خانه / بازی / دانلود بازی Idle Beauty Salon Tycoon
Idle Beauty Salon Tycoon Idle Beauty Salon Tycoon

Idle Beauty Salon Tycoon

محبوبیت 94%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.7.5
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Wazzapps global limited
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +40.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    86MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Idle Beauty Salon Tycoon

Idle Beauty Salon Tycoon – سرمایه دار خیلی مهم سالن زیبایی بیکار نام عجیب یک بازی خوش ساخت و کودکانه اما سرگرم کننده با محتوایی آموزشی در سبک های شبیه سازی و مدریتی که توسط استودیو خلاق Wazzapps global limited ساخته شده است که این استودیو در این چند ساله فعالیت خودش تجربیات زیادی را در ساخت بازی های شبیه سازی کسب کرده است که امروز در سایت گیمی روید به یکی از بازی های این استودیو میپردازیم تا دوست داران چنین سبک هایی را به وجد بیاوریم! پس همراه ما باشید. با پیروی از روند چند دهه اخیر، زیبایی برای بسیاری از افراد اولویت بسیار بالایی دارد. مردان و همچنین زنان برای بهبود زیبایی خود تحت فشار هستند. شاید قبلاً به لباس‌های پرنسس و بازی‌های ویدیویی زیبایی معتاد می‌شدید، اما پس از مدتی جذابیت و سرگرمی آن‌ها کمتر می‌شود. اگر می‌خواهید یک بازی زیبایی جدیدتر و مدرن‌تر را امتحان کنید، Idle Beauty Salon Tycoon بهترین انتخاب است. کوتاه کردن مو و مدل‌دهی از خدمات سالن‌های پرطرفدار است، زیرا افراد از همه اقشار، از جمله جامعه LGBT، می‌خواهند بهترین ظاهر خود را داشته باشند. موهای یک شخص پنجره ای است برای اینکه چه کسی هستند و چه چیزی را دوست دارند، بنابراین بسیار به آن علاقه دارند.

چرا کسب و کار سالن خود را با تمرکز بر مراقبت از مو شروع نمی کنید؟ شما به کمک نیاز دارید تا با تمام کارهایی که باید در سالن انجام شود هماهنگ باشید، بنابراین باید کارمندان جدیدی را استخدام کنید و آنها را آموزش دهید. شما می توانید به کارمندان جدید خود مدل موهای جدید و مهارت های دیگر را آموزش دهید. بهترین تجارت شما این است که آنها تا حد امکان مشتری جذب کنند، زیرا این کار باعث افزایش سود سالن شما می شود. در بازی Idle Beauty Salon Tycoon علاوه بر این، سالن شما خدمات ناخن را نیز ارائه می دهد که امروزه به طور فزاینده ای محبوب هستند. از آنجایی که کسب‌وکار شما در ارائه این خدمات تنها نیست، باید اطمینان حاصل کنید که انتظارات مشتریان شما را برآورده می‌کند یا از آن فراتر می‌رود یا خطر از دست دادن آن‌ها را در مقابل رقیب به خطر می‌اندازد. به یاد داشته باشید که شما نه تنها مدیر سالن، بلکه معلم سبک ها و سایر کارکنان هستید. صلاحیت ها و تجربه شما شما را برای رهبری تیمی آماده می کند که به طور مداوم ناخن های با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد. مشتریان از سالن‌ها انتظار دارند که صرف نظر از سبک طراحی ناخنی که انتخاب می‌کنند، از مینیمالیسم گرفته تا هنر، تنها از بالاترین کیفیت لاک برای دست‌ها و پاهای خود استفاده کنند.

شروع با کوتاه کردن مو و مانیکور یک راه عالی برای انجام است، اما شما باید خدمات سالن خود را فراتر از این خدمات گسترش دهید. هر سالن بر روی توسعه انتخاب خود از یک زیبایی مد روز تمرکز خواهد کرد تا به مشتریان محلی خود خدمات بهتری ارائه دهد. این دسته شامل ماساژ، آرایش، جراحی، خالکوبی، رفع موهای زائد و غیره می شود. اگر می خواهید سالن شما توسط افراد زیادی شناخته شود، بیشتر روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید. انجام این کار بازگشت خوبی به سرمایه شما خواهد داشت. ماشین‌ها همچنین باید مرتباً ارتقا داده شوند و فضا را مدرن‌سازی کنند تا بهترین تجربه را برای مشتریان به ارمغان بیاورند. به یاد داشته باشید که اگر مهمانان زیادی را پیش بینی می کنید، باید پارکینگ را گسترش دهید. با ادامه رشد و تکامل سالن به روش های جدید، مدیریت به طور فزاینده ای دشوار خواهد شد. هنگام انجام خدمات، رضایت مشتری باید اولویت اصلی شما باشد. اگر با اخم مغازه را ترک کنند، شکست خورده اید. بنابراین، زیبایی باید در تمام جنبه های خدمات مشتری در نظر گرفته شود، نه فقط جنبه های زیبایی شناسی. در بازی Idle Beauty Salon Tycoon برخی از مواردی که باید مراقب آنها باشید عبارتند از: نیاز به فضای پارک بیشتر و منتظر ماندن مشتریان در صندوق برای مدت طولانی و…. که یافتن افراد واجد شرایط برای حل مشکل و هماهنگ کردن تلاش های آنها ضروری است. پس اگر به چنین بازی هایی علاقه دارید ، همین الان این بازی را از دانلود باکس زیر با سرعتی بالا دانلود و نصب نماید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

همه چیز فورا تمام میشود ( تایم کاری + درامد بالا )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *