خانه / بازی / دانلود بازی Agent of Adventure
Agent of Adventure Agent of Adventure

Agent of Adventure

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.7.2
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    TownSoftJP
  • امتیاز
    3.8
  • رای
    +1.000
  • دانلود
    +10K
  • رده سنی
    &
  • حجم
    100MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Agent of Adventure

Agent of Adventure – عامل ماجراجویی یک بازی جذاب اکشن- ماجراجویی است که برای اندروید و iOS در دسترس است. در این بازی، شما نقش یک جاسوس با وظیفه انجام انواع مأموریت های خطرناک به سراسر جهان را ایفا می کنید. پس اگر به چنین بازی هایی علاقه دارید ، حتما همراه گیمی روید باشید. Agent of Adventure یک بازی نقش آفرینی است که نوید ماجراجویی های هیجان انگیز در قرون وسطی را می دهد. وقتی به سرزمین های جدید می آیید هرگز سفرهای خود را در بازی فراموش نخواهید کرد.اکتشافات به طور نامحدود در آینده ادامه خواهد داشت. شما سلطنت خود را خواهید ساخت و پادشاهی خود را گسترش خواهید داد. کاوش در قلمرو ناشناخته پر از اسرار در انتظار کشف شدن است! کاوش در سرزمین های دور یکی از مورد علاقه های جدید عشایر در Agent of Adventure است. مسئولیت های بیشتر شامل کاوش در قلمرو ناشناخته و حل معماهای گیج کننده است. در طول بازی یک سری اهداف به شما محول خواهد شد. در طول سفرها، اسرار به تدریج آشکار می شوند.

اگر در اکسپدیشن عملکرد خوبی داشته باشید، توانایی شما را ثابت خواهد کرد. خطراتی که در سفر با آن روبرو خواهید شد اجتناب ناپذیر خواهد بود. اگر تمایل زیادی به تکمیل جهان و کسب تجربیات جدید داشته باشید، قادر خواهید بود در Agent of Adventure موفق شوید. با این حال، غلبه بر موانع همیشه آسان نیست. به توانایی ها و پشتکار خود ایمان داشته باشید و بدانید که بر مشکلات غلبه خواهید کرد. آن هدف در دسترس شماست. زرادخانه وسیع و متنوعی از اقلام کمیاب و عجیب و غریب نشانه یک ماجراجوی ماهر است. در حد توان خود سعی کنید تا حد امکان از سرزمین هایی که کاوش کرده اید آیتم های بیشتری جمع آوری کنید. بسازید تا غنایم کار سخت خود را برای توسعه و بهبود دهکده خود به خوبی استفاده کنید. زمانی که به Agent of Adventure ملحق می شوید، این فرصت را خواهید داشت که زندگی یک عشایر سرگردان را تجربه کنید. نامی را برای شخصیت انتخاب کنید که فکر می کنید مناسب آنها باشد. پس از بارگیری نقشه، تنها کاری که برای ادامه باید انجام دهید این است که روی منطقه ای از جهان که می خواهید درباره آن بیشتر بدانید کلیک کنید. با پیشروی در بازی، سطح دشواری به تدریج افزایش می‌یابد تا به شما در ارتقاء سطح و تشویق به اکتشاف کمک کند.

اگر هیچ یک از تیم ها نتوانند تساوی را بشکنند، مسابقه ممکن است با بن بست تمام شود. یاد گرفتن چیزی جدید یا حل یک مشکل پیچیده احساس خوبی دارد. گنجینه های جادویی یا اقلام ارزشمند پنهان شده در زیر زمین را به عنوان اولین در تاریخ کشف و بازیابی کنید. نقشه یک بخش ضروری از تجهیزات در Agent of Adventure است، زیرا برای هر ماجراجویی لازم است. قبل از شروع سفر، نقشه را به دقت بررسی کنید و نقاط اصلی مورد علاقه را علامت بزنید. در طول بازی، شما می خواهید شهرها، روستاها و سرزمین های جدید را کشف کنید. هنگام شروع سفر باید توجه داشته باشید و دستورالعمل های اولیه را به خاطر بسپارید. آیتم های این بازی کاربردها و قیمت های مختلفی دارند. اشیای ارزشمند مختلفی در زیر ویرانه ها پنهان شده بود. شما در جستجوی چندین مصنوع به این ویرانه ها آمده اید و امیدوارید که برخی از چیزهایی را که پیدا کرده اید با خود به خانه ببرید. آنها شبیه معادن طلا هستند که بازیکن می تواند در طول سفر از آنها بهره برداری کند. این نشان دهنده استقامت و فداکاری شما برای سفر تا کنون است. بهترین کار این است که قبل از شرکت در نبردهای آینده سعی کنید آیتم ها را جمع آوری کنید تا شخصیت خود را ارتقا دهید و از مزایای بی شماری که به همراه دارد بهره مند شوید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

1. طلای نامحدود
2. دعا نامحدود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آثار دیگر TownSoftJP