خانه / بازی / دانلود بازی Dungeon Slasher : Roguelike
Dungeon Slasher : Roguelike Dungeon Slasher : Roguelike

Dungeon Slasher : Roguelike

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.702.0
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    96Percent
  • امتیاز
    2.9
  • رای
    +51.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Dungeon Slasher : Roguelike

Dungeon Slasher : Roguelike – سیاه چال اسلشر : سرکش یک بازی موبایل اکشن و ماجراجویی است که برای سیستم عامل اندروید در دسترس است. در این بازی، شما نقش یک شوالیه باید برای مقابله با دشمنان، حرکت کنید و از اسلحه و توانایی های خود برای شکست دشمنان خود استفاده کنید. بازی شامل گسترده هایی از محیط های جنگلی، سیلاب، برج ها و سایر محیط های تاریک می باشد. پس اگر دنبال یک بازی سرگرم کننده باحال و هیجانی دارید ، همراه گیمی روید باشید. Dungeon Slasher : Roguelike یک کمپین ویژه در داخل سیاهچال ها ایجاد می کند که در آن شرکت کنندگان به نوبت هیولاها را از بین می برند. بازیکنان به عنوان جنگجویان قدرتمند وارد سیستم خواهند شد. شما توانایی خود را از طریق حملات خطرناک نشان می دهید. بازی مجموعه ای از ماموریت های جنگی متوالی را ترتیب می دهد تا بتوانید با شور و شوق کشتن شیاطین منفجر شوید. مسیر شما در زمین نبرد، مهارت ها و تجربه با مشکلاتی روبرو خواهد شد. این سیستم به شما اجازه می دهد که خطا کنید، اما تعداد قلب ها محدود خواهد بود.

هر جنگجو در Dungeon Slasher : Roguelike از تکنیک های مبارزه مشابه استفاده می کند. شما مجاز به کنترل شخصیت هستید تا طبق دستورات شما حرکت کند. بنابراین، راندمان کار افزایش می یابد تا بتوانید بازی را کنترل کنید. با این حال، بازیکنان در حین حرکت با مشکلاتی مواجه خواهند شد. باید به کنترل های دو گوشه صفحه عادت کنید. این موقعیتی است که ما ترتیب دادیم تا شما به راحتی آن را دستکاری کنید. رزمندگان به صورت عمودی، افقی یا بالا و پایین حرکت خواهند کرد. کلیدهای موجود در کنترلر به شما امکان حمله قدرتمند را می دهند. همچنین به بازیکن کمک می کند تا برای جلوگیری از خطر عقب نشینی کند. یکی از آنها به شما کمک می کند تا هنگام تعقیب یا حمله از راه دور، سرعت خود را افزایش دهید. در هر نبرد، شما دوباره به یک زمین نبرد جدید نزدیک خواهید شد. میدان ها همیشه به طور مداوم تغییر می کنند تا احساس جدیدی برای بازیکنان ایجاد شود. با این حال، این نیز دلیلی است که شما به بهبود مهارت های رزمی خود ادامه دهید.

کلید موفقیت شما این است که حرکات را در ترکیبی مرگبار از مهارت ها ترکیب کنید و می توانید از آن برای حمله به هر دشمن یا فرار ایمن استفاده کنید. وقتی بتوانید به آرامی از روی آنها بپرید، ترک های غول پیکر دیگر مورد وسواس شما نخواهند بود. رزمندگان برای شرکت در نبردهای ملایم قبل از ورود به دنیای سیاه چال آموزش خواهند دید. فتیش های جدید در انتظار شما هستند. میدان ها باز می شوند تا بتوانید آزادانه در اطراف حرکت کنید. Dungeon Slasher : Roguelike نقشه ای را ارائه می دهد که منطقه نبرد را پوشش می دهد. در اینجا می توانید مدل های مینیاتوری را مشاهده کنید که دنیا را شبیه سازی می کنند. محل هیولاها نیز در این نقشه پیش بینی شده است. علاوه بر این، بازی همچنین تعداد کل هیولاهایی را که در سطحی که شما به چالش می‌کشید ظاهر می‌شوند، به‌روزرسانی می‌کند. بازیکنان می‌توانند بمیرند و دوباره رشد کنند. با این حال، تعداد زندگی ها بسته به سختی مسابقه محدود خواهد شد. مسیر شما نیز با انسداد آیتم ها مواجه می شود.

می توانید به طور کامل آنها را نادیده بگیرید یا سعی کنید آنها را از بین ببرید. با کشتن یک هیولا تعداد زیادی سکه جمع آوری خواهید کرد. آنها به طور خودکار توسط سیستم بدون نیاز پخش کننده جمع می شوند. Dungeon Slasher : Roguelike می تواند تب قدرت را با ویژگی های عالی برای سرگرمی ایجاد کند. هر جنگجو با انرژی موجود در آیتم می تواند به شکل انفجاری بیشتری بجنگد. قدرت انجماد به شما کمک می کند تا در چند ثانیه زندگی خود را حفظ کنید تا با یک رئیس خطرناک روبرو شوید. با این حال، تعداد استفاده از این مهارت ها بسیار کم است. بازیکنان برای داشتن کاربران بیشتر باید سکه های زیادی بپردازند. با برنده شدن در هر نبرد، می توانید یک صندوق جداگانه برای ارتقا و بهبود مهارت ها بسازید. این بازی همچنین دستاوردهای شما را در تابلوی امتیازات ثبت می کند. در اینجا بهترین رزمندگان برای دریافت جایزه معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *