خانه / بازی / دانلود بازی Cell to Singularity: Evolution
Cell to Singularity: Evolution Cell to Singularity: Evolution

Cell to Singularity: Evolution

محبوبیت 88%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    17.09
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    ComputerLunch
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +313.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    140MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Cell to Singularity: Evolution

Cell to Singularity: Evolution – سلول به تکینگی: تکامل  یک بازی شبیه‌سازی تکاملی است که برای اندروید در فروشگاه Play قابل دسترسی است. در این بازی، شما با زمین شروع می‌کنید و با هدف تکامل دادن آن، تاریخچه زمین را به عنوان یک سلول تا انسان‌ها و به طور کلی پیشرفت تکاملی، از طریق سطوح مختلف پیش می‌روید. پس اگر بازی های شبیه سازی را دوست دارید ، این پست از دست ندهید و همراه گیمی روید باشید. مطمئناً همه ما در زندگی خود به این فکر کرده ایم که آیا زمین 4.5 میلیارد سال شکل گیری و توسعه را پشت سر گذاشته است، درست است؟ و اگر هنوز در تعجب هستید، فوراً Cell to Singularity: Evolution را بازی کنید – این بازی به همه سؤالات شما پاسخ خواهد داد. این بازی که توسط ComputerLunch منتشر شده و تاکنون به لطف گیم پلی جدید، همچنان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. به طور کلی، این بازی ما را به درک زمین از پیدایش اولین سلول‌ها تا توسعه مدرن آنگونه که اکنون هست می‌برد. این بازی تصویر کاملی از درخت تکاملی به شما می دهد که رشد سلول ها و حیوانات را نشان می دهد. نه تنها برای اهداف سرگرمی، محتوایی که Cell to Singularity: Evolution به ارمغان می آورد برای کودکان و حتی بزرگسالان نیز آموزشی است. با شروع بازی شما وظیفه جمع آوری مولکول های سلولی را خواهید داشت که از طریق آن شاهد ارتقاء و تکامل آنها به پیچیده ترین مولکول ها خواهید بود.

از انگشت خود برای ضربه زدن به جمع آوری مولکول های سلولی استفاده کنید، هر بار می توانید حداکثر 10 مولکول را در یک زمان جمع آوری کنید. تکامل واقعی هزاران سال طول خواهد کشید، اما در Cell to Singularity: Evolution، آنها تنها در چند ده ساعت گیم پلی محصور خواهند شد. شما شاهد توسعه مراحل میتوزی خواهید بود و اولین گیاهان و حیوانات ظاهر می شوند. از آنجا تکامل میمون ها به انسان و تمدن بشری آغاز خواهد شد. نه تنها می‌توانید تکامل کلی همه موجودات زنده روی زمین را ببینید و یاد بگیرید، بلکه برای هر گونه‌ای مانند حیوانات و گیاهان، می‌توانید تکامل خود را دنبال کنید. به عنوان مثال، حیوانات مراحل مختلفی خواهند داشت، بنابراین شما رشد متفاوتی را خواهید دید. از کوچکترین چیزهایی مانند اسید آمینه که اولین عنصر حیات است، سپس کد ژنتیکی و DNA، سلول های یوکاریوتی،… آیا کنجکاو هستید که موجودات آبزی چگونه می توانند به سمت بالا حرکت کنند؟ ساحل و تبدیل به یک پستاندار؟ یا در مورد نقاط عطف اصلی تکامل مانند انقراض دایناسورها و بسیاری از خزندگان دیگر کنجکاو هستید؟ به طور خاص، شما قادر خواهید بود پیشرفت بشر را دنبال کنید. از اوایل دوران باستان که هنوز شکارچیان وجود داشتند تا عصر حجر، عصر برنز، از طریق جنگ های جهانی و تا صلح کنونی. در هر مرحله مختلف توسعه، به لطف کمک Cell to Singularity: Evolution، این فرصت را خواهید داشت که همه چیز را از منظری کل نگر ببینید.

به لطف آیکون های گوشه سمت راست صفحه می توانید مراحل را ردیابی کرده و آنها را متمایز کنید. به ویژه هنگامی که این جهان شروع به توسعه به سمت تمدن بشری می کند، نقاط تمدنی نیز ظاهر می شود. شما باید تعادلی بین جمع آوری سلول ها و نقاط تمدن ایجاد کنید تا جهان را ادامه دهید. مطمئناً کسانی که دوست دارند و به یادگیری دایناسورها علاقه دارند، این ویژگی Cell to Singularity: Evolution مطمئنا شما را راضی خواهد کرد. هنگامی که به مرحله ماقبل تاریخ یعنی عصر خزندگان می رسید، این بازی شما را به مکانی به نام دره مزیزوئیک می برد. دره مزیزوئیک میزبان انواع مختلفی از دایناسورها است، با گونه‌های رایج و نادری که مطمئناً هرگز ندیده‌اید. شما آزاد خواهید بود که در مورد این حیوان بزرگ که توسط این فاجعه شهاب منقرض شده است، کاوش کنید و اطلاعاتی کسب کنید. گرافیک عالی در اینجا، بدون در نظر گرفتن طراحی پیچیده یا تصاویر واضح قرار گرفته است، اما من گرافیک این بازی را به Singularity از نظر مناسب بودن برای یک بازی شبیه سازی ارزیابی می کنم. تصاویر موجود دراین بازی بر اساس گرافیک سه بعدی طراحی شده اند، اما دسترسی کاربران آسان است. گرافیک به بازیکنان کمک می کند تا دیدی پانوراما از زمینه و فضای هر دوره توسعه جهان داشته باشند. طراحی Cell to Singularity: Evolution نیز بسیار متنوع است، حیوانات به خصوص دایناسورها بسیار چشمگیر هستند. به طور کلی، گرافیک این بازی با سبک بازی مطابقت دارد و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت + هرگونه که می خواهید خرج کنید حتی اگر به اندازه کافی ندارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام فیفا رو هم توی سایت قرار بدید مرسی

  2. لطفا wild animals رو مود کنید

    1. سلام درخواستتون بررسی میشه.