خانه / بازی / دانلود بازی The Wild Darkness
The Wild Darkness The Wild Darkness

The Wild Darkness

محبوبیت 75%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.2.99
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    PoPeyed Inc
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +75.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +6
  • حجم
    95MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی The Wild Darkness

The Wild Darkness – تاریکی وحشی،بازی‌های Roguelike و Dungeon-Crawler به دلیل گیم‌پلی جذاب و اعتیادآور برای بازیکنانی که می‌خواهند از تجربه‌های بی‌نهایت لذت ببرند، همیشه جایگاه خود را در سراسر جهان دارند. The Wild Darkness یکی از آن بازی‌ها است، زیرا دارای گیم‌پلی منحصر به فرد و مفاهیم ساده است، اما محتوایی عمیق دارد تا بازیکنان هر آنچه را که از یک بازی سرکش درجه یک و رایگان نیاز دارند، ارائه دهد. این بازی که توسط استودیو PoPeyed Inc ساخته شده است امروز قصد معرفی اش را داریم تا بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! پس همراه گیمی روید باشید. شما برخلاف میلتان به بُعد دیگری کشیده شده اید. شما کاملاً بی خبر هستید و در نتیجه هیچ چیز برای شما قابل تشخیص نیست. به همین دلیل است که باید زنده بمانید، در موقعیت‌های خطرناک بجنگید و در مورد منشأ آن بیاموزید. همه چیز در جهان ممکن است خطرناک باشد، اما گسترش افق شما ارزش ریسک را دارد. علاوه بر این، بازی دارای محتوای عمیق است و جهان خارجی است، اما انگیزه شما را برای کشف و یادگیری چیزهای جدید حفظ می کند.

یک سفر جدید را شروع کنید و با هر چیزی که در این بازی پیدا می کنید لذت زیادی ببرید. شما باید مقداری غذا برای خود پیدا کنید، اما باید مراقب حیواناتی باشید که در شب بیرون می آیند. اگر گارد خود را پایین بیاورید، متوجه می شوید که کشته شده اید. اگر در حین گیم پلی کشته شوید، بازی به پایان می رسد و شما باید از نو شروع کنید. با این حال، هر راه اندازی مجدد یک امید جدید است، زیرا از اشتباه خود درس می گیرید و دوباره چیزهای جدیدی را برای خطر ایجاد می کنید. این باعث می شود بازی لذت بخش تر شود زیرا بازیکنان می توانند به آرامی پیشرفت کنند و در مورد بازی یاد بگیرند. حتی اگر مرگ اجتناب ناپذیر است، اطلاعات تازه ای در مورد صنایع دستی و توتم ها به همراه دارد که می توان از آنها به نفع شما استفاده کرد. این باعث می شود که دویدن جدید شما کمتر دردناک و آزاردهنده باشد و حتی شما را در سیاه چال جلوتر می برد. در بازی The Wild Darkness علاوه بر مرگ، می توانید شخصیت های خود را با عناصر جدیدی که در سیاه چال پیدا کرده اید ارتقا دهید و وضعیت کلی را افزایش دهید.

حتی می‌توانید مهارت‌های جدید یا دنده‌های استارت بهتر را باز کنید تا بتوانید بهتر بجنگید. به لطف گیم پلی سرکش، هر اجرا جدید یک هیجان کاملاً جدید است که منتظر کشف شدن است. عزم و پشتکار شما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت، اما نتیجه ارزش آن را دارد. بازی همیشه شما را در رنج ابدی قرار نمی دهد، زیرا دارای یک سیستم چرخ دنده تصادفی است و به طور تصادفی روی دشمنان یا از جوایز در تاریکی سقوط می کند. بنابراین، این پیشرفت شما را عالی‌تر می‌کند و می‌توانید با پیشرفت بیشتر با دشمنان قدرتمندتر مبارزه کنید. حتی می‌توانید دنده‌های جدید را ارتقا دهید یا تعویض کنید و با همگام شدن با بازی، مؤثرترین استراتژی را برای سبک‌های خود بهتر بشناسید. همین الان ریسک کن! شما باید اولین قدم را بردارید! استعدادهای خود را در یک بازی کاملاً جدید در جهان دیگری آزمایش کنید. این بازی شگفتی های متعددی را در آستین خود دارد و همیشه با شیرجه رفتن بیشتر در پرتگاه، شگفتی های شما را به همراه خواهد داشت. نه تنها این، بلکه برخی چالش‌ها خنده‌دار هستند و شجاعت شما را برای دریافت پاداش‌هایی برای شایستگی‌تان آزمایش می‌کنند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

اسپید هک + حذف تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *