خانه / بازی / دانلود بازی ATSS 2: Offline Shooting Games
ATSS 2: Offline Shooting Games ATSS 2: Offline Shooting Games

ATSS 2: Offline Shooting Games

محبوبیت 87%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.2.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Techouse Games
  • امتیاز
    2.3
  • رای
    +3.000
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    280MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی ATSS 2: Offline Shooting Games

ATSS 2: Offline Shooting Games – اتس 2 : بازی های تیر اندازی آفلاین عنوان یک بازی فوق العاده و خوش ساخت از استودیو Techouse Games برای اندروید میباشد که در سبک های اکشن و ماجراجویانه منتشر شده است و با یک گیم پلی بقا و بتل رویال شمارا ساعت ها سرگرم میکند! بازیکنان هنگام تیراندازی در یک محیط جنگی بزرگ سه بعدی پر از نبردهای شدید اسلحه با چالش روبرو خواهند شد. در کمپین تیراندازی پر اکشن شرکت کنید و تا بالای رتبه بندی کماندویی مبارزه کنید. این بازی دارای گیم‌پلی بقا تیراندازی اول و سوم است که شما را در اعماق اکشن قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد خشونت وحشیانه درگیری را تجربه کنید. در حالت‌های جدید بازی کمپین با چند همراه فوق‌العاده وارد یک ماجراجویی جهانی هیجان‌انگیز می‌شوید و رازهای وحشتناکی را در طول راه کشف خواهید کرد. پس اگر قصد دانلود این بازی را دارید حتما همراه گیمی روید باشید. تجارب تیراندازی که با شما همراه خواهد بود را می توان با ترکیب بازی اسلحه هیجان انگیز با یک سیستم اسلحه پیشرفته ایجاد کرد. هدف اصلی شما تبدیل شدن به بهترین کماندوی ممکن است در حالی که همزمان از یورش زامبی های شرور جلوگیری کرده و جهان را نجات می دهید. در این بازی تیراندازی اول شخص که به صورت آنلاین انجام می شود، بازیکنان می توانند مناطق جنگی گسترده را کشف کنند، از زرادخانه وسیعی از سلاح ها استفاده کنند و در حالت های مختلف بازی جذاب به رقابت بپردازند. به لطف صدها ماموریت جذاب بازی، تیراندازی اکشن را می توان در سختی های مختلف، از ساده تا چالش برانگیز، تجربه کرد.

قبل از اینکه بتوانید در از بین بردن دشمن موفق باشید، باید با مسلح کردن خود به قوی ترین سلاح های جنگی و تخصصی ترین مهارت ها شروع کنید. یک مخفیگاه امن را کشف کنید و یک نیروی جنگی قدرتمند را برای همراهی با اکسپدیشنی که این دنیای خطرناک را نجات می دهد، کنار هم قرار دهید. بازیکنان ATSS 2: Offline Shooting Games : بازی های تیراندازی آفلاین به مناطق جنگی عظیم منتقل می شوند که دارای محیط های جنگی سه بعدی واقع گرایانه هستند. هنگام شرکت در این تجربه تیراندازی مهیج، در بهترین حالت شرکت خواهید بود. به یاد داشته باشید که برای باز کردن بسیاری از سطوح جدید هیجان انگیز در حالی که نبرد ادامه دارد، باید منابع کمیاب را جمع آوری کنید. در تلاش روزانه شرکت کنید، که شامل مبارزه با برخی از زامبی های به خصوص بد است. اگر پیروز شوید، می توانید غنیمت های مفید زیادی به دست آورید. اگر می خواهید بتوانید حمله ای سریع انجام دهید که آسیب زیادی به حریف شما وارد می کند، باید خونسردی خود را حفظ کنید و به محیط اطراف خود توجه زیادی داشته باشید. علاوه بر این، بازی دارای خط داستانی بسیار معناداری است و داستان ها در اعماق این دنیای مرموز مدفون شده اند. برای به دست آوردن قدرتمندترین سلاح ها و زره ها، باید برای تکمیل هر یک از خطوط داستانی بازی تلاش کنید.

به طور کلی، این بازی یک میدان جنگی فوق‌العاده به همراه لحظات کوتاه اما لذت‌بخش سرگرمی ارائه می‌دهد که می‌توان آن‌ها را در حین سفر در سراسر جهان و تلاش برای تسلط بر آن با دوستان به اشتراک گذاشت. هرکسی که در این چالش شرکت می کند، از میدان های نبرد مختلفی بازدید خواهد کرد که هر کدام دارای اهداف هیجان انگیزی هستند. بازیکن می تواند به سلاح های گرم مختلف از جمله تفنگ های بلند، شاتگان و تفنگ های تک تیرانداز دسترسی داشته باشد. از آنجایی که هر نوع تفنگ دارای مجموعه ای منحصر به فرد از قابلیت های تک تیرانداز است، باید اطمینان حاصل کنید که از تفنگ جنگی مناسب برای این کار استفاده می کنید. برای شرکت در نبرد ابتدا باید یک ساختار ارتش قدرتمند بسازید. از آنجایی که هر شخصیت دارای توانایی ها و سلاح های منحصر به فردی است، باید به دقت انتخاب کنید که با کدام شخصیت ها می خواهید مبارزه کنید تا نبرد را با موفقیت هماهنگ کنید. علاوه بر این، برای اینکه بازیکنان واجد شرایط دریافت جوایز مختلف شوند، بسیاری از اهداف از پیش تعیین شده باید با موفقیت به پایان برسند. شما می توانید نبردهای قدیمی با قهرمانان را بهبود بخشید و با استفاده از پاداش هایی که در طول بازی به دست می آورید، سطوح جدید را باز کنید. با دوستان خود در جنگ تیراندازی هیجان انگیز شرکت کنید و از انجام آن لذت ببرید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( حالت گاد + مهمات نامحدود و بدون پس زدن + وان شات + انرژی بینهایت )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آثار دیگر Techouse Games