خانه / بازی / دانلود بازی Gangster Mafia City
Gangster Mafia City Gangster Mafia City

Gangster Mafia City

محبوبیت 87%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.43
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Zego Global Publishing
  • امتیاز
    3.9
  • رای
    +88.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +18
  • حجم
    164MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Gangster Mafia City

Gangster Mafia City – شهر مافیای گانگستر یک بازی موبایل است که در دسته‌بندی بازی‌های اکشن و استراتژی قرار می‌گیرد که توسط استودیو Zego Global Publishing ساخته شده است. در این بازی شما در نقش یک خلافکار حرفه‌ای به نام جک اسپارو، باید با دشمنان خود مبارزه کنید و تمام مناطق شهر را زیر کنترل خود قرار دهید. پس اگر بازی هایی مانند جی تی ای را بازی کرده اید ، این بازی نیز شمارا با کیفیت طراحی های خودش به وجد می آورد که برای آشنایی بشتر با این بازی میتوانید در ادامه همراه گیمی روید باشید. یک شهر مافیایی پر از گانگسترها و جنایات، و یک کهنه کار از آن گانگسترها به شهر کمک می کند، خط داستانی Gangster Mafia City، بازی شهر مافیا است. شما نقش شخصیت مومبا را بازی خواهید کرد که در تیراندازی خونسرد مهارت دارد و جکسون برادر شماست. شهردار جزیره شما را می فروشد و جنگی وجود دارد که همه شما اکنون در حال شکست دادن آن هستید. و همه گروه ها، بدون هیچ صحبتی، یکدیگر را می کشند. وقتی جکون برای شما اس ام اس می فرستد که سریع بیایید و با او ملاقات کنید، به نقطه موقعیت مکانی او که روی نقشه نشان داده شده است بروید و برادرتان را پیدا کنید. شهر نسیم خنک دریایی دارد، اما یک استراحتگاه مملو از مزخرفات است، بنابراین جکسون به شما راه حلی می‌دهد، زیرا شما تیرانداز خوبی هستید. جکسون به شما اعتماد دارد زیرا شما یک کهنه سرباز در سوریه، عراق، افغانستان و ویتنام هستید که اکنون از دولت شما متنفر هستید.

بنابراین برادرتان از شما کمک می خواهد که قبلاً جانباز بوده اید. در مغازه یک اسلحه و مهمات بخرید، سپس به دنبال ماشینی بگردید تا شهر را بگردید و وظایف را انجام دهید. چند تماس ناشناس دریافت خواهید کرد و آنها وظایف خاصی را به شما می دهند. گانگسترها در شهر پرسه می زنند و کارهای اشتباهی مانند فروش محصولات بی کیفیت و آسیب دیده، جمع آوری پول از افراد بی گناه، خرید و فروش مواد مخدر و غیره انجام می دهند. پس گانگسترها را در منطقه خود و همسایه خود پیدا کنید و به آنها درسی بدهید تا دیگر تکرار نشوند. آی تی. جزیره و شهرهای خود را از جنایات مافیایی نجات دهید و صلح را بازگردانید. به یاد داشته باشید، اگر به چالش‌های کوئست با درگیری با اسلحه می روید، باید ابتدا به ایست بازرسی برسید و سپس مبارزه را شروع کنید، اما فقط پس از هر نیازی این کار را انجام دهید. اگر دشمنان هدف خود را نمی بینید، سعی کنید آنها را در نزدیکی این منطقه پیدا کنید. اگر شکست خوردید، یک کوئست را ببندید و دوباره امتحان کنید. دشمنان به صورت نقاط قرمز روی نقشه مشخص شده اند، بنابراین دستورالعمل ها را به درستی دنبال کنید تا آنها را پیدا کنید و بکشید و سپس کرک را بردارید. نه تنها یافتن و کشتن دشمنان، بلکه یکی دیگر از عوامل سرگرم کننده این است که باید آنها را به عنوان جاسوس دنبال کنید و حرکات بعدی آنها را بیابید. در کل، بازی Gangster Mafia City یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز است که برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و استراتژی بسیار جذاب خواهد بود.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( ضرب کننده خسارت + حالت خدا + پول نامحدود + تبلیغات حذف شد )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام بازی پلاتو یا افلاطون رو مود میکنین اگر این بازی رو مود کنین خیلی طرفدار توی این سایت پیدا می کنید هم خارجی ها و هم ایرانی ها میان توی سایتتون و منم به دوستام سایتتون معرفی می کنم پلاتو

    1. سلام متاسفانه این بازی قابل مود شدن نیست.

  2. چرا اصلا بازی شکل عکسایی که گذاشتین نیست؟؟؟

    1. سلام تصاویر بازی رو خود سازنده منتشر کرده و ما قرار دادیم!

  3. سلام نرم افزار صوتی آریانا مودش رو میزارین

    1. با سلام دوست عزیز درخواستتون بررسی میشه

  4. واقعاً همین کیفیت رو داره ؟

    1. نه همش یه کیفیتی داره که بدرد خود سازندش می خوره👍.