خانه / بازی / دانلود بازی Mushroom Wars 2
Mushroom Wars 2 Mushroom Wars 2

Mushroom Wars 2

محبوبیت 50%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2023.03.12
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Azur Interactive Games Limited
  • امتیاز
    4.0
  • رای
    +146.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    570MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Mushroom Wars 2

Mushroom Wars 2 – جنگ قارچ2 یک بازی استراتژیک برای پلتفرم‌های مختلف از جمله کامپیوتر، PlayStation 4، Xbox One و iOS است. این بازی توسط شرکت Zillion Whales ساخته شده است و در سال 2017 در گوگل پلی منتشر شده است. Mushroom Wars 2 یک بازی استراتژیک اکشن ماجراجویی و سرگرم کننده است. بازیکنان به یک دنیای مجازی واقعی منتقل می شوند که در آن نبردی دراماتیک بین ارتش قدرتمند قارچ رخ می دهد. با تبدیل شدن به یک رهبر با استعداد که ارتشی از قارچ ها را در برابر مخالفان بی رحم رهبری می کند، نبرد تاکتیکی بلادرنگ را تجربه کنید. از آنجایی که بازی بر روی تاکتیک ها تمرکز دارد، شما باید در اتخاذ تصمیمات جنگی مناسب برای محافظت از قلعه و ارتقای بهترین پایگاه نبرد خود تیزبین باشید. این بازی یک تجربه نبرد دراماتیک در میدان نبرد با مخالفان قدرتمند ارائه می دهد. سعی کنید قهرمان خود را به بهترین شکل ممکن برای شرکت در ماموریت تجهیز کنید. علاوه بر حالت نبرد استاندارد، Mushroom Wars 2 به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب یک حالت بازی چندنفره، به چالش بپیوندید. به گونه‌ای بجنگید که گویی یک رقابت واقعی است، در مقابل حریفان قدرتمند دیگر قرار بگیرید تا آنها را شکست دهید و پیروز شوید.

بازی با یک نقشه بزرگ جهان آغاز می شود و شما در محیط های مختلف مبارزه خواهید کرد. یک ارتش جنگی قدرتمند ایجاد کنید تا به شما در دفاع از قلعه و تسخیر سایر پادشاهی های قارچ کمک کند. برای افزایش قدرت جنگی کل تیم، باید در انتخاب شخصیت های نبرد و چیدمان قطعات نبرد بسیار هوشمند باشید. در طول نبرد، سعی کنید تا جایی که ممکن است مخالفان را از بین ببرید و منابع نبرد را برای پشتیبانی از رویارویی های دشوار جمع آوری کنید. بازیکن در شروع نبرد به یک جهان باز بزرگ هدایت می شود. بازیکنان نقش یک رهبر شجاع را بر عهده خواهند گرفت که ارتشی را در نبرد برای محافظت از پادشاهی خود رهبری می کند. نبرد با صدها ماموریت دشوار آغاز می شود که باید آنها را به پایان برسانید. ماموریت اصلی شما دفاع از پادشاهی خود در برابر هجوم دشمنان شیطانی و شرکت در نبرد هیجان انگیز تسخیر پادشاهی است. شما باید صدها داستان و چالش دشوار را پشت سر بگذارید تا پاداش های پشتیبانی رزمی شگفت انگیزی را دریافت کنید. یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که قهرمانان جنگ را احضار کنید تا در تلاش شما برای نجات جهان به شما بپیوندند.

این بازی یک سیستم شخصیت بزرگ را ارائه می دهد که از آن می توان انتخاب کرد، با هر شخصیت دارای قدرت و توانایی های مبارزه است. در نتیجه، شما باید بهترین ارتش جنگنده را انتخاب کنید تا قدرت قهرمانان را به حداکثر برسانید. این بازی یک تجربه مبارزه منحصر به فرد را با حالت های مختلف بازی ارائه می دهد. شما در یک فضای نبرد بزرگ می جنگید، جایی که می توانید مهارت های جنگی خود را به رخ بکشید. با یک سیستم ماموریت متنوع، با چالش های جذاب مختلف، از آسان تا دشوار روبرو خواهید شد. بازیکنان پس از هر صفحه بازی برنده، جوایز نبرد جذابی دریافت خواهند کرد. سعی کنید به بهترین شکل ممکن مبارزه کنید تا هر روز حریفان زیادی را شکست داده و ارتقا دهید. برای اینکه بتوانید با قدرتی وحشتناک با باس ها مقابله کنید، سعی کنید هر روز در مقابل حمله آزاردهنده دشمنان بی رحمی که منتظر پایگاه شما هستند، مهارت های مبارزه خود را ارتقا دهید. نبردهای هیجان انگیزتر از همیشه را با رویارویی های دراماتیک تجربه کنید و سعی کنید ارتش خود را به بهترین مهارت های جنگی مجهز کنید تا بلافاصله دشمن را نابود کنید. پس اگر قصد دانلود این بازی را دارید ، میتوانید با یک کلیک این بازی خوش ساخت را از دانلود باکس گیمی روید در زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( ضرب کننده خسارت + حالت خدا + ضرب کننده سرعت + انرژی نامحدود (مهارت) )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *