خانه / بازی / دانلود بازی Space shooter – Galaxy attack
Space shooter - Galaxy attack Space shooter - Galaxy attack

Space shooter - Galaxy attack

محبوبیت 83%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.784
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    ONESOFT GLOBAL PTE. LTD.
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    526MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Space shooter – Galaxy attack

Space shooter – Galaxy attack – تیرانداز فضا : حمله کهکشان عنوانی دیگر از بازی های اکشن و شوتر با محوریت کهکشانی و دسته بازی های Galaxy از استودیو ONESOFT GLOBAL PTE. LTD. میباشد که با گیم پلیی مشابه اما با جزئیات متفاوت عرضه شده است که امروز در سایت گیمی روید به درخواست علاقه مندان قصد داریم تا این بازی را برای شما سروران معرفی و در نهایت آخرین نسخه اش را برای دانلود در اختیارتان بگذاریم. اگر از بازی های اکشن رقابتی قدردانی کنید ، تیرانداز فضایی یک انتخاب عالی است. خود را به یک قهرمان شجاع تبدیل کنید و هر کاری را که لازم است انجام دهید تا از ابرها جلوگیری کنید. با ظهور سایر مخالفان ، طیف وسیعی از ترکیبات خطرناک قابل تصور است. شما باید در آستانه مرگ باشید تا دشمنان خود را شکست دهید. بنابراین ، تیرانداز فضا برای ضعف قلب نیست. مشکلات فرض شده امکان نشان دادن توانایی مبارزات شخص را فراهم می کند. بیاموزید که از خود در برابر انواع حملات دفاع کنید و استراتژی هایی را برای مقابله با آنها تدوین کنید. برای برنده شدن و تسلط بر آسمان ، باید هواپیما را به جلو هدایت کنید. در صورت عجله به مبارزه ، باید حریف خود را پس از دیگری ضربه بزنید. تنش و درام در طول بازی افزایش می یابد تا زمانی که غیرقابل تحمل شوند. توانایی جسمی به اندازه یک اراده قوی مهم نیست. مزایای خود را افزایش داده و از آنها در مبارزه برای منافع خود استفاده کنید. مراقب دشمنان بالقوه باشید و یک حمله سریع برای شکست دادن آنها انجام دهید.

داشتن یک پاسخ مناسب بسته به شرایط مهم است. بیاموزید که از خطرات ناشی از مخالفان خود جلوگیری کنید ، و ممکن است برای مبارزه با یک روز دیگر زنده بمانید. متأسفانه ، مواقعی وجود دارد که شما باید با حقیقت ناراحت کننده روبرو شوید و درد شکست خود را تحمل کنید. خیلی راحت تسلیم نشوید و از این به عنوان انگیزه برای ادامه کار استفاده کنید. در بازی Space shooter – Galaxy attack نقش شخصیت اصلی فرمان است. اگر همه با هم به جلو بروید ، ارتش توانا درست خواهید کرد. پس از اتمام ساختمان ناوگان ، مرحله بعدی رهبری نبرد است. کنترل هر هواپیما را به دست بگیرید و حریفان خود را در اسرع وقت شلیک کنید. از منابع موجود در اختیار خود استفاده کنید و مرتباً با اعضای تیم خود تعامل برقرار کنید. موقعیت های حمله خود را قبل از انتخاب مخالفان خود تنظیم کنید. هنگامی که با کارفرمایان رقیب ترسناک روبرو شوید ، ارتش با قدرت و عزم کافی می تواند به راحتی آنها را شکست دهد. کل تیم باید به طور مداوم دانش و تخصص خود را گسترش دهند تا موفق ترین حمله را انجام دهند. هواپیماها حالت ارجح سفر بین قاره ای هستند. بازیکنان کنترل کاملی از جنگجو قدرتمند خواهند داشت و به آنها امکان می دهد صدمات گسترده ای داشته باشند.

توانایی هواپیما برای انجام یک حمله گسترده و از بین بردن بسیاری از دشمنان ، یک عامل فروش متفاوت است. برای حرکت سریع و کارآمد در شرایط خطرناک ، باید بتوانید به سرعت و کارآمد حرکت کنید. شما هیچ مشکلی برای یادگیری و تسلط بر کنترل های ساده بازی نخواهید داشت ، حتی اگر یک گیمر فصلی نیستید. امکانات بی شماری برای ضد حمله حریف وجود خواهد داشت. هر دو سرعت واکنش و دقت باید توسعه یابد. استعداد تیز و تیز خود را نشان دهید و قدرت حمله شدید را به شما اجازه دهید تا دشمن عمداً تسلیم شود. در طول جنگ بازی Space shooter – Galaxy attack ، تعداد زیادی از موارد در معرض خطر قرار خواهند گرفت. آن موارد را بدست آورید تا به شما در قوی تر شدن و از بین بردن دشمنان خود کمک کند. علاوه بر این ، مهمات مهمترین مورد برای جمع آوری است. این اسلحه به شما امکان می دهد بازیکنان جدیدی را برای سریعترین زمان خرید هدف تنظیم کنید. اما اجازه ندهید که اشتیاق شما به غارت شما را از این واقعیت که برای جنگیدن اینجا هستید ، منحرف کند. اگر توجه نکنید ، حریف شما می تواند در هر زمان شما را بکشد. در سراسر جهان بجنگید و هر مخالفانی را که می توانید پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام این بازی اصلا مود نیست

    1. سلام بخش اطلاعات رو مطالعه کنید.

  2. با سلام بازی عالی هست لطفا نسخه پولی همین بازی در گوگل پلی VIP رو مود کنید

    1. سلام فعلا موجود نیست.

آثار دیگر ONESOFT GLOBAL PTE. LTD.