خانه / بازی / دانلود بازی Magic Rampage
Magic Rampage Magic Rampage

Magic Rampage

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    6.1.8
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Asantee Games
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +609.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    134MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Magic Rampage

Magic Rampage – داد و بیداد جادویی نام بازیی جالب و خوش ساختی است که گیم پلیی اکشن و پلتفرمی را به شما میدهد به طوری که این بازی در سبک های هک اند اسلش و ماجراجویانه عرضه شده است و سازنده این بازی یعنی Asantee Games این بازی را برای اندرویدی ها در گوگل پلی منتشر کرده است که امروز قصد معرفی اش را داریم. Magic Rampage یک بازی RPG با اتمسفر پر جنب و جوش و تم های ماجراجویی خلاقانه است تا شما را در سرگرمی بی حد و حصر غرق کند. بهتر از همه، سفر شما با قابلیت پخش مجدد بالا بی پایان است و فرصت های زیادی را برای لذت بردن از بازی از طریق سبک ها یا مبارزات جدید که می خواهید امتحان کنید به شما می دهد! پس اگر قصد آشنایی و دانلود این بازی را دارید ، حتما همراه گیمی روید باشید.  جهان در بازی توسط عناصر تاریک تسخیر شده است و کل مکان را به میدان جنگی پر از ترس اما شادی پنهان تبدیل کرده است. ماموریت شما این است که با هر توانایی جدید بی وقفه بجنگید، از این طریق مناطق جدید را کشف کنید، داستان را پیش ببرید و شخصیت های مختلف زیادی را تجربه کنید. جهان همیشه با محتوای جدید گسترش می‌یابد و به شما وعده می‌دهد که شدیدترین و هیجان‌انگیزترین نبردها را به شما می‌دهد تا قدرت جادویی پنهان خود را آزاد کنید و همه دشمنان را در مسیر نابود کنید. سیستم کمپین نقش مهمی در طول گیم پلی یا پیشرفت شما ایفا می کند و مسئول هدایت شما در بسیاری از مناطق یا مبارزه با دشمنان جدید است. این کمپین همچنین بسیاری از حالت های بازی جدید را معرفی می کند، آن هم با هدف تغییر جو یا سرعت شما با جهان و داشتن اوقاتی عالی! بدون توقف، رویدادهای تصادفی در کمپین ظاهر می شوند و فرصت های زیادی را برای شما فراهم می کنند تا آیتم های افسانه ای را برای خود توسعه دهید یا پیدا کنید. در بازی Magic Rampage تنوع شخصیت‌ها به شما تجربه‌های جدید جنگی زیادی می‌دهد، زیرا هر کدام طراحی منحصربه‌فردی از سیستم مهارت و روش حمله دارند.

همچنین می‌توانید آنها را با عناصر جادویی، تجهیزات و سایر مهارت‌های جنگی به تناسب خود سفارشی کنید و به شیوه‌ای بی‌رحمانه وحشیانه را به نمایش بگذارید. بسیاری از شخصیت های جدید به تدریج در بازی شما باز می شوند و همه آنها پیشرفت های متمایز با وعده های بسیار و تجربیات منحصر به فرد برای بهبود گیم پلی دارند. این بازی بین بازیکنانی که می خواهند بالاترین امتیاز ممکن را در سیاه چال های تصادفی به دست آورند و جوایز سخاوتمندانه ای دریافت کنند، بسیار رقابتی است. این رقابت از طریق جدول امتیازات جهانی با زمان بندی های مختلف و جوایز کیفیتی که همه می خواهند نشان داده می شود. هیجان انگیزترین چیز تصادفی بودن در طراحی سیاه چال است، بنابراین بسیاری از مسائل مرتبط هستند که عنصر رقابتی را به سطح بعدی می کشاند و همه در مورد آن هیجان زده هستند. در بازی Magic Rampage تنوع شخصیت ها تحت تأثیر تجهیزات یا جادوهایی است که از کمپین ها یا رویدادها انتخاب می کنید. استفاده از آنها غنی است، همراه با یک روش حمله تصادفی برای ترکیب جادوها برای ایجاد جادوهای نهایی با قدرت تخریب بالا میتواند گزینه خوبی باشد. بسیاری از تجهیزات جادوگر نیز به طور گسترده به عنوان پاداش برای پیشرفت شما ظاهر می شوند، و اثرات رزونانس آنها بزرگ است، حتی سبک مبارزه شما را با بسیاری از وضعیت های جدید تغییر می دهد. بهترین چیزی که بازی Magic Rampage به جامعه ارائه می دهد PvP از طریق اتصال گیم پد محلی است تا شدیدترین و هیجان انگیزترین نبردها را به ارمغان بیاورد. همچنین می‌توانید بازیکنان دیگر را از طریق لابی‌های ویژه به چالش بکشید و سرورهایی را سفارشی کنید تا همه از آن لذت ببرند و مهارت‌های رزمی برتر خود را به نمایش بگذارند. این باعث می شود که جامعه پر جنب و جوش تر شود و هر روز هزاران جنگ جدید برای همه وجود دارد، همراه با جوایز تصادفی که به لذت گیم پلی می افزایند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت ( فروش معجون سلامتی پول زیادی به همراه خواهد داشت (برای اینکه مود کار کند، قبل از راه اندازی باید اینترنت را خاموش کنید، در غیر این صورت فروش معجون به جای 300+ میلیون، 50 طلا می دهد) )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *