خانه / بازی / دانلود بازی My City: Star Horse Stable
My City: Star Horse Stable My City: Star Horse Stable

My City: Star Horse Stable

محبوبیت 88%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.0.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    My Town Games Ltd
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +750
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    &
  • حجم
    103MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی My City: Star Horse Stable

My City: Star Horse Stable – شهر من: اصطبل اسب ستاره عنوان یک بازی شبیه ساز آرکید آموزشی برای کودکان از سری بازی های محبوب استودیو  My Town Games Ltd برای اندروید میباشد که امروز قصد معرفی اش را در سایت گیمی روید داریم تا بار دگیر علاقه مندان به این سبک هارا به وجد بیاوریم! My City: Star Horse Stable را رایگان برای اندروید دانلود کنید تا شروع به کاوش شبیه ساز مزرعه اسب در دستگاه خود کنید. آیا آماده انجام کار یک پرستار بچه برای پرورش، غذا دادن و لباس پوشیدن اسب های خود دراین بازی هستید؟ برای ادامه حتما همراه ما باشید. مطمئناً یک مسابقه اسب دوانی حرفه ای را در تلویزیون دیده اید یا حداقل یک بار از آن به صورت زنده در بین مخاطبان یک مسابقه اسب دوانی هیجان انگیز لذت برده اید. آیا همیشه دوست داشتید گله اسب های خود را داشته باشید؟ در بازی My City: Star Horse Stable شما به آن سرگرمی راضی خواهید بود و صاحب یک اسب خواهید شد تا بتوانید از سنین پایین از او مراقبت کنید. به نظر می رسد مانند بازی My Talking Angela 2 یک پرستار بچه می شوید. اما به جای مراقبت از گربه، اکنون اسب ها در جوانی هستند. آیا می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید و این اسب ها را از سنین پایین تا زمانی که بتوانند در مسابقات حرفه ای شرکت کنند پرورش دهید؟ بیایید شروع به کاوش در این بازی کنیم! My City: Star Horse Stable سی و سومین قسمت از مجموعه بازی های آموزشی کودکان خردسال مجموعه My City از ناشر My Town Games است.

اگر از طرفداران این نوع بازی هستید، نمی توانید آخرین قسمت را که بازیکنان را به یک مزرعه شبیه سازی شده اسب می برد، نادیده بگیرید. در این بازی، بازیکنان می‌توانند آزادانه یک اسب برای نگهداری و پرورش آن‌ها داشته باشند. از آنجایی که این یک بازی شبیه سازی مزرعه اسب است، کاری که باید در این بازی انجام دهید این است که کل کار یک مربی اسب را شبیه سازی کنید. شما می توانید از اسب ها مراقبت کنید، آنها را لباس های زیبا بپوشانید ، آنها را غذا دهید، آنها را معاینه کنید و آنها را آموزش دهید. وقتی صحبت از آموزش اسب شد، شما مطمئناً متخصص نیستید. اما از طریق این بازی این کار را بهتر درک خواهید کرد. بازیکنان می توانند شخصیت خود را در مزرعه شبیه سازی اسب سواری کنترل کنند. در چالش‌هایی که بازی ارائه می‌کند، شرکت کنید، مانند پریدن از روی موانع، مسابقه با بازیکنان دیگر وغیره. کار آموزش اسب خود را شروع کنید تا با ذهن اسب همدردی کنید. آنها به شما کمک می کنند در هر مسابقه ای که در بازی My City: Star Horse Stable برگزار می شود، به نتایج خوبی برسید. این بازی همیشه سرگرمی زیادی را برای کودکان به ارمغان می آورد تا با بازی های جذاب اشتیاق خود را برای سرگرمی آزاد کنند. اگر قسمت های قبلی مجموعه My City را بازی کرده باشید، مطمئناً مکانیسم تعامل با محیط اطراف این بازی را می شناسید. مانند یک خانه عروسک، می توانید با هر چیزی که در این بازی گنجانده شده است تعامل داشته باشید.

این بهترین تجربه را برای کودکان خردسال فراهم می کند تا بتوانند کاری را که انجام می دهند تصور کنند. با یک لمس، می توانید یک بطری شیر را در دست بگیرید و به اسب خود غذا بدهید، لباس های زیبایی به او بپوشانید، موهایش را ببافید، موهایش را رنگ کنید و حتی از یک دامپزشک بخواهید که در هنگام بیماری از آنها مراقبت کند. شما همچنین یک نظافتچی اصطبل خواهید شد و کود آنها را تمیز می کنید، چیزی که هرگز در بازی های مشابه فکر نمی کردید امکان پذیر باشد! My City: Star Horse Stable از گرافیک سه بعدی استفاده می کند که کل کار افرادی را که در مزرعه اسب کار می کنند شبیه سازی می کند. ناشر از رنگ های روشن بسیاری برای مناسبت کودکان خردسال استفاده کرده است. این بازی به سرعت عشق زیادی را از بازیکنان به دست آورد و به خصوص والدین کاملاً مطمئن هستند که کودکان خردسال چنین بازی های مفیدی را انجام دهند. با کیفیت تصویر و گیم پلی هیچ فشاری برای کودکان 5 تا 12 سال وجود ندارد. این بازی همچنین دارای یک موسیقی متن آرامش بخش است و همچنین می توانید شخصیت خود را به قسمت های دیگر مجموعه My City Games متصل کنید. در حال حاضر،این عنوان در فروشگاه برنامه Google Play به قیمت ۱ دلار به فروش میرسد که می توانید برای داشتن این بازی پول خرج کنید و همچنین برای انگیزه بیشتر از ناشر حمایت کنید. با پولی که برای مالکیت بازی در نظر گرفته شده است، بازی تبلیغات مزاحم را در حین بازی به طور کامل حذف می کند. یک بار پرداخت کنید و برای همیشه به روز رسانی رایگان دریافت کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. بد بد

آثار دیگر My Town Games Ltd