خانه / بازی / دانلود بازی Jekyll & Hyde
Jekyll & Hyde Jekyll & Hyde

Jekyll & Hyde

محبوبیت 0%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.11.5
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    MazM (Story Games, Adventure)
  • امتیاز
    3.8
  • رای
    +64.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    200MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Jekyll & Hyde

Jekyll & Hyde – جکیل و هاید  یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی است که بر اساس داستان کتاب “جکیل و هاید” نوشته رابرت لوئیس استون ساخته شده است. جکیل و هاید صادقانه یک رمان کلاسیک بریتانیایی منتشر شده در سال 1886 را بازآفرینی کرده است. اگر با این کتاب آشنا باشید، مورد جذاب دکتر جکیل و آقای هاید – داستان تمایلات روانی، نگرانی‌ها، و هر یک از افراد برای شما جذاب خواهد شد. عذاب معمای پیرامون جکیل و هاید و وکیل اوترسون حل شده است و چیزهای پنهان باقی مانده اند تا کشف شوند. هر چه بیشتر بازی کنید، چیزهای عجیب تری کشف خواهید کرد. چیزی را که می بینید باور نخواهید کرد؛ به ظاهر غیرممکن فوراً به واقعیت تبدیل می شود. این علاقه شما را برانگیخته و باعث می شود که بیشتر بیاموزید. در این بازی شما در نقش دکتر جکیل به دنبال راه حلی برای تغییر پیوسته شخصیت خود به هاید هستید و بایستی در طی مراحل بازی چالش‌های مختلفی را با پیاده‌سازی حرکات مهارتی و استفاده از قدرت خود شکست دهید. در بازی Jekyll & Hyde هاید واقعا انسانی است در لباس مبدل حیوانات، که شما را شگفت زده خواهد کرد. او صفات ناخواسته یک فرد را جمع آوری می کند و برای بهره برداری از آنها یک فرآیند طولانی را طی می کند. به عنوان یک وکیل واجد شرایط، علاقه بیشتری به درک شخصیت هاید خواهید داشت. این کار بزرگی است که مخفیانه انجام می شود و به تدریج راز را آشکار می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جکیل و هاید به دنبال اطلاعات خواهید بود. خانه دکتر جکیل گنجینه ای واقعی از اسرار است و ممکن است ظن شما درست باشد حتی اگر مبهم باشد. و شما سعی می کنید به جکیل بگویید که هاید کسی نیست که پزشک باید به او اعتماد کند. اگر هوش یک وکیل را داشته باشید، می توانید بفهمید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. فقط شما می دانید که جکیل و هاید به سادگی دو نفر هستند که ایده آل های اساسی یکسانی دارند. آیا سخت نیست فکر کنیم که هاید نسخه شیطانی جکیل است؟ از سوی دیگر، جکیل معتقد است که هر کس هم ماهیت نوجوان و هم بزرگسال دارد. جکیل منعکس کننده دوگانگی انسان است زیرا او نمی تواند خیر و شر خود را با هم آشتی دهد. دکتر ایده ساخت دارویی را داشت که بتواند او را به دو قسمت تقسیم کند. در نتیجه، هاید، رقیب منفور جکیل، متولد شد. وقتی حقیقت را می آموزید، مانع از دریافت تمام ثروت جکیل به هاید می شوید. شما سعی می کنید دکتر را متقاعد کنید که اجازه ندهد این اتفاق بیفتد، اما نتیجه نمی دهد. از آنجایی که در آن زمان داستان کامل جکیل و هاید را نمی دانستید، همیشه تصور می کردید که هاید بدترین است. تا بعد از مرگ جکیل یادداشتی دریافت نمی کنید که به شما دستور می دهد آن را بخوانید. جکیل آن روز خود را در کمد حبس کرد و از تماس با کسی امتناع کرد.

شما تصمیم می گیرید با بازدید از خانه دکتر جکیل، جایی که حقیقت هولناک را پیدا می کنید، کاوش کنید. وکیل نامه جکیل را پاره کرد، خواند و متوجه شد. در حالی که هاید خودکشی کرد، جکیل فرار کرد. گرافیک بازی Jekyll & Hyde بسیار زیبا و محیط بازی با جزئیات خوب طراحی شده است و دارای ۴۰ مرحله متنوع با ۸ مرحله بزرگ‌تر است که در آن‌ها می‌توان به طور غیر مستقیم سهامدار حرکات کارآمدی در حل مشکلات مختلف خود شد. از جمله این حرکات مهارتی می‌توان به دور زدن دشمنان، پرش بلند و مهار کردن مخلوط‌های سمی اشاره کرد.  در کنار چالش‌های مذکور، بازی Jekyll & Hyde حاوی گزینه‌های مختلفی نیز است که شما می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید از جمله جمع‌آوری شیشه‌هایی که بر روی مسیر بازی جا گذاشته شده‌اند و خرید فروشگاهی برای کسب نیروی اضافی و سلاح‌های مختلف ترکاندنی به شما کمک می‌کنند. در کل، بازی Jekyll & Hyde یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی مهیج و دلنشین است که با روایت داستان مرموز و تاریک خود، شما را به سمت فراموش نشدنی کردن مراحل جذب خواهد کرد. پس پیشنهاد میکینم اگر تا به اینجا همراه گیمی روید بودید ، اصلا این بازی ساخته شده توسط MazM (Story Games, Adventure) را از دست ندهید و همین الان از دانلود باکس زیر آن را دانلود نمایید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت

آموزش نصب بازی نسخه اصلی:

1 – به مدیریت فایل رفته و به این پوشه ذخیره سازی محلی( / Android / obb ) بروید.

2 – بررسی کنید که آیا پوشه ای به نام(com.Gseeds.JekyllAndHyde ) وجود دارد یا خیر، اگر نبود پوشه ای با نام ( com.Gseeds.JekyllAndHyde ) ایجاد کنید.

3 – فایل ( main.347.com.Gseeds.JekyllAndHyde.obb ) را به پوشه محلی ( / Android / obb / com.Gseeds.JekyllAndHyde ) منتقل کنید.

4 – سپس بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *