خانه / بازی / دانلود بازی Assoluto Racing
Assoluto Racing Assoluto Racing

Assoluto Racing

محبوبیت 86%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.13.3
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Infinity Vector Ltd
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +183.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Assoluto Racing

Assoluto Racing – مسابقات رانندگی عنوان یک بازی فوق العاده هیجانی و خوش ساخت با گرافیکی چشم نواز از استودیو Infinity Vector Ltd که یک بازی مسابقه عالی به سبک Real Racing برای اندروید میباشد و امروز برای اولین بار در ایران و به درخواست شما عزیزان تصمیم داریم تا این بازی خوش ساخت و عالی را معرفی نماییم و آخرین نسخه اش را همراه یک نسخه مود شده در اختیارتان قرار بدهیم! با مسیرهای مسابقه سریع در Assoluto Racing زندگی خود را به بهترین شکل تبدیل کنید. این یک بازی موبایل برای کسانی است که علاقه زیادی به اتومبیل های مسابقه ای زیبا دارند. من مطمئن هستم که نباید آن را از دست بدهید زیرا Assoluto Racing لحظاتی از سرگرمی نهایی را برای شما به ارمغان می آورد! پس همراه گیمی روید باشید. بسیاری از ما علاقه زیادی به ماشین های مسابقه ای زیبا داریم. آماده باشید که ساعت ها به آنها نگاه کنید. بنابراین آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه حسی در هنگام تست رانندگی با آنها دارید؟ عالیه! و Assoluto Racing به شما کمک می کند این کار را به راحتی انجام دهید. ناشر بازی Infinity Vector Ltd بر اساس مدل سازندگان اتومبیل های مسابقه ای، ابرخودروهای واقعی را برای طراحی اتومبیل هایی که بازیکنان برای مسابقه استفاده می کنند، طراحی کرده است. از زمان راه اندازی Assoluto Racing هزاران دانلود را در فروشگاه Google Play جذب کرده است. اکثر مردم نظرات خود را می گذارند، نظرات مثبت دلیل بسیار قانع کننده ای برای شما خواهد بود که این بازی را از دست ندهید. هنگام شروع، اولین کاری که هر بازیکن باید انجام دهد این است که وسیله نقلیه مسابقه ای خود را داشته باشد. در ابتدا ممکن است ماشینی بدون امتیازهای خاص زیاد باشد، اما برای چند مسابقه صبور باشید، برای ارتقای ماشین خود جایزه بگیرید.

Assoluto Racing به بازیکنان این امکان را می دهد که از بین مدل های مختلف خودرو از برندهای مشهور جهانی مانند نیسان، بی ام و، مک لارن، تویوتا، مرسدس بنز، میتسوبیشی حتی GTR، Lancer Evolution، M3 انتخاب کنند. علاوه بر طراحی ماشین، بازیکنان می توانند خودشان ماشین را نیز طراحی کنند. به عنوان مثال، رنگ لاستیک ها و رینگ ها را تغییر دهید، نقاشی هایی را روی ماشین اضافه کنید تا سبک خود را نشان دهید. رانندگی با ماشینی با شخصیت خودتان قطعاً اعتماد به نفس شما را چندین برابر می کند! مسیر در Assoluto Racing بسیار حرفه ای طراحی شده است، از مسیرهای مستقیم تا پیچ ها بسیار واقعی شبیه سازی شده است. در جاده ها، مناظر اطراف نیز دائما در حال تغییر است، مثلاً می توانید خط ساحلی را ببینید یا به داخل یک تونل تاریک بروید. شما ماشین خود را با سرعت 200 کیلومتر در ساعت رانندگی خواهید کرد و از حریفان و موانع موجود در مسیر اجتناب و سبقت خواهید گرفت. خود را در سرعت غوطه ور کنید، هر مسابقه را به راحتی شکست دهید. وقتی مبتدی هستید، Assoluto Racing شما را به یک مسابقه ساده می برد. شما به راحتی از حریفان خود سبقت می گیرید. اما بعدها، چالش های بیشتر و بیشتری مطرح می شود. حریفان فوق العاده قدرتمند هستند و اگر فقط برای یک ثانیه حواس شما پرت شود، قطعاً از شما پیشی می گیرد. پس همیشه ذهن روشن، روحیه جنگندگی بالا داشته باشید تا همیشه در اوج باشید! برای افزایش جذابیت بازی، Assoluto Racing نه تنها دارای یک پیست مسابقه با ربات های از پیش برنامه ریزی شده است، بلکه بازیکنان نیز آن را بسیار آسان خواهند یافت. بنابراین هنگام بازی آنلاین، با بازیکنانی از سراسر جهان مطابقت خواهید داشت.

