خانه / بازی / دانلود بازی 8 Ball Clash
8 Ball Clash 8 Ball Clash

8 Ball Clash

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.4
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    FALCON GLOBAL
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +20.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    104MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی 8 Ball Clash

8 Ball Clash – برخورد توپ یک بازی از سبک بازی‌های ورزشی است که توسط شرکت Futureplay برای دستگاه‌های اندرویدی توسعه داده شده است. این بازی یک بازی بیلیارد پرطرفدار در جهان است که برای علاقه‌مندان به این رشته، گزینه‌ی مناسبی است. 8 Ball Clash یکی از هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین مسابقات بیلیارد است. اگر تا به حال در زندگی واقعی بیلیارد بازی کرده اید، این بازی را دوست خواهید داشت زیرا به طور دقیق آن را شبیه سازی می کند. بازیکنان می توانند با غریبه ها رقابت کنند یا از دوستان فیس بوک خود دعوت کنند تا در سرگرمی به آنها بپیوندند. راه های زیادی برای تفریح وجود دارد، اما رفتن به بازی های تفریحی احتمالاً رایج ترین آنها است. شما می توانید به تنهایی یا با بازیکنان دیگر رقابت کنید. برای دنبال کردن اشتیاق خود مجبور نیستید دور سفر کنید. برای بازی فوتبال در سطح فوق العاده حرفه ای فقط به تلفن و اتصال اینترنت نیاز دارید.

حتی ابزارهای پولیش مانند بیلیارد با استفاده از جلوه های سه بعدی پیشرفته به صورت واقع بینانه ارائه می شوند که شما را شگفت زده می کند. همه چیز در بازی با واقع گرایی خود شما را شگفت زده می کند. جدا از صداها و گرافیک، هر توپ ظاهری واقعی و جذاب دارد. حالا، از آن لذت ببرید! در بازی 8 Ball Clash فضای زیادی برای کسب تجربه و نشان دادن حرفه ای بودن بازیکنان وجود دارد. اگر دوستان خود را در فیس بوک دعوت کنید تا در یک بازی انفرادی انفرادی با شما رقابت کنند، یک اتاق جداگانه فقط برای شما ایجاد می شود. وقتی ذهن خود را به آن بسپارید، شکی نیست که این رقابت شدید خواهد بود. سیستم امتیاز دهی، دستورالعمل های بازی، و جوایز برای تکمیل این چالش متمایز است. با حضور بسیاری از ورزشکاران سرشناس از سراسر جهان ، شرکت در این بازی به شما این امکان را می دهد تا مهارت های بیلیارد خود را تقویت کنید و خود را ابراز کنید. شما می توانید در عرصه های جهانی و نبردهای انفرادی شرکت کنید که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. به حریف خود نشان دهید که یک متخصص جهانی هستید و آنها از عملکرد شما غافلگیر خواهند شد. علاوه بر این، در صورت برنده شدن در رویدادهای مهم، بیش از 500 هدیه به شما داده می شود، یکی برای هر مناسبت.

استفاده از جوایز باعث می شود که بازیکنان به بازی های مختلف علاقه مند شوند. اگر موفق باشید، بیش از 500 جعبه پر از هدیه را کشف خواهید کرد. بسته به سطح یا فروشگاه، آنها می توانند منحصر به فرد، حماسی یا افسانه ای باشند. از هر مزیتی برای تقویت اعتماد به نفس خود و به دست آوردن مزیت در میز بیلیارد استفاده کنید. هر جایزه می تواند برای تنظیم دقیق سیگنال ها و کسب مزیت در جدول استفاده شود. انجام مداوم بازی شانس شما را برای برنده شدن جوایز و جکپات افزایش می دهد. از آنها برای بهبود ابزارهای موجود و خرید ابزارهای جدید برای مسابقات آتی استفاده کنید. شما می توانید نقش رقیب را بازی کنید و تعداد زیادی از بازیکنان دیگر را برای رقابت در مسابقات لیدر استخر دعوت کنید. تبدیل شدن به بهترین بازیکن بیلیارد جهان به شما امکان می دهد توپ فوق ستاره را بدست آورید. مسابقات متعددی وجود دارد که در برخی از آنها هشت شرکت کننده وجود دارد. افراد را در موقعیت هایی قرار دهید تا هر روز برنده شوید. اگر می خواهید مهارت های حرفه ای خود در بیلیارد را به رخ بکشید، باید فوراً در 8 Ball Clash ثبت نام کنید. اگر می خواهید مهارت های خود را بهبود ببخشید، باید از فرصت ها برای هل دادن به خود یا رقابت در مسابقات بین المللی استفاده کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که برنده شوید، جوایزی که می تواند به صورت سکه باشد، فراوان است. ویژگی متمایز این بازی این است که می توان آن را به صورت آنلاین و آفلاین بازی کرد! پس وقت را از دست ندهید و همین الان این بازی را از دانلود باکس گیمی روید دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

ضرب کننده خط طولانی + ADS نفوذی حذف شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. نسخه مود رو نصب کردم اما نه پولم بی نهایته نه کش چکار باید بکنم ؟

    1. سلام اصلا این چیزا مود نیست. بخش اطلاعات رو مطالعه کنید تا متوجه بشید.

  2. تو نسخه مود شده وقتی میرم تو بازی میگه باید آپدیت کنی

    1. منتظر نسخه مود جدید باشید!