خانه / بازی / دانلود بازی My Hotpot Story
My Hotpot Story My Hotpot Story

My Hotpot Story

محبوبیت 83%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.7.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    成都零下七度
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +917.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    307MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی My Hotpot Story

My Hotpot Story – داستان داغ من  یک بازی موبایل مخصوص سیستم عامل Android است، که در فروشگاه Play قابل دسترسی است. این بازی یک بازی سرگرمی است که شما به عنوان صاحب یک رستوران، باید غذاهای مختلفی را پخته و برای مشتریانتان ارائه دهید. شما توسط مشتریان به دلیل پخت غذاهای خوب و ارائه خدمات به موقع، امتیازات خوبی کسب خواهید کرد. پس اگر به بازی های شبیه سازیی علاقه دارید ، میتوانید ادامه مطلب را همراه گیمی روید باشید. My Hotpot Story یک بازی مدیریت رستوران است که در آن شما به عنوان صاحب یک رستوران هات پات بازی می کنید. هدف شما ایجاد غذاهای داغ مختلف، برنامه ریزی برای خریدهای روزانه، خدمات رسانی به مشتریان، آموزش سرآشپزها و پیشخدمت ها، خرید لوازم رستوران، فروشگاه های زنجیره ای باز و غیره است. بازی بسیار چالش برانگیز است و نیاز به تفکر استراتژیک زیادی دارد. برای موفقیت در تصمیمات خود باید بسیار مراقب باشید. شما در انتخاب نحوه اداره کسب و کار خود آزاد هستید و راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. همچنین می توانید از انواع غذاهای لذیذ بخصوص مواد چینی لذت ببرید. این بازی همچنین به شما این امکان را می دهد که مغازه خود را تزئین کنید تا یک رستوران منحصر به فرد برای خود داشته باشید.

My Hotpot Story یک بازی عالی برای کسانی است که عاشق غذاهای چینی هستند یا دوست دارند تجارت خود را اداره کنند. این مغازه را می توان به سبک چینی قدیمی، با دیوارها و گنبدهای سفید باستانی طراحی کرد. تابلوی جلوی رستوران دارای نوشته چینی برای نام فروشگاه خواهد بود. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند یک رستوران داغ به سبک اروپایی مدرن بسازند و پنجره‌های شیشه‌ای زرد روشن جایگزین پنجره‌های سنتی شوند. این باعث می شود که افراد ناهارخوری در حین خوردن دیگ داغ از منظره خیابان لذت ببرند. برای کسانی که تجربه یک دیگ داغ به سبک ژاپنی را ترجیح می دهند، My Hotpot Story به جای میزها و صندلی های غذاخوری معمولی، درهای کشویی چوبی و میزهای کم ارتفاع را نیز ارائه می دهد. گیاهان گلدانی نیز در اطراف مغازه قرار می گیرند تا فضایی خنک و آرامش بخش ایجاد کنند. مهم نیست که یک بازیکن چه سبکی را برای رستوران داغ خود انتخاب می کند، My Hotpot Story مطمئناً یک تجربه لذت بخش و معتبر را ارائه می دهد. شما با پختن غذاهای قابلمه سنتی شروع می کنید، اما با محبوبیت بیشتر رستوران شما، پولی برای خرید محصولات نهایی گران قیمت دارید. سپس می توانید یک رستوران بوفه هات دیگ با یک سیستم نوار نقاله در مرکز رستوران باز کنید. وظیفه شما این است که غذا را روی تسمه نقاله بچینید تا مشتریان از آن لذت ببرند.

مشتریان روی میز و صندلی می نشینند و به آنچه می خواهند می رسند. پس از پایان غذا خوردن مهمانان، باید سریعاً تمیز کنید تا از مهمانان جدید استقبال کنید. کارکنان بیشتری را برای سرعت بخشیدن به خدمات رسانی به مهمانان شلوغ استخدام کنید. همیشه یک سرآشپز چاق با پیراهن سفید به عنوان NPC وجود دارد. دستورالعمل های او را دنبال کنید تا به سرعت به بازی عادت کنید. این بازی یک بازی اکشن سریع است که شما را از ابتدا تا انتها مطمئن نگه می دارد. به عنوان یک رستوران معروف چینی، مشتریان زیادی هر روز وارد و خارج می شوند. مشتریان شما نیز از نظر سن و کلاس متفاوت هستند. افرادی هستند که برای ملاقات با مشتریان خود لباس هوشمندانه می پوشند. همچنین افراد مسن به همراه خانواده در تعطیلات آخر هفته جمع می شوند. جوانان با لباس های رنگارنگ. در حالی که مسافران می خورند و می نوشند، پخش کننده می تواند از چند خواننده دعوت کند تا برای حضار اجرا کنند. آنها را با هزینه کم برای اجرای موزیکال، رقص و غیره استخدام کنید. مشتریان رستوران نیز با اشتیاق به هنرمند انعام می دهند. و البته این پول نصیب شما می شود. My Hotpot Story یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی و در عین حال پذیرایی از مهمانانتان است.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( جواهرات نامحدود: از آنها بدون کاهش استفاده کنید + پول نامحدود: از الماس برای مبادله پول استفاده کنید. )

توجه : وقتی خرج کنید بجای کم شدن پول افزایش پیدا میکند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. خوب و بدونه مشکل 👍🙂