خانه / بازی / دانلود بازی EndCycle VS
EndCycle VS EndCycle VS

EndCycle VS

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.3
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    12B3 Games
  • امتیاز
    3.9
  • رای
    +1.000
  • دانلود
    +10K
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    165MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی EndCycle VS

EndCycle VS – چرخه پایانی یک بازی استراتژی مبارزه ای فریبنده است که بازیکنان می توانند در پرتنش ترین محیط به نبردهای هیجان انگیز بپیوندند و در آن شرکت کنند. علاوه بر این، در هر سطح، بازیکنان با حریفان دشواری روبرو خواهند شد و این فرصت را خواهند داشت که یک منطقه بازی بزرگ را کشف کنند. اکنون زمان آن است که مهارت های خود را با به چالش کشیدن خود در یک محیط جدید که در آن نمی دانید با چه چیزی روبرو خواهید شد، آزمایش کنید. شما میتوانید همراه گیمی روید باشید تا بیشتر این بازی را برای شما معرفی کنیم. اگر از بازی‌های ویدیویی اکشن و رزمی لذت می‌برید، نباید فرصت امتحان EndCycle VS را از دست بدهید. هنگامی که بازیکنان وارد این بازی می شوند، به صحنه نبرد جذاب بصری منتقل می شوند و اجازه می دهند در نبردهای کاملاً جدید شرکت کنند. در ابتدای داستان، به نظر می رسد هیچ راهی برای جلوگیری از وقوع یک جنگ بزرگ در هر نقطه از جهان وجود ندارد. به طور دقیق تر، جهان مبتنی بر داده، صحرای یخی بنفش و شهر در حال چرخش همگی ظاهر شده اند.

با مشاهده تغییرات روزانه متوجه همه چیز خواهید شد و این وظیفه بازیکن است که قبل از بدتر شدن وضعیت این سرزمین را نجات دهد. علاوه بر این، سیستم بازی شخصیت های مختلف و جالبی را به شما ارائه می دهد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و در نبردهای آینده استفاده کنید. از آنجایی که بازی به شیوه ای سرکش انجام می شود، نبردهایی که در آن شرکت می کنید، شما را در مقابل برخی از عجیب ترین و خطرناک ترین موجودات قابل تصور قرار می دهد. برای دقیق تر، شما به سرزمینی وحشی پر از اسرار کشف نشده منتقل خواهید شد. علاوه بر این، با پیشرفت بازیکنان در هر سطح، با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوند و می‌توانند شخصیت‌های خود را در طول تجربه همراهی کنند. از آنجا که این یک بحران بزرگ با درگیری های بزرگ است، خطرات زندگی شما را دشوارتر می کند. شما می توانید موقعیت شخصیت خود را با ساختن یک سنگر و استفاده از تمام مبارزان موجود تقویت کنید. اکنون زمان آن است که توانایی های خود را از طریق شخصیتی که خلق کرده اید نشان دهید و بر همه دشمنان خود پیروز شوید.

EndCycle VS پس از شرکت در چند نبرد شدید، حتی یک ثانیه هم به شما اجازه استراحت نمی دهد. علاوه بر این، رقبا یکی پس از دیگری ظاهر می شوند و تکمیل کار شما را دشوارتر می کنند. همانطور که در بازی پیشرفت می کنید، شخصیت شما یاد می گیرد که حرکات را انجام دهد، با قدرت حمله کند و از حملات دیگر بازیکنان طفره برود. علاوه بر این، یک نوار انرژی در زیر شخصیت قرار دارد و اگر این نوار به پایین ترین سطح خود برسد، از بازی حذف خواهید شد. علاوه بر این، می توانید نوار سلامتی دشمن را زیر نظر داشته باشید تا ببینید با ادامه حمله به آنها چقدر سریع می توانید آنها را بکشید. EndCycle VS طیف گسترده‌ای از حالت‌های بازی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که نمی‌توانند آنها را نادیده بگیرند و تضمین می‌کند که در حین بازی خسته نشوند. اگر محیط جذاب است، می توانید بین ملاقات مجردها و پیدا کردن دوستان جدید یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این، وقتی با افراد دیگر بازی می کنید، قدرت و توانایی شما برای همکاری بهبود می یابد. شما نمی توانید کار خود را کامل کنید و به سراغ داستان های جدید بروید تا زمانی که دشمن در اسرع وقت شکست بخورد.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *