خانه / بازی / دانلود بازی Grow Turret TD
Grow Turret - Clicker Defense Grow Turret - Clicker Defense

Grow Turret - Clicker Defense

محبوبیت 0%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    8.0.8
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    PixelStar Games
  • امتیاز
    3.6
  • رای
    +11.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    40MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Grow Turret TD

Grow Turret TD – رشد برجک: دفاع کلیکر یکی از معروف‌ترین بازی‌های دفاع از برج است که دارای گیم‌پلی استراتژیک جذابی است که باعث شده بازیکنان بیشتر به بازی‌های خود بازگردند. محیط بازی مملو از کلاس‌های سخت‌تر از هیولاها و دشمنان است که بازدیدکننده باید برای رسیدن به اهداف خود از آنها عبور کند. درگیری هرگز پایان نخواهد یافت. بازیکنان به لطف قدرت نظامی جسورانه و برتر خود می توانند انتظار پیروزی های دیدنی را داشته باشند. بازیکنان Grow Turret TD همیشه می توانند پیش بینی کنند که از بازی شوکه شوند. بازیکنان در میدان نبرد مرگبار و در قلعه مستحکم با موانعی روبرو خواهند شد. عزم و اراده خود را به مخالفان خود نشان دهید. تمام تلاش خود را برای خنثی کردن نقشه های تهاجم دشمن انجام دهید و به تدریج قلعه خود را تقویت کنید. بازیکنانی که وارد دنیای این بازی می شوند به یک برجک پیشرفته مجهز خواهند شد. در این مرحله، بازیکنان مفهوم گسترده‌ای از چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو خواهند شد و اهدافی که باید به آن دست یابند، دارند. استراتژی دفاعی معمولی دوباره مسابقات هیجان انگیزی را ایجاد می کند. بازیکن به عنوان مدافع سنگر عمل می کند و باید یک استراتژی حمله موثر ایجاد کند. همیشه برای دفع هجوم دشمن آماده باشید. هرگز اجازه ندهید یک دقیقه یا یک ثانیه بدون توجه بگذرد.

یکی از رایج ترین دلایل شکست بازیکنان این است که آنها بیش از حد به چیزی غیر از خود بازی مشغول هستند. Grow Turret TD به بازیکنان این امکان را می دهد که ماشین جنگی خود را بدون صرف زمان زیاد به شدت کنترل کنند. قلعه یک هدف تصادفی را برای شلیک انتخاب می کند. با این حال، بازیکن فقط می تواند از یک توپ در دورهای اول استفاده کند. توانایی آنها برای داوطلب شدن محدود خواهد بود. با این حال، می تواند شما را به راحتی از مرحله شروع عبور دهد. توانایی کارگردانی برای موفقیت و موفقیت ضروری است. نقاط ضعف دفاعی دشمن را پیدا کنید. اگر در چنین مناطقی به حریف حمله می شد بلافاصله تلفات سنگینی متحمل می شد. با تکمیل بازی و ذخیره مهمات راحت تر، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. هدف اصلی بازیکن در بازی حذف افراد شرور در بازی است. وقتی افراد شرور بازی ظاهر می شوند، این کار را به صورت گروهی انجام می دهند. بنابراین، مهم است که یک چالش سخت به بازیکن بدهیم. تحمل حملات مداوم از سوی تعداد زیادی از دشمنان بسیار سخت تر از یک حمله وحشیانه خواهد بود. مهمتر از همه، شما مجبور خواهید شد در هر ده سطح با یک رئیس مبارزه کنید. این حریفان از نظر فیزیکی شکست ناپذیر خواهند بود. اگرچه استاد قدرتمند است، اما ترسناک نیستند. اگر بازیکن نتواند هیولا را شکست دهد، در نهایت ناپدید می شود. در نتیجه تمرکز بر حذف آنها بیهوده است. روی دشمنان نزدیک خود تمرکز کنید. اگر برج دفاعی به اندازه کافی قوی باشد، می تواند در برابر حملات دشمن مقاومت کند.

Grow Turret TD به شما این امکان را می دهد که کارهای بیشتری از خرید و نگهداری یک سیستم برج انجام دهید. همانطور که بازیکنان برنده می شوند و برج های بیشتری می سازند، سیستم قلعه آنها بهبود می یابد. بازیکنان باید برای دستیابی به این هدف به دستاوردهای درون بازی و درآمد حاصل از بردهای خود تکیه کنند. سرمایه گذاری استراتژیک پیامدهای گسترده ای برای نبرد بعدی خواهد داشت. وسایل نقلیه رزمی موثرترین ابزار برای شکست دادن حریفان هستند و باید بیش از هر کس دیگری آسیب وارد کنند. پاسخگویی به تغییرات سطح با یک جعبه سخت خواهد بود، به خصوص در دوره های سخت تر. بنابراین، بازیکنان باید سلاح هایی با جعبه های متعدد ذخیره کنند. با استفاده از سیستم ارتقاء، می توانید به طور همزمان از هر دو جعبه سنگرهای قابل شلیک دریافت کنید. همچنین قلعه های متحرک قابل دسترس برای کمک به مبارزه با هیولاها وجود دارد. آنها تنوع زیادی به بازی اضافه می کنند و از نظر بصری جذاب هستند. پس از شکار موفقیت آمیز هیولاها، احتمالاً غارت قابل توجهی را به دست خواهید آورد. پس اگر چنین بازی های را دسوت دارید ، میتوانید این بازی را از دانلود باکس گیمی روید دانلود و نصب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *