت می کند تا بتوانید آنها را با دقت بیشتری ترسیم کنید. کمان ها برای شکار اورانگوتان ها و دیگر حیوانات آهسته حرکت می کنند، مانند گوزن. حیوانات بزرگتر دوست دارند از بمب استفاده کنند زیرا آنها سریعترین کار را انجام می دهند. اینکه چگونه جانوران احضار شده شما مهارت‌های جدیدی یاد می‌گیرند و در نبرد قوی‌تر می‌شوند، بستگی به میزان درآمد شما دارد. غذا، ابزار و لباس، از جمله چیزهای مفید دیگر، همیشه در فروشگاه ذخیره می شود.

همچنین، راندهای بالاتر به شما امکان می دهند در نقش ابرقهرمان شکست ناپذیر شلی بازی کنید. برای این، بازیکنان باید بتوانند شکار کنند و در آن مهارت داشته باشند و همچنین بتوانند سکه ها را معامله کنند. ایده های جدید زیادی در ظاهر جدید وجود دارد که می توانید از آنها مطلع شوید. هنگامی که به تنهایی مبارزه می کنید، اغلب با حریفان قوی مشکل خواهید داشت، به طوری که طلسم های پشتیبانی مفید خواهند بود. با کمک یک تیم رقابتی بسیار حرفه ای و سطح بالا، با Zooba مبارزه کنید تا خداوند همه گونه ها شوید. با یک زنجیره غذایی بی نهایت به صدر جدول امتیازات برسید تا جوایز جالب زیادی دریافت کنید. در بازی Zooba: Fun Battle Royale Games هر فصل تورنمنت های رایگانی برگزار می شود که باید با اشتیاق وارد آنها شوید. اگر بازیکنی به بالای جدول مسابقات راه پیدا کند، دو برابر بیشتر پاداش دریافت می کند. وقتی اوضاع بد است و بازیکنی آسیب دیده است، باید در اسرع وقت زخم را درمان کند تا حریف به طور کامل تسلط پیدا نکند. از ایموجی های جالب زیادی استفاده کنید تا معاملات بیشتری با دشمن دریافت کنید. ضربات پشت سر هم به شما سکه می دهد و امتیاز جایزه شما را دو برابر می کند. برای هر گروه، چالش همراه با فهرستی طولانی از قوانین سختگیرانه است. Zooba: Fun Battle Royale Games به بازیکنان این امکان را می دهد که دوستان بیشتری را برای کمک به آنها وارد نبرد کنند. لطفا مراقب سلامتی حریف خود باشید تا بتوانید در زمان مناسب شلیک کنید و زمان خود را هدر ندهید. این فروشگاه دارای تعداد زیادی تیر و کمان باحال است که به شدت شلیک می کنند و شکار پرنده هوایی را سرگرم کننده و هیجان انگیزتر می کند. هر یک از اعضای جوخه نبرد در جنگیدن متفاوت مهارت دارند، اما بروس در از بین بردن جانوران بزرگ بهترین است.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود : 

مود منو ( دید 1 در 4 + مپ هک شده + می توان در آب شلیک کرد )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام عرض خسته نباشد ببخشید من حدود ۲ ساله دنبال نسخه ی بینهایت شدن الماس دارم میگردم اصلا ساخته میشه یا نه دست از جست و جو بردارم ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام به دلیل امنیت بالای بازی مود الماس امکان پذیر نیست

  2. ببخشید میشه آپدیت کنین چون بالا نمیاره

    1. سلام وقت بخیر تلاشمون رو میکنیم تا نسخه جدید رو قرار بدیم.

  3. ببخشید ی سوال الان نسخه ی بینهایت جم و اسکین نیومده ؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود لطفا بخش مشخصات بخونید

  4. سلام مود منو چیه؟ میشه توضیح بدید ممنون میشم اگه زودتر جواب بدید

    1. مهرداد (نویسنده)

      در بخش مشخصات نوشتیم ( مود منو یک منو مجزا در بازی در گوشه سمت چپ ایجاد میکند که میتوانید مود هارا فعال یا غیر فعال کنید )

    1. مهرداد (نویسنده)

      عزیزی رضا جان از نسخه جدید لذت ببرید