خانه / بازی / دانلود بازی Bad 2 Bad: Apocalypse
Bad 2 Bad: Apocalypse Bad 2 Bad: Apocalypse

Bad 2 Bad: Apocalypse

محبوبیت 91%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.0.4
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    DAWINSTONE
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +28.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    166MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Bad 2 Bad: Apocalypse

Bad 2 Bad: Apocalypse – بد 2 بد: آخرالزمان نامی است که استودیو DAWINSTONE آن را روی این بازی رول پلی و اکشن قرار داده است و امروز آپدیت جدیدش را برای اندرویدی ها عرضه کرده است و جدایی از درخواست های شما عزیزان ، گیمی روید با تجربه و تست این بازی تصمیم دارد تا عنوان Bad 2 Bad: Apocalypse را برای شما علاقه مندان معرفی نماید و آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس قرار بدهد! پس همراه ما باشید. Bad 2 Bad: Apocalypse دنباله ای که انتظار طولانی برای Bad to Bad: Delta and Extinction است. در این آخرین قسط ، تیم دلتا با یک مرحله گسترده تر ، جهان بینی و محتوای غنی تر از همیشه بهتر و بهتر از همیشه است. این تیم ، به رهبری Major Pan ، باید دنیایی را که توسط ویروس انسانی نابود می شود ، نجات و بازسازی کند. در یک سفر حماسی به تیم دلتا بپیوندید که با بقا آغاز می شود و در بازسازی جهان به اوج خود می رسد. این بازی مطمئناً طرفداران این سریال و تازه واردان را به طور یکسان خوشحال می کند. در این بازی ، بازیکنان وظیفه دارند پس از یک واقعه فاجعه بار ، جهان را بازسازی کنند. برای این کار ، آنها باید نیروهای خصمانه قدرتمند و وحشی های آلوده به ویروس را شکست دهند. آنها می توانند اردوگاه پایه خود را ارتقا داده و تجهیزات لازم را برای زنده ماندن تهیه کنند. این بازی شامل اکتشاف ، جمع آوری ، ماهیگیری و عناصر کاردستی است. بازیکنان برای پیشرفت در بازی باید از همه این عناصر استفاده کنند. با برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت دقیق منابع ، بازیکنان می توانند جهان را بازسازی کرده و تمدن جدیدی ایجاد کنند. با انتشار آخرین بازی این سریال ، طرفداران مشتاقانه پیش بینی می کردند که چه ویژگی ها و به روزرسانی های جدید را در بر می گیرد. یکی از به روزرسانی های بسیار پیش بینی شده ، سطح سفارشی سازی در دسترس بود که بازیکنان ناامید نشدند.

این سطح از سفارشی سازی سطح کاملاً جدیدی از غوطه وری را به بازی می افزاید و به بازیکنان این امکان را می دهد تا واقعاً در جهان نشان دهند. با وجود امکانات بسیار جالب ، جالب خواهد بود که ببینیم بازیکنان چگونه می توانند خود را در بازی بیان کنند. در Bad 2 Bad: Apocalypse، توسعه شخصیت و سیستم تیم ملی که از کار قبلی قوی تر است ، تغییر تاکتیک برای هر موقعیت و موارد مجهز به خدمه از اهمیت بیشتری برخوردار شد. بازیکن نه تنها می تواند شخصیت های خود را کنترل کند بلکه نیروهای ویژه خود را نیز توسط تراشه ها تشکیل می دهد. آنها با تنظیم حالت های مختلف با توجه به تفکر استراتژیک خود بازیکن و استفاده کامل از غرفه های مختلف ، می توانند در برابر حریفان قدرتمند در بازی مبارزه کنند. علاوه بر این ، با موتور جدید ، محتوای بازی غنی تر و عملکرد بهتر بازی ، بازیکنان می توانند دنیای بازی واقعی تری را تجربه کنند. من معتقدم که بسیاری از بازیکنان خوشحال خواهند شد که به رویای کودکی خود بازگردند تا قهرمان شوند که جهان را نجات می دهد. در این بازی ، بازیکن می تواند هواپیماهای بدون سرنشین جنگی را در جوخه ها مستقر کند. این سلاح پشتیبانی قدرتمند در برابر اهداف زمینی و هوا مؤثر است. این هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به مسلسل و موشک هستند و همچنین می توانند مجهز به دوربین های حرارتی و عینک های بینایی شبانه باشند. آنها توسط یک اپراتور از راه دور کنترل می شوند و می توانند برای حمله به اهداف خاص هدایت شوند. علاوه بر قابلیت های توهین آمیز آنها ، از هواپیماهای بدون سرنشین نیز می توان برای شناسایی و نظارت استفاده کرد. در صورت استفاده صحیح ، آنها می توانند در هر نبرد یک دارایی ارزشمند باشند! پس وقت را از دست ندهید و همین الان این بازی را از دانلود باکس زیر دانلود نمایید و ساعت ها خود را سرگرم کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

