خانه / بازی / دانلود بازی BASEBALL 9
BASEBALL 9 BASEBALL 9

BASEBALL 9

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.5.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    playus soft
  • امتیاز
    4.0
  • رای
    +412.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    190MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی BASEBALL 9

BASEBALL 9 – بیسبال 9 به شما امکان می‌دهد از فضای شلوغ و هیجان‌انگیز ورزش بیسبال لذت ببرید و در عین حال به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید و رتبه را برای تبدیل شدن به بهترین در جهان بالا ببرید. این بازی همچنین دارای بخش گیم پلی گسترده ای است که می توانید از آن لذت ببرید و کشف کنید، حتی به شما امکان می دهد جذابیت و منحصر به فرد بودن این ورزش را کشف کنید. پس اگر به ورزش علاقه دارید ، این بازی از دست ندهید و همراه گیمی روید باشید. این بازی به اجزا و ویژگی های خود افتخار می کند زیرا دارای گیم پلی سریع و فشرده است تا طعم خوبی از این ورزش را به همه بدهد. روال هر مسابقه از نظر سرعت و جو سریع است، زیرا هر کاری که انجام می دهید مسیر مسابقه را تغییر می دهد و بلافاصله همه بازیکنان را آماده می کند. شما همچنین می توانید بهترین مکانیک این ورزش معروف را تجربه کنید و بهترین لحظات خود را با زدن هوم ران ها تجربه کنید. این بازی از شما می‌خواهد که یک تیم کامل را در یک زمین بزرگ بازی و کنترل کنید تا در مسابقات باشکوه پیروز شوید و در حرفه بیسبال خود پیشرفت بیشتری کنید.

شما می توانید با وارد کردن بازیکنان جدید از طریق فهرست استخدام و افزایش توانایی تعاملی آنها با هم تیمی های خود در طول مسابقه، تیم خود را گسترش دهید. علاوه بر این، می توانید ویژگی ها و ملزومات لازم را برای آنها فراهم کنید تا به آنها کمک کنید تا توانایی های خود را برای متخصص شدن ارتقا دهند. در بازی BASEBALL 9 سفارشی سازی کاراکتر یک ویژگی اضافی برای ایجاد تمایز برای باشگاه شما است. می‌توانید با تغییر نام هر بازیکن و تعیین اینکه آیا آنها با بال‌های راست یا چپ، ضربه‌زن یا پرتابگر خواهند بود، شخصی‌سازی کنید. شما همچنین می توانید چهره آنها را تغییر دهید، انواع مختلف بدن را انتخاب کنید و خفاش ها یا دستکش های مختلفی را برای استفاده آنها انتخاب کنید. با پیشرفت شغلی، الگوهای سفارشی‌سازی شخصیت‌های بیشتری باز می‌شوند و باشگاه شما با گزینه‌های جذاب‌تری که به آن‌ها می‌دهید درخشان‌تر به نظر می‌رسد. سیستم چالش مانند یک شگفتی عمل می کند و همه عملکردها را در اختیار شما قرار می دهد تا در حین رتبه بندی، حرفه خود را با شکوه شروع کنید. خواستگار به شما کمک می کند تا با همان قدرتی که باشگاه خود دارید به تیم نزدیک شوید.

در بازی BASEBALL 9 برد را نیز می‌توان سفارشی کرد و یک مسابقه بیسبال متعادل برای داشتن سرگرمی بی‌نظیر ایجاد کرد. شما می توانید هر کاری که می خواهید با سیستم مسابقه انجام دهید، زیرا منبع اصلی درآمد شما برای افزایش اثربخشی تیم یا تمرین با سایر باشگاه ها برای یادگیری مهارت های بهتر است. مسابقات فرصت گرانبهای شما برای مبارزه با یک تیم جدی و در عین حال کسب امتیاز تجربه و درآمد فوق العاده است. با این حال، سختی و استراتژی مورد استفاده در رده های بالاتر منحصر به فرد است، زیرا شما نیاز به تمرین و پیشرفت مداوم با باشگاه دارید. مسابقات جدید به طور مداوم برگزار می شود و جوایزی در انتظار تیم های برتر است. اگر در تورنمنت برنده شوید، فرصت های بیشتری به شما باز خواهد شد و پتانسیل فوق العاده ای برای توسعه باشگاه به شما می دهد. اگر می خواهید باشگاه شما برای نبرد با تیم های رده بالا به ارتفاعات جدیدی برسد، پس تمرین اجباری است و باید همه چیزهایی را که دارید برای آنها فراهم کنید. بنابراین، ارتقاء امکانات مورد نیاز است و هر چه تجهیزات بهتر باشد، سطح تیم شما سریعتر خواهد بود. می‌توانید ترکیب‌های تیم را سفارشی کنید و تاکتیک‌های مختلفی را برای به حداکثر رساندن عملکرد به کار ببرید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

الماس نامحدود + پول نامحدود + انرژی نامحدود

* با الماس می توانید بی نهایت سکه از مغازه دریافت کنید
** شما نمی توانید اقلامی را با الماس بخرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سید طاها سعادت

    سلام این بازی خیلی خوبه ولی نمیشه از الماس هاش استفاده کرد لطفا این مشکلو درست کنید