خانه / بازی / دانلود بازی Perfect Kick 2 – Online Soccer
Perfect Kick 2 - Online Soccer Perfect Kick 2 - Online Soccer

Perfect Kick 2 - Online Soccer

محبوبیت 63%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.0.29
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Gamegou Limited
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +127.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    132MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Perfect Kick 2 – Online Soccer

Perfect Kick 2 – Online Soccer – ضربه کامل2 : فوتبال آنلاین بازیی است که به بازیکنان این امکان را می دهد که از سرگرمی بی پایان و مسابقات هیجان انگیز با دوستان لذت ببرند و در عین حال زیباترین ضربات را انجام دهند. اگرچه بازی از عناصر فوتبال استفاده می کند، اما عمدتاً بر ضربات پنالتی تأکید می کند، جایی که بازیکنان اقدامات دقیقی را انجام می دهند تا دروازه بان های حریف را به ثمر برسانند و مسابقات را با شکوه برنده شوند! پس اگر بازی های ورزشی را دوست دارید که در کنار آنلاین بودن رقابت را حس کنید ، این بازی انتخاب مناسبی است و حتما همراه گیمی روید باشید. این بازی برای ارائه سرگرمی گسترده به بازیکنان بر مفاهیم معمولی گیم پلی فوتبال متکی نیست، بلکه از عملکردهای جذاب و اثربخشی قدرت بالا استفاده می کند. این به بازیکنان ایده‌های بیشتری می‌دهد تا از بازی لذت ببرند، در حالی که در مسابقات بی‌پایان با دیگر بازیکنان در مسابقات آنلاین شیرجه می‌زنند. تقویت‌کننده‌های مختلف جلوه‌ها و ویژگی‌های متمایزی را به بازیکنان می‌دهند و به بازیکنان اجازه می‌دهند به راحتی در مسابقات پیروز شوند یا بر برخی موقعیت‌های خطرناک تیم مقابل غلبه کنند. تقویت‌کننده‌های جدید ظاهر می‌شوند و به بازیکنان ایده‌های بیشتری می‌دهند تا از بازی لذت ببرند و در عین حال جوایز گرانبها را بگیرند.

با سایر بازیکنان در سراسر جهان رقابت کنید، در جدول رده بندی لیگ پیشرفت کنید و با شرکت در بازی Timed League جوایز را به دست آورید. لیگ های مختلف به طور منظم توسط بازی میزبانی می شود و هنگام شرکت در بازی های هیجان انگیز با سایر بازیکنان لحظات هیجان انگیزی را برای همه رقم می زند. جوایز مسابقات لیگ آنلاین بسیار سنگین و گرانبها هستند، از جمله بازیکنان گرانبهایی برای جمع آوری و گسترش توانایی تیم خود به ارتفاعات جدید. بسته به پیشرفت شما در لیگ، بازی شما را با حریفان هم رده مشخصی منصوب می کند تا مسابقات در جنبه های مختلف تعادل بیشتری داشته باشد. در بازی Perfect Kick 2 – Online Soccer در یک گروه شرکت کنید و به روش یک مدیر فوتبال، به دنبال بازیکنان تازه نفس باشید تا به فهرست خود اضافه کنید. می توانید با جمع آوری بازیکنان بالقوه و آموزش آنها با تمرینات با شدت بالا، باشگاه خود را به بهترین باشگاه تبدیل کنید تا اثربخشی آنها افزایش یابد. گسترش باشگاه شامل عناصر متعددی است، اما این خنده دار و لذت بخش است که به شما ایده های بیشتری برای افزایش قدرت کل باشگاه می دهد.

همچنین می‌توانید چند بازیکن متمایز را در جدول رده‌بندی استخدام کنید و بهترین آموزش را به آنها بدهید تا ارزش را جبران کنید. مجموعه ای از لباس ها و اکسسوری های عجیب و غریب بپوشید و با ایجاد حس شخصی از استایل که متعلق به خودتان است، تجربه کنید. هر آنچه را که انجام می دهید مهر تایید منحصر به فرد خود را بدهید و به رتبه لیگ آنلاین صعود کنید. بهترین چیز در این بازی، لباس قابل تنظیم برای باشگاه است و شما می توانید رنگ های متمایز، نمادها و چیزهای بیشتری را انتخاب کنید تا لباس را چشمگیرتر کنید و باشگاه را خیره کننده تر کنید. رنگ‌های جدید و طرح‌های لباس به تدریج برای کل باشگاه باز می‌شوند و می‌توانید پول بیشتری برای تغییر کل طرح‌های امضا بپردازید. در بازی Perfect Kick 2 – Online Soccer در گفتگو با بازیکنان از سراسر جهان شرکت کنید و مستقیماً به مسابقات دوستانه بروید. این بازی یک جامعه دوستانه و لذت بخش برای همه ایجاد می کند و به بازیکنان اجازه می دهد تا برای دریافت جوایز سنگین یکدیگر را به چالش بکشند. علاوه بر این، به لطف ویژگی‌ها و تعاملات چت جهانی بازی، می‌توانید با دیگر بازیکنان جهانی پیوند برقرار کنید، برنامه‌های مسابقات مختلف را توسعه دهید و بیشتر پیشرفت کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

حریف خاموش شده است. ( ربات ها )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. لطفا بروزرسانی کنید

    1. درود وقت بخیر بررسی خواهد شد.

  2. طاها طاهری

    سلام من وقتی وارد بازی شدم بازی منو پرت کرد بیرون من بازی اصلی منو پاک کردم و انو نصب کردم الان من چی کار کنم لطفاً پیگیری کنید و زد دارای ویروس هستش من که خیلی ناراضی هستم از شما بعید بود که واقعاً

    1. سلام وقت بخیر مشکل بررسی خواهد شد.

  3. یکش هم لطفاً قرار بدین

    1. سلام وقت بخیر بررسی میشه.