منوی مود (  دستورالعمل های کرک: وارد بازی شوید روی نماد گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید تا 1: گلوله نامحدود 2: دوام نامحدود 3: بدون آسیب به شخصیت 4: 10 برابر تجربه بیشتر 5: آسیب زیاد (لازم است قبل از ورود به بازی باز شود) 6 : نارنجک نامحدود  را داشته باشید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. میشه بخش فروشگاه داخل بازی رو هم به مودتون اضافه کنید؟؟

    1. سلام متاسفانه فعلا خیر.

  2. سلام مود منو هم فعال میکنم ولی مود نمیشه چرا؟

    1. درود دوست گرامی. بازی روی گوشی های مختلف تست شده و سالم بوده لطفا بخش مشخصات رو مطالعه کنید.

  3. سلام خسته نباشید ببخشید ویژگی های نسخه مود شده رو میگین

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما بخش مشخصات مینویسیم

  4. داشم گیمیروید

    بلاخره آپیدت شد دمدون گرم خدایی خسته نباشید 😘😘

    1. سپاس از همراهی شما

  5. واقعا کاراتون عالیه می‌دونم چه قدر سخته کار ولی خداییش هم آرشیو خوبی برای همه بازی ها دارین هم بازی های دیتا دار و بدون دردسر میزارین واقعا خسته نباشید میگم به کل تیم زحمت کش تون ⁦⁦;-)⁩

    1. مهرداد (نویسنده)

      خیلی ممنون بابت کامنت روحیه دار و پرانرژیتون مچکرم و خوشحالم کاربر هایی با معرفت و بامرامی مثل شما داریم موفق باشید

  6. داشم گیمیروید

    سلام لطفا بازی رو آپدیت کنید و اینکه چیزای دیگش رو هم مود کنید مث پول و آیتم های دیگه بازی من چند بار میام سایت ببینم آپدیت شده یا ن ولی هنوز نشده

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود چشم

  7. بازی آپدیت جدید داره میشه برای دانلود بزارین

    1. سلام همراه گرامی از اطلاع رسانی شما متشکریم. بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت.

  8. سلام خسته نباشید لطفابازی فرشته مبارزبزاریدممنون

    1. سلام دوست عزیز درخواستتون بررسی میشه. سپاس از شما

  9. عرشیا موسوی نسب

    چرا اجازه نمیده من مود رو دانلود کنم

    1. مهرداد (نویسنده)

      متوجه نشدم؟ لینک ها خرابن؟

    2. سلام نسخه مود شده هنوز در دسترس نیست؟

      1. مهرداد (نویسنده)

        سلام در دسترس هتس متونین دانلود کنید

  10. سلام 😘خسته نباشید من بازی تموم کردم منتظر ابدیت هستم کی میاد؟

    1. سلام نامعلوم! خود سازنده باید منتشر کنه.

      1. آپدیت جدید اومده

        1. سلام بررسی میشه. با تشکر

    2. چجوری تموم کردی ب منم یاد بده

  11. مودش چیجوریه من بلد نیستم

    1. سلام مود منو رو فعال کنید. ( یه دکمه تو بازیه)

  12. سلام آپدیت نسخه مود شده کی میاد

    1. سلام بزودی قرار میگیره لطفا شکیبا باشید.

  13. سلام لطفاً نسخه بروز بازی بگذارید

    1. سلام دوست عزیز از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت.

  14. مود جالبی بود ممنون

  15. Pinatamasters مود لطفا