هر فردی سبک مسابقه متفاوتی دارد که چالش بزرگی را برای شما ایجاد می کند. آنها از فشار دادن شما برای پیشرفت دریغ نخواهند کرد. برای هر یک از نژادهای خود با دقت آماده شوید. کنترل پنل پیش‌فرض این بازی دارای دکمه‌های اولیه مانند سرعت بالا و پایین، دکمه‌های ناوبری، شیب چرخ و غیره خواهد بود. اما این بازی به شما اجازه می‌دهد تا برای تجربه بهتر مسابقه تنظیم کنید. در تنظیمات، می توانید نسبت دنده را تنظیم کنید، گشتاور و اسب بخار را بهبود بخشید، کمبر را تغییر دهید، اگزوز، گیربکس و سیستم تعلیق را نصب کنید یا RPM خط قرمز را بهبود بخشید، … ویژگی ها توانایی بسیار واقعی که باعث می شود احساس کنید صاحب یک سوپراسپرت هستید، درست است؟ استفاده از کنترل‌ها، پارامترهای پیش‌فرض یا تغییر آن‌ها به انتخاب شما بستگی دارد، هیچ چیز اجباری نیست. گرافیک سه بعدی Assoluto Racing دقیق و واضح است. رنگ‌های هماهنگ باعث می‌شود تصاویر ماشین‌های مسابقه یا مسیرهای مسابقه در بازی به طور واقعی بازتولید شوند. ضمن اینکه صدای اصلی بازی صدای غرش موتور ماشین است. همه این عوامل در کنار هم باعث می شود بازیکنان به سرعت بیایند و دیگر نگران افسردگی یا استرس نباشند. مشکلات مالی در بازی همیشه ما را به این فکر می‌اندازد که اگر پول زیادی ندارید، داشتن مدل‌های جدید برای شما سخت خواهد بود یا برای ارتقای ماشین فعلی‌تان کافی نیست. با این حال، با ویژگی پول نامحدودی که نسخه مود ما ارائه می کند، دیگر نیازی به نگرانی نخواهید داشت، رایگان برای خرید هر چیزی که می خواهید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

برنده شدن آسان ( برای تکمیل موفقیت آمیز ماموریت های مجوز و مسابقات مداری به دیوار برخورد کنید. + خرابی های احتمالی زمانی که برخی از کارت ها فعال هستند. + احتمال ممنوعیت منتفی نیست. )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. چجوری باید سکه ها و پول هامون رو بیشتر کنیم؟

  2. الان من نسخه مودو دان کردم نوشته فایل قابل استخراج نیست و فرمتش قابل خوندن نیست! این یعنی چی؟

    1. سلام با برنامه zarchiver بازی رو نصب کنید. نیازی به استخراج کردن نیست.

  3. پول بینهایت هم داره؟

  4. سلام داداش لطفا جواب بده سوالمو این ویژگی مود شده ش چجوری باید فعال شه یعنی تو مسابقه باید خودمو بزنم به دیوار خوندم مشخصات مود رو ولی متوجه نشدم یه لطفی بکن بهم بگو ممنون.....

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بله بزنید به دیوار برنده میشید