خانه / بازی / دانلود بازی Dead God Land: Zombie Games
Dead God Land: Zombie Games Dead God Land: Zombie Games

Dead God Land: Zombie Games

محبوبیت 80%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.0.0191
  • اندروید
    6
  • سازنده
    DevVision Games
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +900
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    734MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Dead God Land: Zombie Games

Dead God Land: Zombie Games – سرزمین خدای مرده : بازی زامبی یک بازی اکشن و ترسناک می‌باشد و توسط شرکت Techland توسعه داده شده است. بازی Dead God Land: Zombie Games برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله PC، PlayStation و Xbox در دسترس است و هم‌اکنون از طریق فروشگاه گوگل پلی نیز در دسترس می‌باشد که امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی اش را داریم، بازیی که به صورت فوق العاده ای ساخته و طراحی شده است و شما علاقه مندان را ساعت ها به وجد می آورد! پس برای آشنایی با این بازی همراه گیمی روید باشید. Dead God Land: Zombie Games یک بازی شبیه سازی با موضوع بقا بسیار جذاب است که به شما امکان تمرین و بهبود مهارت های خود را می دهد. اینجاست که معماهای جدیدی را حل خواهید کرد، اما سفر دشوار خواهد بود زیرا با چالش های جدیدی روبرو خواهید شد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که سفر خود را آغاز کرده و با نیروهای شیطانی مبارزه کنید. موضوعات زامبی همیشه محبوب هستند و این بازی با ارائه یک بازی بقا بسیار جذاب از این مزیت بهره خواهد برد.

داستان با توصیف جزیره ای بسیار خشن شروع می شود که اخیراً یک اپیدمی زامبی را تجربه کرده است که به نظر می رسد همه چیز اینجا را فرا گرفته است. اکثر مردم جزیره به زامبی تبدیل شده اند و نمی توانند خود را کنترل کنند، اما تعدادی از بازماندگان خوش شانس هنوز در تلاش هستند تا از آنها پنهان شوند. در این بازی، بازیکن باید به شخصیتی به نام ریک تبدیل شود، یکی از جنگجویان ارتش که وظیفه شکار زامبی ها را بر عهده دارد. برای شروع آماده شدن برای نبردهای دشوار آینده، باید به طور کامل خود را به مهارت های مقابله با همه گیر زامبی مجهز کنید. علاوه بر این، شما و هم تیمی هایتان به جزیره مرگ سفر خواهید کرد، جایی که زامبی ها حکومت می کنند و هر گوشه ای را اشغال می کنند. ماموریت شما زمانی آغاز می شود که شما رسماً یک هواپیما را در این سرزمین خطرناک فرود می آورید و شروع به شکار زامبی ها می کنید تا دیگر نتوانند حکومت کنند. اکنون زمان شروع فصل جدیدی در زندگی خود به عنوان یک بازمانده واقعی در این دنیای وحشتناک است. با این حال، هنگامی که هم تیمی های خود را در هرج و مرج از دست دادید، مشکلات افزایش می یابد زیرا باید به تنهایی با خطر روبرو شوید و راهی برای مبارزه با زامبی ها پیدا کنید.

از آنجایی که گیم پلی بازی Dead God Land: Zombie Games بر بقا متمرکز است، بازیکنان باید برای دور زدن چالش ها آماده شوند. علاوه بر این، شما باید قبل از رسیدن زامبی ها یک پناهگاه موقت بسازید و سپس در امن ترین مکان ممکن پنهان شوید. علاوه بر این، برای زندگی در این جزیره تنها، باید مقدار کافی غذا و آب ذخیره کنید و وسایلی را جمع آوری کنید که در هر زمان می توان از آنها به عنوان سلاح استفاده کرد. در طول روز، آنقدرها هم وحشتناک نخواهد بود، اما وقتی زامبی ها گرسنه هستند، در شب احساس ناراحتی خواهید کرد. بازی شما را از یک غافلگیری به سورپرایز بعدی می برد، بنابراین حتی یک ثانیه حواس خود را پرت نکنید. علاوه بر این، بازی زامبی هایی را ارائه می دهد که به سرعت حرکت می کنند و می توانند از حملات طفره بروند. در نتیجه، سلاح ضروری است زیرا به شما در شکست سریع زامبی ها کمک می کند. با این حال، شما باید این را با مهارت های لازم مانند طفره رفتن، پنهان شدن، مبارزه چریکی، غوغا و حتی تیراندازی از راه دور ترکیب کنید. همچنین می‌توانید از یک طعمه برای فریب دادن زامبی‌ها به پناهگاه نزدیک پناهگاه استفاده کنید، وقتی نمی‌توانند نفس بکشند، جریان هوا را قطع کنید و همه آنها را بکشید. در حین زنده ماندن در این محیط خشن، بازیکنان همچنین می توانند غارت های با ارزش بیشتری را برای استفاده به عنوان سلاح جمع آوری کنند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

1. حالت خدا
2. بدون گرسنگی
3. بدون تشنگی
4. امتیاز مهارت نامحدود
5. دنده CRAFT نامحدود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام منوی مود باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید روی گوشی شیائومی چطوری منوی مود بازی رو باز کنم؟؟

    1. دوست عزیز سلام. درواقع برای اجرای نسخه مود منو باید دسترسی نشان دادن برنامه در پنجره های باز شده در تنظیمات را به بازی بدهید.

  2. سلام خسته نباشی میگم این نسخه مود منو مود نداره و من رفتم تنظیمات نبودش گفتم یه برسی بکنی ممنون

    1. مهرداد (نویسنده)

      دوست عزیز سلام روز بخیر. درواقع برای اجرای نسخه مود منو باید دسترسی نشان دادن برنامه در پنجره های باز شده در تنظیمات را به بازی بدهید. اگر مشکل دیگری بود حتما در کامنت ها اطلاع بدید

      1. سلام مجدد والله اصلا نشون نمیده اگه اگه منو مود داشته باشه خود به خود میره تنظیمات میتونستم فعال کنم ولی این نداره

        1. مهرداد (نویسنده)

          نسخه تستی ما مشکلی نداشت :) ولی اشکال نداره توی آپدیت جدید نسخه رو باز بینی میکنیم و انتشار میدیم بابت این موضوع واقعا متاسفم

  3. سلام لطفا بازی worldbox یا بازی مدیریت جهان آخرین نسخه رو مود کنید هر چه می گردم نسخه آخر مودش نیست شما مود کنید ممنون میشم.

    1. سلام دوست عزیز درخواست شما بررسی خواهد شد. سپاس از همراهی شما

      1. متشکرم.💚💚