خانه / بازی / دانلود بازی Battlefield
Battlefield Battlefield

Battlefield

محبوبیت 85%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.10.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    ELECTRONIC ARTS
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +100.000
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    +17
  • حجم
    808MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Battlefield

Battlefield – میدان جنگ عنوان بازیی است که همگی اسمش را شنیده ایم و بعضا آن را تجربه کرده ایم و میدانیم چه بازیی است که تا چند وقت پیش استودیو سازنده این بازی یعنی ELECTRONIC ARTS وعده ساخت این اثر هیجان انگیز و محبوب را به موبایل داده بود و امروز شاهد عرضه این بازی و ورودش به گوگل پلی برای اندروید هستیم و تصمیم داریم تا این عنوان به خصوص و فوق العاده را برای شما گیمر های ایرانی معرفی نماییم و در آخر آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس قرار بدهیم، پس اگر از علاقه مندان بازی های اکشن و شوتر هستید و مشتاقانه منتظر این بازی برای اسمارت فون ها بودید ، اصلا این پست را از دست ندهید و همراه گیمی روید باشید. یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص با درگیری های تیمی که به شما اوج لذت یک بازی شوتر را میدهد! Battlefield اکنون در اندروید شما در دسترس است! این بازی که دارای نبرد FPS چند نفره HD با کیفیت کنسول است،  یک بازی عالی برای هر طرفدار سری Battlefield است. تیم خود را آماده کنید و در حالت‌های مختلف بازی، علیه تیم دشمن حمله کنید. Battlefield Mobile همچنین دارای تعداد زیادی از گزینه های سفارشی سازی است که به شما امکان می دهد سربازی عالی برای سبک بازی خود ایجاد کنید. پس برای چی منتظری؟ اکنون Battlefield Mobile را دانلود کنید و جنگ حماسی بتلفیلد را در حال حرکت تجربه کنید! این بازی دارای بازی تیمی برتر، تخریب ژانر و حالت‌های نمادین مانند Conquest، Rush و Team Deathmatch خواهد بود. Battlefield Mobile همچنین دارای یک حالت کاملاً جدید است که به طور خاص برای دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است.

این حالت به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا میدان جنگ را به روشی کاملاً جدید تجربه کنند و بهترین چیزهایی را که Battlefield ارائه می‌کند با قابلیت‌های منحصربه‌فرد دستگاه‌های تلفن همراه ترکیب می‌کند. این بازی قرار است اواخر امسال منتشر شود و مطمئناً ساعت‌ها فعالیت چندنفره شدید را برای بازیکنان فراهم می‌کند. این یک بازی عالی برای کسانی است که عاشق مبارزات PVP با شدت بالا هستند. از نبردهای بزرگ با صدها بازیکن گرفته تا درگیری‌های صمیمی بین تیم‌های کوچک، این بازی چیزی برای همه دارد. و البته، هیچ بازی Battlefield بدون عینک های انفجاری که سری به آن ها مشهور است، کامل نخواهد بود. با تانک ها، موشک انداز ها و سایر تجهیزات قدرتمندی که در اختیار دارید، می توانید دشمنان خود را زیر بهمنی از آوار دفن کنید. بنابراین اگر به‌دنبال تجربه‌ای از بازی‌های موبایلی شدید و اکشن هستید، بتلفیلد بهترین بازی برای شماست. بازی بتلفیلد یک بازی رایگان برای موبایل است که به بازیکنان امکان می دهد با دوستان خود ترکیب شوند و در حالت های سریع PVP بر رقابت مسلط شوند. بازی دارای کنترل‌های لمسی بصری است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به راحتی به تیم‌های خود استراتژی و فرمان دهند. بازیکنان همچنین می توانند سوار وسایل نقلیه تیم شوند و میدان جنگ را با تخریب محیطی در مقیاس بزرگ نابود کنند تا مزیت را بدست آورند. Battlefield Mobile برای هر گیمر موبایلی که به دنبال یک تجربه رقابتی سریع و هیجانی است، یک وسیله ضروری است. این بازی دارای انواع حالت های چندنفره و همچنین یک کمپین تک نفره خواهد بود و در دوران مدرن جریان دارد. یکی از ویژگی های کلیدی بتلفیلد موبایل توانایی نبرد در محیط های کاملاً تخریب پذیر خواهد بود.

چه در حال انفجار از طریق دیوارها برای سرنگون کردن یک تک تیرانداز دشمن باشید یا به سادگی تانک خود را در یک سازه آجری هدایت کنید، Battlefield Mobile به شما این امکان را می دهد که آشفتگی درونی خود را آزاد کنید. علاوه بر این، بازی همچنین شامل رویدادها و ماموریت های مختلفی برای تکمیل خواهد بود، که به بازیکنان دلایل زیادی برای بازگشت به بازی های بیشتر می دهد. با ترکیبی از اکشن چند نفره و بازی انفرادی، Battlefield Mobile در حال تبدیل شدن به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های موبایلی سال است! Battlefield اسپین آف مورد انتظار از سری این بازی است که گیم پلی آن تفاوت چندانی با سری بازی های محبوب با همین نام برای کنسول ها و رایانه های شخصی نخواهد داشت. نبردهای عظیم نفس گیر و باورنکردنی، مکان های رنگارنگ با محیط های تخریب پذیر، گیم پلی قمار، قهرمانان با ویژگی های منحصر به فرد و زرادخانه سلاح های کاملاً چشمگیر. در اینجا می توانید مهارت های خود را در چندین حالت بازی جالب آزمایش کنید. بازی های تیمی استراتژیک برای درگیری های شما و همچنین چندین کلاس قهرمان منحصر به فرد مانند پیشاهنگ یا پزشک، پشتیبانی و حمله آماده شده است. شما می توانید قهرمان خود را با بهترین تجهیزات مجهز کنید و از میان مجموعه وسیعی از سلاح ها، ابزارها، پوسته ها و موارد دیگر انتخاب کنید. در اینجا شما این فرصت را خواهید داشت که با بازیکنان دیگر از نقاط مختلف جهان متحد شوید و برای شکست دادن تیم رقیب وارد میدان نبرد شوید. جلوه های ویژه دیدنی، طراحی بصری حالت عالی، انتخاب گسترده سلاح ها و گیم پلی فراموش نشدنی نیز برای شما تدارک دیده شده است! پس منتظر چی هستید؟ همین الان این بازی را از دانلود باکس زیر با سرعتی بالا دانلود نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

توجه:

1 – این بازی دارای فرمت ساخت خاصی است – APKS ها، که باید با استفاده از Split APKs Installer نصب شوند.

2 – ابتدا Split APKs Installer را دانلود و نصب کنید.

3 – سپس، از Split APK Installer برای نصب فایل apk دانلود شده Battlefield™ Mobile استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام. روی لوگوی بازی میمونه و وارد بازی نمیشه. با چند تا فیلترشکن هم امتحان کردم نشد.

    1. مهرداد (نویسنده)

      بازی از دسترس خارج شده

  2. سلام ایرانسل من رو مود میکنید

    1. سلام این برنامه مود نمیشه

  3. بخش داستانی هم داره یا فقط چند نفره؟

  4. آنلاین هست؟

  5. عالی

  6. Go to town 2 مود را بزارید