خانه / بازی / دانلود بازی Idle Monster TD Evolved
Idle Monster TD Evolved Idle Monster TD Evolved

Idle Monster TD Evolved

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    68
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Monstermob USA
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +50.000
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    98MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Idle Monster TD Evolved

Idle Monster TD Evolved – هیولای بیکار تکامل یافته است بازیی است که گروهی از شکارچیان هیولا را دنبال می کند تا برای بشریت بجنگند. این هیولاهای شایان ستایش بسیار سرگرم کننده هستند. هنگام حمله، بازیکن باید از تمام قدرت خود برای مبارزه استفاده کند. شرورها پایگاه شما را با سرعتی نگران کننده نابود می کنند و می خواهند با جامعه عادی ترکیب شوند. هیولاها و انسان ها نمی توانند در یک جهان زندگی کنند. برای جلوگیری از بدتر شدن اوضاع، اقدامات فوری انجام دهید. با ضربات مرگبار به حریفان خود حمله کنید. هدف اصلی Idle Monster TD Evolved بالا بردن سریع سطح و دسترسی به نقشه های زیادی است. این تنها تکنیکی است که برای اطمینان از اینکه هیچ هیولایی پس از پاک کردن آنها باقی نمی ماند. علاوه بر این، بازیکنان بار زیادی را برای جمع آوری داده ها متحمل می شوند. داده‌هایی را فراهم می‌کند که می‌توان برای شناسایی زودهنگام حمله هیولا و خاتمه آن قبل از گسترش آن، پرس و جو کرد. ارتشی از مهاجمان در راه فتح زمین و بیرون راندن بشریت از این سیاره هستند. از آنجایی که دروازه شما برای فرآیند حضانت بسیار مهم است، باید آن را به درستی ایمن کنید و تغییرات مهمی را در اسرع وقت انجام دهید. بسیاری از پیروزی‌ها نتیجه چنین نگهداری و اسرار زیادی خواهد بود. مهم است که رتبه خود را افزایش دهید و بازی را برای مدت طولانی انجام دهید. نقشه وسیع Idle Monster TD Evolved را برای درک مقیاس آن کاوش کنید. در میان یک طوفان بزرگ، از طلسم “باران آتش” استفاده کنید تا حس زمان و مکان خود را از دست بدهید و بدون تردید ضربه بزنید.

واقع گرایانه ترین طرح ها برای همه چیز مورد استفاده قرار گرفت و بازی را برای بازیکنان جذاب تر کرد. سفرهای شما اغلب طوفانی، همیشه خشمگین و هرگز صلح آمیز نیست. با این حال، دقیقاً از این طریق پیشرفت می کنید و دانش مورد نیاز برای توسعه رویکرد صحیح به هر مرحله را به دست می آورید. شادی را احساس کنید و در چند روز آینده بسیاری از گونه های جدید را کشف کنید. بیش از 40 برج هیولا وجود دارد که هر کدام دارای توانایی های خود هستند. با شروع جنگ، در ابتدا وظیفه مراقبت از خود و جمع آوری اطلاعات بر عهده شما خواهد بود. پاسخی که به دنبال آن هستید، جریان را تغییر می دهد و هویت واقعی موجودات را آشکار می کند. شما باید با اکشن سریع همراه باشید و بسیاری از مخالفان را از بین ببرید. چگونه می خواهید با هجوم هیولاهای تند و زننده مقابله کنید؟ آیا می توانید استراتژی ها و تاکتیک هایی برای از بین بردن دشمنان از همه جهات طراحی کنید؟ پس از هر نبرد، فرصتی برای تقویت تیم شما ظاهر می شود. شما می توانید چیزهای زیادی را برای کمک به پیشرفت هیولاهای خود دریافت کنید، از جمله سه ارتقاء که قدرت آمار آنها را افزایش می دهد. از آنجایی که همه نقشه ها در ماتریس های مختلف ساخته شده اند، دسترسی به آنها نیاز به یک روش سفارشی دارد. پنج بار در اطراف نقشه قدم بزنید تا بفهمید وقتی تکنیک ها و تجهیزات مختلف را امتحان می کنید چه اتفاقی می افتد. گنجاندن غنائم نقشه در زرادخانه شما قدرت فوق العاده ای به شما می دهد.

کامل بودن عناصر و تکنیک هایی که طراحی می کنید، شانس شما را برای غلبه بر هر هیولا تعیین می کند. اجازه ندهید آب و هوا شور و شوق شما را برای نبرد در چمن یا زمین یخ زده کاهش دهد. بازیکنان همچنین به علفزارهای وسیع و بیابان های گرم و خشک دسترسی خواهند داشت. هر چشم انداز دارای یک میدان جنگ مجزا است که قبل از فتح باید به طور کامل مطالعه شود. بالا بردن سطح یک هیولا مستلزم تعهد زیادی از زمان، انرژی و مواد است. بسیاری از ماموریت های روزانه به شما این امکان را می دهند که مهارت های خود را تقویت کنید تا برای مبارزه مداوم آماده باشید. شما می توانید با استفاده از جادوی جدید یا پیشرفت های تکنولوژیکی وزن خود را برای پیشرفت در محل کار کاهش دهید. بازیکنان می توانند مهارت های خود را با ایجاد نسخه های پیچیده تر از صنایع دستی مورد علاقه خود آزمایش کنند. با همکاری با متخصصان همفکر، تلاش‌های خود را برای بازسازی بهبود بخشید. راه خود را از طریق درگیری های حماسی که هیولاها را در برابر انسان ها قرار می دهند، انتخاب کرده و استخراج کنید. برای دانلود این بازی هم کافیه به دانلود باکس زیر بروید و آن را از سرور های گیمی روید دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( حداکثر محدوده حمله +  همیشه کریت +  مقداری زیاد از جواهرات به شما میدهد + پرستیژ x1-x10 +  Bosses مقدار زیادی انرژی می دهد + دمنج بالا )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *