خانه / بازی / دانلود بازی Mudness Offroad Car Simulator
Mudness Offroad Car Simulator Mudness Offroad Car Simulator

Mudness Offroad Car Simulator

محبوبیت 95%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.3.4
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Radomir Rotaru
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +10.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Mudness Offroad Car Simulator

Mudness Offroad Car Simulator – شبیه ساز ماشین آفرود گلی یک بازی جذاب شبیه‌سازی مسابقه زمین ناهموار است که توسط  Radomir Rotaru ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد در حین کاوش در مکان‌هایی که بازدید می‌کنید، تجربیات منحصر به فردی داشته باشید. در این بازی مجبور نخواهید بود با کسی مبارزه کنید، اما ماموریت ها و چالش هایی وجود دارد که باید آنها را تکمیل کنید تا با سوپراسپرت خود همراه شوید و سریع ترین برنده شوید. اگر به دنبال یک بازی گرافیکی و عالی هستید ، این بازی را از دست ندهید و همراه گیمی روید باشید. Mudness Offroad Car Simulator یک بازی شبیه‌سازی جذاب است که در آن می‌توانید با همراهی ابرخودروی انتخابی خود در خطرناک‌ترین مسابقات، خود را به چالش بکشید. اگر از زمین های چالش برانگیز لذت می برید، از سرعت لذت می برید و می خواهید خود را به چالش بکشید، این مکان برای شماست. علاوه بر این، وظیفه اصلی شما این است که ماشین خود را در جاده های مشخص شده در سریع ترین زمان ممکن برانید تا از تحویل ها عقب نمانید.

شما مالک ماشین خود خواهید بود، بنابراین باید سرعت را به طور مناسب تنظیم کنید و به طرز ماهرانه ای بر زمین غلبه کنید. حتی یک نقص جزئی در تمرکز می تواند باعث انحراف شما از فرمان و چرخاندن ماشین شود. به بازیکنان نقشه ای با اطلاعات ماموریت داده می شود که به آنها امکان می دهد مقصد بسته های خود را به سرعت پیدا کنند. بازیکنان می توانند سوپراسپرت خود را در این بازی انتخاب و تزئین کنند، از جمله تغییر رنگ، شاسی یا چرخ بر اساس ترجیحات و نیازهای خود. علاوه بر این، هر خودرو با هر ویژگی و عملکرد جداگانه پیکربندی می‌شود، اما رانندگی در جاده‌های ناهموار زمین باعث می‌شود که سوپراسپرت شما انرژی کمتری داشته باشد و عملکرد را کاهش دهد. سرعت خود را کاهش دهید، بنابراین باید به طور مداوم حفظ و ارتقا دهید تا روند حرکت ادامه یابد. در طول فرآیند تحویل، با موانع و موانعی روبرو می‌شوید که ممکن است به سوپراسپرت شما آسیب برساند و بازیکنان را ملزم می‌کند که فرمان ثابتی داشته باشند تا از زمین‌خوردگی خودداری کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن به خط پایان برسند. با تکمیل هر سطح، به مکان های جذاب تری منتقل می شوید و ماموریت های جدیدی به شما داده می شود.

Mudness Offroad Car Simulator مکانی است که می توانید با انجام ماموریت های جذاب و هیجان انگیز مهارت های رانندگی خود را تمرین کنید. علاوه بر این، انواع زمین های متنوع و غنی، مانند تپه های زمینی، زیر آب، کوهستانی یا برفی، چالش های متعددی را به همراه خواهند داشت. هر چه سطح بالاتر باشد، زمین پیچیده تر می شود و توانایی بازیکن برای رسیدن به نقطه شمارش نهایی مختل می شود، بنابراین وظیفه شما این است که عاقلانه حرکت کنید تا آنها شما را شکست ندهند و مهارت های شما را نشان ندهند. دوست علاوه بر این، برخورد با ماشین های دیگر اجتناب ناپذیر است، اما بازیکن می تواند کمک به ماشین های دیگر گیر کرده را انتخاب کند. این بازی با افزودن ویژگی هایی که به شما امکان می دهد با دوستان خود بازی کنید، تجربه شما را افزایش می دهد. شما می توانید با حداکثر 20 نفر دیگر به این حالت بپیوندید، و هر چه بیشتر بازی کنید، جوایز جذاب تر می شوند، بنابراین می توانید با هم متحد شوید و همه را به چالش بکشید. علاوه بر این، هنگام شرکت در این حالت، بسیاری از وسایل نقلیه مختلف در این زمان در مسیر ظاهر می شوند و در صورت گیر افتادن در پیچ ها یا باتلاق ها به یکدیگر کمک می کنند. اکنون زمان تکمیل ماموریت ها و کسب پاداش های زیادی است تا به شما در ارتقای سوپراسپرت خود کمک کند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

تماشای ویدیو نقره ای = پاداش نقره بالا
خرید قطعات با طلا = پاداش طلای بالا
Premium Sub فعال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. چرا با طلا چیزی خریدم ولی بهم طلا نداد تبلیغ هم نمیشه نگاه کرد

  2. من نصب کردم دوتا بازی بود بازی میرفتم تو یه صفحه سیاه میومد دیگه چیز دیگه نمی‌اومد

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود اگر فرمت فایل xapk یا apks بود باید از زد ارشیور نصب کنید

  3. این که مود نیست

    1. سلام دوست عزیز لطفا بخش مشخصات رو مطالعه کنید.

      1. بر من راه نمیره پدال کار نمیکنه ولی بازی اجرا میشه قشنگ

  4. سلام حاجی چرا بالا نمیاره این چه وضعیه برای این 1 گیگ نت مصرف کردم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز این بازی مشکلات زیادی داره. با فیلتر شکن تست کنید و برای بازی کردن هم به دسته نیاز دارید!

  5. سلام بازی افلاین است یا آنلاین یا کلا دو تاش هست ایا

    1. سلام آفلاین است.

  6. واقعاهمین طور است