خانه / بازی / دانلود بازی Blockman Go
Blockman Go Blockman Go

Blockman Go

محبوبیت 67%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.77.2
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Blockman GO studio
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +2.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    680MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Blockman Go

Blockman Go – بلاکمن برو یک بازی جالب و پیکسلی اما خوش ساخت و سرگرم کننده که توسط Blockman GO studio ساخته شده است و برای اندروید در گوگل پلی به انتشار رسیده است میباشد. Blockman Go یک بازی که هم مینی‌بازی‌های سرگرم‌کننده را ارائه می‌کند و هم به کاربران اجازه می‌دهد با دوستان دیگر خود چت و تعامل داشته باشند. این یک بازی آرکید معروف با 50 میلیون دانلود در فروشگاه گوگل پلی است. بسیاری از عناصر از Minecraft و Roblox الهام گرفته شده اند، اما ناشر Blockman GO Studio این بازی را بیش از هر زمان دیگری برای جامعه علاقه مندان به بازی های آرکید چشمگیرتر کرده است که امروز به درخواست جمعی از شما علاقه مندان به سبک بازی های مینی گیمز و مولتی پلیر که محوریت پیکسلی دارند تصمیم گرفتیم تا این بازی را تست نماییم و تجربیاتمان را برای شما عزیزان بازگو نماییم و در آخر آخرین نسخه این بازی محبوب و پرطرفدار را برای دانلود در دسترس قرار بدهیم! پس اگر عکس هایی از بازی را تماشا کردید و قصد تجربه این بازی را دارید و یا قبلا این بازی را تست کرده اید ، حتما همراه گیمی روید باشید تا بیشتر درمورد این بازی آشنا شویم. مطمئناً هر کسی در جامعه بازی ها نام Minecraft را شنیده است. از زمان انتشار، با میلیون ها بار دانلود پر فروش غالب بوده است. اگرچه Minecraft ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما تحریک خلاقیت بازیکنان، این بازی را برای هر سنی به یک جنون تبدیل کرده است. و اگر از طرفداران Minecraft و Roblox هستید، نمی توانید Blockman Go را نادیده بگیرید. شرط می بندم که دوستش خواهی داشت! هنگامی که بازی را دانلود کردید، مجموعه ای از مینی بازی ها را با سبک های مختلف خواهید دید.

هر بازی کوچک تجربیات جالب متفاوتی را به بازیکنان می دهد، نه خسته کننده، بلکه برعکس بسیار جذاب. تنها با یک لمس ساده می توانید مینی بازی مورد نظر خود را برای شرکت در آن انتخاب کنید. برای مثال، بازی هایی که بر موانع غلبه می کنند، از سریع ترین سرعت برای رسیدن به خط پایان استفاده می کنند یا بازی های کوچکی که باید شخصیت خود را به سلاح مجهز کنید، خود را آماده کنید. با تاکتیک هایی برای مبارزه هیولا را شکست دهید، بازی را ببرید. نه تنها این، بلکه ناشر همچنین به طور مداوم به روز رسانی هایی را برای بازیکنان ارائه می دهد تا مینی بازی های بیشتری را در مجموعه خود داشته باشند. Blockman Go یک بازی موبایل آرکید با عناصر بسیار آشنا است که در Minecraft دیده اید. در دنیای این بازی همه چیز از بلوک های مجزا تشکیل شده است، حتی شخصیت شما. و یک چیز بسیار خاص این است که در Blockman Go می توانید آواتار شخصیت خود را با سبکی که دوست دارید سفارشی کنید و علامت خود را ایجاد کنید. طرح های مختلف لباس برای پاسخگویی به نیازهای بسیاری از کاربران در سنین مختلف وجود دارد. شما می توانید شخصیت خود را در لباس های راحتی بپوشید، یا لباس های زرق و برق دار، ظریف، پر جنب و جوش یا زیبا را انتخاب کنید. سیستم همچنین به سرعت مرتب می شود تا بتوانید بهترین و زیباترین لباس ها را ببینید. دیگر دریغ نکنید، به سرعت لباس را انتخاب کنید تا به تاثیرگذارترین شخصیت بازی تبدیل شوید. Blockman Go به بازیکنان اجازه می دهد تا با عبارات غنی تعامل داشته باشند و چت کنند. شگفت انگیزتر این است که بتوانید با دوستان خود چت کنید و با هم به بازی های سرگرم کننده بپیوندید.

این بازی نه تنها تعامل مستقیم با کاربر را فراهم می کند، بلکه امکان ارسال پیام های گروهی را نیز برای شما فراهم می کند تا لحظات سرگرمی به یاد ماندنی را با دوستان نزدیک خود ذخیره کنید. حتی پس از شرکت در مینی گیم ها، می توانید دوستان جدیدی از سراسر جهان پیدا کنید. شما هرگز در این بازی تنها نخواهید بود. وقتی برای اولین بار بازی را شروع می کنید، باید اطلاعات جنسیت خود را وارد کنید. بر اساس اطلاعاتی که شما ارائه کرده اید، Blockman Go سبک های مختلف دکوراسیونی را متناسب با نیاز جنسی مورد نظر شما ارائه می کند. شخصیت‌های زن تصاویر متفاوتی نسبت به شخصیت‌های مرد خواهند داشت، بنابراین لطفاً این را در هنگام شرکت در نظر داشته باشید. کلیدهای کنترلی Blockman Go مشابه Minecraft هستند. فلش هایی در سمت چپ صفحه وجود دارد که به شما امکان می دهد آواتار را کنترل کنید، در حالی که فلش های سمت راست برای ایجاد و حذف اشکال استفاده می شوند. برای تنظیم جهت برای شخصیت خود، روی صفحه در جهت دلخواه به جلو و عقب بکشید. علاوه بر این، گرافیک Blockman Go با الهام از Minecraft و Roblox ساخته شده است. بنابراین، اگر از طرفداران گرافیک Minecraft هستید، مطمئناً از گرافیک Blockman Go راضی خواهید بود، اما تفاوت های خاصی وجود دارد که Minecraft هنوز بازیکنان را تحت تأثیر قرار نداده است. پس از شرکت در مینی گیم ها، جوایزی که برنده می شوید سکه های طلا هستند. در صورت تکمیل بهتر، هر چه رتبه بالاتر باشد، سکه های طلای بیشتری دریافت خواهید کرد. طلا برای خرید تزئینات یا خرید لوازم جانبی بیشتر برای شخصیت شما استفاده می شود.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آثار دیگر Blockman GO studio