خانه / بازی / دانلود بازی LOST in BLUE
LOST in BLUE LOST in BLUE

LOST in BLUE

محبوبیت 94%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.152.1
  • اندروید
    6
  • سازنده
    Volcano Force
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +651.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی LOST in BLUE

LOST in BLUE – گم شده در آبی نام بازیی است که محوریت داستانی را در دل خودش گنجانده است و سبک های اکشن ماجراجویی و بقا را به نمایش میگذارد! سازنده این بازی استودیو Volcano Force است که به خوبی بازی محبوب خودش را ساخته است و با گرافیک چشم گیرش شمارا به وجد می آورد! LOST in BLUE یک بازی دشوار بقا در جزیره است که مهارت های مبارزه و بقای شما را آزمایش می کند. وظیفه اصلی گیمرها این است که با وسیله نقلیه خود در بسیاری از سرزمین های جدید سفر کنند و بجنگند و جزیره را از شر زامبی های شیطانی و خطرناک نجات دهند. پس اگر از گیم پلی آخر الزمانی و زامبی خوشتان می آید ، اصلا این بازی را از دست ندهید و همراه گیمی روید باشید. زندگی در یک جزیره متروک آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست، پس دریابید که چگونه زنده بمانید. بازیکنان باید به صورت دستی همه چیز را از خانه ها گرفته تا پایگاه های جنگی بسازند و زمین های خالی را بازسازی کنند. بنابراین LOST in BLUE بهترین راه حل را ارائه می دهد: دوستی با بسیاری از بازیکنان دیگر و همکاری برای ساختن امپراتوری خود. ماموریت های ساخت و ساز و رزمی دو ماموریت موازی هستند که باید آنها را برای بازگشت به خانه و رهایی خود به پایان برسانیم. از منابع موجود برای بهبود زمین خود استفاده کنید. با این حال، از منابع عاقلانه استفاده کنید زیرا بازیکنان اغلب اشتباه می کنند که ساختمان های زیادی را می سازند و آنها را رها می کنند. از خود در برابر حیوانات خطرناک محافظت کنید و در عین حال کیف پول خود را نیز غنی کنید. در شروع بازی LOST in BLUE، شخصیت شما هیچ سلاحی ندارد، حتی قدرتش ضعیف است. بنابراین برای اینکه او را کامل کنید به هر اندازه ای بروید. بازیکنان به جنگل های باستانی سفر می کنند و مقدار زیادی چوب برای تغذیه خود برداشت می کنند. بهتر است اسلحه منحصر به فرد خود را نیز با استفاده از مواد ارائه شده توسط مادر طبیعت ایجاد کنید.

از هر شی حداکثر استفاده را ببرید زیرا دائماً بدون هشدار مورد حمله قرار خواهید گرفت. پس از جمع آوری تمام آیتم های مورد نیاز، بازیکن باید به فروشگاه برود و آنها را تعویض کند تا بطری های انرژی به سرعت به شخصیت اضافه شود و به او توانایی های استخراج، کشاورزی و پرورش بیشتری بدهد. علاوه بر این، جمع شدن با دوستان می‌تواند به گیمرها کمک کند تا مهارت‌های جدید و نحوه کسب امتیاز موثر را بیاموزند. نحوه درست کردن و چیدمان مواد لازم برای ایجاد یک مزرعه سرسبز و حاصلخیز را بیاموزید. سازه‌های دفاعی و برج‌های فلش به شما کمک می‌کنند تا از حمله وحشتناک هیولاهای بیرون اجتناب کنید. علاوه بر این، بازیکنان می توانند با کاشت بذر و پرورش غذا، زندگی کشاورز را تجربه کنند. ابزارهایی که قبلاً ساخته شده‌اند در اینجا مؤثر خواهند بود. یک امپراتوری قدرتمند هنگام مبارزه با دشمن به ما آرامش می دهد. اگر بازیکن در یک نبرد سخت قرار بگیرد و نزدیک به شکست شود، برج پیکان می تواند دفاع موثری را ارائه دهد. درگیری های دراماتیک بازیکن در مقابل بازیکن و بازیکن در مقابل محیط با درگیری های خشمگین نیز در LOST in BLUE گنجانده شده است. همیشه خطراتی وجود دارد که در سایه ها پنهان شده اند و منتظرند تا حواس شما را پرت کنند و به آرامی شما را به فردی ذهنی تر تبدیل کنند. اگر می خواهید موفق شوید متحدان بیشتری پیدا کنید تا به شما کمک کنند از مزرعه و برج ها محافظت کنید. نیروها را جمع آوری کنید تا قدرت و اثربخشی دفاع خود را در درگیری های دنیای واقعی تقویت کنید. بهتر است به خاطر داشته باشید که با استفاده از سلاح های قدرتمند حریف را سرکوب کنید تا سریعتر در جنگ پیروز شوید. علاوه بر آن، می توانید از این استراتژی برای کمک به محافظت از کشتی جنگی که ایمن ترین است استفاده کنید. اگر در این مبارزه به اندازه کافی احساس اطمینان نمی کنید، می توانید رفقای خود را به چادر پزشکی بفرستید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود ورژن v1.151.2  :

مود منو ( چند سرعت نقشه [1-3] )

توجه: منابع بازی توسط سرور مدیریت می شود، بنابراین سایر مدها غیرممکن به نظر می رسند. ویژگی سرعت نیز خیلی خوب کار نمی کند، با این حال، ممکن است برای شما جالب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام این بازیچه میشه با دوستان آنلاین بازی کرد

    1. درود. اطلاعی ندارم.

  2. سلام جم های نسخه مودش هم بی نهایته؟

    1. با درود، خیر مود نیست.

  3. سلام این بازی آنلاین؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام. بله

آثار دیگر Volcano Force