خانه / بازی / دانلود بازی Truckers of Europe
Truckers of Europe Truckers of Europe

Truckers of Europe

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.9
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Wanda Software
  • امتیاز
    4.0
  • رای
    +258.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    50MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Truckers of Europe

Truckers of Europe – کامیون داران اروپا یک بازی شبیه سازی جذاب و همه جانبه است که بازیکنان خود را به سفری در سراسر اروپا می برد، جایی که نقش یک راننده کامیون را بر عهده می گیرند. این بازی توسط توسعه دهنده Wanda Software ساخته شده است که درک عمیقی از صنعت حمل و نقل با فیزیک و مسیرهای معتبر دارد. این به شما امکان می دهد در حین تحویل کالا به مقاصد سراسر اروپا، هیجان رانندگی با کامیون سنگین را تجربه کنید. در بازی، بازیکنان با انتخاب کامیون خود و شخصی سازی آن با ارتقاهای مختلف مانند موتور، تریلر و کار رنگ شروع می کنند. سپس مقصد خود را انتخاب می کنند و سفر خود را از طریق جاده های مختلف اروپا آغاز می کنند. در طول بازی، بازیکن این شانس را دارد که شرایط آب و هوایی، شرایط جاده‌ها و زمین‌های مختلف را در حین مقابله با چالش‌های مختلف در طول مسیر تجربه کند. Truckers of Europe دارای گرافیک خیره کننده و محیطی غوطه ور است که تجربه رانندگی واقعی با کامیون را ارائه می دهد. این بازی همچنین دارای جلوه های صوتی معتبری است که باعث می شود بازیکنان در یک کابین واقعی رانندگی کنند. با چندین زاویه دوربین، بازیکنان می توانند دید خود را تغییر دهند تا درک بهتری از محیط و موانع بازی داشته باشند.

این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا در طول بازی با کشورها و فرهنگ های مختلف آشنا شوند. هنگام تحویل کالا، آنها با مقاصد مختلف آشنا می شوند و می توانند منحصر به فرد بودن اروپا را با دیدن زنده شدن برخی مکان های تاریخی تجربه کنند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Truckers of Europe طیف گسترده ای از چالش ها و موانع آن است که حس پیشرفت را برای بازیکنان فراهم می کند. این موانع شامل شرایط جاده چالش برانگیز، تپه های شیب دار، مه و موانعی است که بازیکنان برای تکمیل سفر خود باید از آن عبور کنند. این بازی همچنین به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بر اساس کارایی، زمان صرف شده و سبک‌های رانندگی خاص، جوایزی کسب کنند. به طور خلاصه، Truckers of Europe یک بازی قابل توجه است که تجربه رانندگی با کامیون را در سراسر اروپا به بازیکنان ارائه می دهد. این بازی با گرافیک چشمگیر، محیط غوطه ور و چالش های متعدد، به عنوان یک پیشنهاد منحصر به فرد برای بازی های شبیه سازی کامیون برجسته می شود. اگر از بازی های شبیه سازی لذت می برید و می خواهید حمل بار در سراسر اروپا را تجربه کنید، کامیون داران اروپا ارزش بررسی را دارد. شما میتوانید این بازی را از سایت گیمی روید دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام برای چی بالا نمیاد

    1. سلام دوست عزیز بررسی کنید که حدودا دو گیگ فضای خالی در گوشیتون باشه. همچنین نسخه دیگری از این بازی روی گوشیتون نصب نشده باشه. اگر بازی همچنان نصب نشد متاسفانه با گوشیتون سازگار نیست.

  2. محمد صالحی خرسانکی

    سلام نسخه مود شده Truckers of Europeنصب نمیشه خواهش میکنم پیگیری کنید

    1. سلام دوست عزیز تست شد بازی مشکلی نداشت. لطفا بررسی کنید که نسخه دیگه ای از این بازی روی گوشیتون نصب نباشه.

      1. محمد صالحی خرسانکی

        نخسه دیگه ای نداشتم

        1. من خودم همین الان بازی رو دانلود کردم نصب شد سکه هم بینهایت بود و مشکلی نداشت. نسخه اندرویدتون چنده؟ گوشیتون حافظه خالی ( حدودا یک گیگ) داره؟

          1. محمد صالحی خرسانکی

            اندروید ۹ حافظه گوشیم حدود یک گیگ بیشتر خالی

            1
            0
          2. مهرداد (نویسنده)

            محمد جان عزیزم سلام. لطفا فضای بیشتری خالی کنید بازی نیاز به پردازش بیشتر داره بعد از خالی کردن فضا دوباره تلاش کنید

            0
            1