خانه / بازی / دانلود بازی Lord of Castles: Takeover RTS
Lord of Castles: Takeover RTS Lord of Castles: Takeover RTS

Lord of Castles: Takeover RTS

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.8.5
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Ronix Games
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +878.000
  • دانلود
    +10K
  • رده سنی
    &
  • حجم
    244MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Lord of Castles: Takeover RTS

Lord of Castles: Takeover RTS – ارباب قلعه ها : تصاحب RTS یک بازی استراتژی اندروید است که در فروشگاه پلی قابل دسترسی است. هدف اصلی بازیکنان در این بازی، برپایی قلعه خود و توسعه آن به یک امپراطوری بزرگ است. امپراطوری خود را برای دفاع از دشمنان و سعی در تسخیر آنان تقویت کنید. در این بازی، شما می‌توانید نیروی خود را با استخدام ارتش و آموزش سربازان، پرورش دادن دانش و توسعه فن آوری تقویت کنید. همچنین شما می‌توانید از دارایی‌های خود برای خرید تجهیزات و سلاح‌های جدید بهره ببرید. پس اگر بازی های استراتژی و دفاعی شمارا سرگرم میکند ، همراه گیمی روید برای معرفی Lord of Castles: Takeover RTS باشید. بازی های استراتژی همیشه بازیکنان را با هک مغزی و جذابیت غیرقابل انکار خود جذب می کنند. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک هستید، می توانید سعی کنید این بازی را تجربه کنید. با ورود به این بازی، شما به چالش کشیده خواهید شد تا برای جنگ برنامه ریزی کنید، ارتش خود را توسعه دهید تا قدرت ارتش خود را نشان دهید. در بازی Lord of Castles: Takeover RTS، استراتژی یکی از مهم ترین عوامل است. این عامل تقریباً موفقیت یا شکست ارتش شما را تعیین می کند. با آمدن به این بازی، در موقعیت رهبر بسیاری از ارتش های قدرتمند و جنگجو قرار خواهید گرفت. برای اینکه امپراتوری خود را حتی قوی تر بسازید، باید از همان ابتدا برای خود یک استراتژی داشته باشید. Lord of Castles: Takeover War دارای گیم پلی سطوح مختلف است. در هر سطح، ارتش متفاوتی از مخالفان در انتظار شما خواهند بود.

هر چه سطح بالاتر باشد، تعداد دشمنان بیشتر می شود و همچنین سختی و تنوع دشمنان افزایش می یابد. هنگامی که قلعه حریف خود را تصرف می کنید، می توانید آنها را ارتقا دهید. این بسیار مهم است زیرا هر چه سطح قلعه بالاتر باشد، زمان کمتری برای ایجاد جنگجویان جدید نیاز است. شما فقط باید روی قلعه ها دوبار ضربه بزنید تا آنها را ارتقا دهید. هر چه سطح بالاتر باشد، پول بیشتری خرج خواهید کرد. اما با نسخه مود ما، نیازی به نگرانی در مورد این مشکل نخواهید داشت. دلیل اینکه می گویم Lord of Castles: Takeover RTS بیشتر تاکتیکی است این است که نیازی به کنترل شخصیت ندارید. وظیفه شما این است که همه چیز را برای کمک به ارتش خود برای پیروزی انجام دهید. داشتن آینده نگری برای ترسیم یک استراتژی خاص بسیار مهم است. به عنوان مثال، هنگام انجام بازی های اول، تعداد نیروها کم است، بنابراین اولویت باید افزایش تعداد باشد. تعداد نیروهای دشمن را تخمین بزنید تا منطقی ترین قضاوت را انجام دهید. برای سکه های طلا بجنگید. آماده هرگونه غافلگیری احتمالی برای مقابله با تهاجم باشید، پایگاه دشمن را اشغال کنید. این بازی یک بازی آنلاین است. بنابراین شما فرصت بازی و رقابت با میلیون ها نفر دیگر در سراسر جهان را خواهید داشت. این یک فرصت عالی برای شما خواهد بود تا استعداد رهبری قوی خود را به همه نشان دهید. علاوه بر این، من معتقدم که شما تاکتیک های زیادی را نیز از بازیکنان دیگر خواهید آموخت. Lord of Castles: Takeover War همچنین یک سیستم رتبه بندی ارائه می دهد که در آن می توانید رتبه بندی سایر بازیکنان و همچنین تعداد امتیازاتی که آنها کسب کرده اند را جستجو کنید.

بدین ترتیب انگیزه رقابتی بیشتری برای خود ایجاد کنید. این بازی علاوه بر قدرت نظامی، سیستمی از قدرت های جادویی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در حین مبارزه از آن ها استفاده کنید. قدرت جادویی قدرت حمله بیشتری دارد، اما برای استفاده از آن، بازیکن نیاز به مهارت کمی دارد. ترکیبی ماهرانه از قدرت ارتش و قدرت جادویی برای کمک به افزایش اثربخشی نبرد به بالاترین حد ممکن است. برخی از قدرت های جادویی موجود در این بازی عبارتند از 2X Defense، Peace، Freeze، Bride، Shield، Poison، Fireball، … من دفاع 2X را بیشتر دوست دارم. با این قدرت، دفاع ارتش 2 برابر می شود. در صورت استفاده ماهرانه، می توانید با دشمنان با تعداد زیادی نیرو روبرو شوید و همچنان بتوانید به راحتی برنده شوید. Lord of Castles: Takeover War یک بازی موبایلی است، بنابراین سیستم کنترل طوری طراحی شده است که بهترین تجربه را به بازیکنان بدهد. رابط کاربری ساده اما نه کمتر حرفه ای و سیستم کنترل ساده. شما فقط باید از انگشتان خود و چند لمس سبک برای کنترل کل بازی استفاده کنید. سیستم نقشه در این بازی نیز بسیار متنوع است. هر زمین مزایا و معایب متفاوتی خواهد داشت، بازیکنان باید به خوبی درک کنند  تا استراتژی خود را به بهترین نحو تنظیم کنند. برخی از انواع زمین در این بازی زیاد ظاهر می شوند، مانند چمنزار یا صحرای شنی، گدازه، زمین یخ زده و… که همگی این ها هیجانات خودشان را دارند که میتوانید همه آن هارا تجربه کنید! برای دانلود این بازی نیز میتوانید با یک کلیک از دانلود باکس های زیر این بازی را دانلود و نصب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام چطوری نشون بذاریم که بعد دانلود کنیم راهنمایی کنین ممنون

    1. سلام وقت بخیر کنار کلمه " رفتن به باکس دانلود" دکمه ذخیره قرار گرفته است.

  2. اقا چرا این میزنه ربات تلگرام تو ربات هم دانلود نمیکنه

    1. سلام دوست عزیز نسخه مود این بازی رو باید از خود سایت دانلود کنید.