خانه / بازی / دانلود بازی Oddworld: Stranger’s Wrath
Oddworld: Stranger's Wrath Oddworld: Stranger's Wrath

Oddworld: Stranger's Wrath

محبوبیت 80%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.0.13
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Oddworld Inhabitants Inc
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +34.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    700MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    3 دلار
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Oddworld: Stranger’s Wrath

Oddworld: Stranger’s Wrath – یک بازی اکشن ماجراجویی است که در دنیایی منحصر به فرد و فراگیر اتفاق می افتد. این بازی که توسط استودیوی مشهور Oddworld Inhabitants Inc توسعه یافته است، اکنون در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است که امروز در سایت گیمی روید به درخواست شما علاقه مندان بازی های جهان باز ، تصمیم گرفتیم این بازی خوش ساخت را که با قیمتی 3 دلار در گوگل پلی موجود است معرفی نماییم و آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس بگذاریم. در این بازی، شما به عنوان یک شکارچی جایزه اسرارآمیز به نام Stranger بازی می‌کنید که در ماموریتی است تا قانون شکنان خطرناک را دستگیر کند و پول کافی برای تامین مالی یک عملیات نجات جان به دست بیاورد. این بازی دارای گرافیک خیره کننده و داستانی جذاب است که شما را ساعت ها درگیر می کند. یکی از چشمگیرترین جنبه های Oddworld: Stranger’s Wrath مکانیک های گیم پلی خلاقانه آن است.

برخلاف سایر بازی‌های اکشن، این بازی به شما اجازه می‌دهد تا بین حالت‌های تیراندازی اول شخص و پلتفرمر سوم شخص جابجا شوید. شما می توانید از انواع سلاح ها و ابزارها برای از بین بردن دشمنان خود استفاده کنید، از جمله کمان های ضربدری، بمب ها و تله ها. این بازی همچنین دارای یک جهان باز گسترده پر از محیط های متنوع، از جنگل های سرسبز گرفته تا بیابان های بی آب و هوا است. در طول مسیر با انواع موجودات روبرو خواهید شد، برخی دوستانه و برخی دیگر خصمانه. برای حرکت در این محیط ها و تکمیل ماموریت های خود باید از هوش و مهارت های خود استفاده کنید. به طور کلی، Oddworld: Stranger’s Wrath یک بازی استثنایی است که ترکیبی منحصر به فرد از اکشن، ماجراجویی و استراتژی را ارائه می دهد. با بیش از چند کلمه محتوایی برای کاوش، مطمئناً شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. پس چرا امروز آن را امتحان نکنید؟ همین الان به دانلود باکس زیر بروید و این بازی را دانلود نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

جاودانگی (کنترل موجود از منو) + آسیب زیاد (میزان آسیب به طور مجازی توسط سیستم عامل با توجه به شرایط ایجاد می شود. کنترل منو در دسترس است) + بررسی مجوز غیرفعال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. چرا برای powervr نذاشتید ؟

    1. سلام منظورتون از mali یعنی گوشی های شیامی هست

  2. سلام نسخه مود رو دانلود کردم رفتم تو بازی میره یجای دیگه باید دانلود کنه چرا؟ اون انستالر رو نمیگم از اونجا نصبش کردم

    1. سلام با فیلتر شکن تست کنید.

  3. سلام تو قسمت اموزش بازی هیچ دکمه ای نیس

    1. مهرداد (نویسنده)

      ساسان جان سلام. متوجه موضوعی که گفتید نشدم. اگر از نسخه مود اطلاعی ندارید کافیه بخش اطلاعات پایین دانلود باکس رو مطالعه نمایید.

      1. منظورم اینه که هیچ دکمه لمسی روی صفحه نیس که بخوام کاراکترو حرکت بدم

        1. مهرداد (نویسنده)

          دکمه های تنظیمات موجود هستند؟ از اونجا برید و حالت کنترل را به دستی تغییر بدید شاید بازی رو حالت دسته ( کنترلر ) رفته.