خانه / بازی / دانلود بازی The Way Home: Pixel Roguelike
The Way Home: Pixel Roguelike The Way Home: Pixel Roguelike

The Way Home: Pixel Roguelike

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.4.5
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Concode Corp.
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +101.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    115MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی The Way Home: Pixel Roguelike

The Way Home: Pixel Roguelike – راه خانه : پیکسل سرکش  یک بازی ویدئویی است که در سبک هیجان انگیز و اکشن قرار می گیرد که برای سیستم عامل اندروید در فروشگاه Google Play قابل دسترسی است. در این بازی شما نقش یک شخصیت از دنیایی دیگر را به عهده دارید که در دنیای دیگری به سر می برد. دراین بازی شما باید با موانع و دشمنان مختلفی مواجه شوید و جنگیده و سعی کنید بهترین مهارت های خود را به کار ببرید تا به یک پیروزی موفق برسید و به خانه خود برگردید. پس اگر بازی های اکشن را دوست دارید میتوانید همراه گیمی روید باشید. آیا شما یک مسیر یاب بسیار خوبی هستید؟ آیا می خواهید در ژانر بازی مربوط به چالش یافتن راهی برای خروج از یک مکان ناآشنا شرکت کنید؟ اگر از علاقه مندان به سبک بازی راه یابی، فرار از مکان های عجیب و خطرناک هستید، بازی The Way Home: Pixel Roguelike چالشی خواهد بود که می توانید به طور کامل آن را تجربه کنید. شما کنترل کننده هستید و به کوین و پنیر کمک می کنید – دو شخصیت راه خود را به خانه پیدا کنند، شاید از جزیره خطرناک فرار کنند.

وظیفه شما این است که از توانایی تکیه بر نقشه استفاده کنید تا بتوانید به دو شخصیتی که در یک جزیره متروک گیر کرده اند کمک کنید تا به امن ترین راه از این مکان فرار کنند. در راه بازگشت به خانه، کوین و پنیر با حیوانات و حتی هیولاهای زیادی در جزیره‌ای خالی از سکنه روبرو می‌شوند. به کوین و پنیر کمک کنید تا آیتم هایی را برای شکست دادن هیولاها پیدا کنند تا هر دو شخصیت بتوانند زندگی خود را حفظ کنند و از آیتم های یافت شده برای شکست دادن هیولاهای همه سطوح استفاده کنند و در را برای یافتن راه خانه باز کنند. در بازی The Way Home: Pixel Roguelike هر مکانی که کوین و پنیر به آنجا حرکت می کنند دارای ظروف حاوی انواع مختلف اسلحه خواهد بود، به کوین و پنیر کمک می کند تا اسلحه ها را دریافت کنند تا به هر دو شخصیت مسلح در دفاع از خود در برابر خطرات دشمن کمک کنند. هیولاها در همه جای جزیره ظاهر می شوند. راه خانه در هر سطح متفاوت دشوارتر خواهد شد. در هر سطح، دو شخصیت ما با چالش های بی شماری دشوار و خطرناک روبرو خواهند شد، هیولاها و موانع زیادی وجود خواهند داشت که راه خانه را برای هر دوی آنها دشوار می کند. شخصیت ها، آیا هر دو شخصیت می توانند به راحتی بر چالش غلبه کنند و سطوح مختلف را باز کنند؟

بیایید به هر دو شخصیت کمک کنیم تا یک استراتژی هوشمندانه برای غلبه بر خطر در جزیره داشته باشند و از سلاح مناسب در هر چالش مختلف استفاده کنند تا شانس Cheese & Kevin برای برنده شدن و یافتن راه بازگشت را افزایش دهند. با شرکت در این بازی نه تنها مجذوب چالش سختی می شوید که می خواهید آن را فتح کنید، بلکه به دلیل طراحی شخصیت بسیار سرگرم کننده و نزدیک که باعث می شود بازی را انجام دهید، این بازی را بیشتر دوست دارید. سرگرمی عالی ایجاد کنید به شخصیت خود کمک کنید تا توانایی خود را در استفاده از تکنیک های سلاح برای مبارزه با هیولاهای جزیره نشان دهد. در هر نبرد، شما شخصیت را کنترل خواهید کرد تا 15 مهارت رزمی را ترکیب کنید تا به آنها کمک کنید در برابر هیولاهای غول پیکر و نیروهای هیولاهای جزیره پیروز شوند. بازی فوق العاده جذاب The Way Home: Pixel Roguelike به شما این احساس را می دهد که می خواهید با نبردهای دشوار و خطرناک در برابر هیولاهای بزرگ، چالش را فتح کنید. راه خانه سخت تر می شود، بیدار بمانید و از تاکتیک های خوبی برای نجات کوین و پنیر از جزیره خطرناک استفاده کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( دشمنان ضعیف + دشمنان همیشه غارت را رها می کنند + کشتن فوری دشمنان + پاداش وانت مواد + مواد (1 = پیش فرض، 2 = یک شات، 3 = شکسته) )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. ببخشید میتونید سعی کنید بازی worldbox رو دوباره مود کنید و اینکه میتونید بگید چرا از دانلود ها حذف کردید؟

    1. سلام متاسفانه تنها مود این بازی در سایت قرار گرفته! در رابطه به دانلود ها، ممنون میشم بیشتر توضیح بدید.