خانه / بازی / دانلود بازی SimCity BuildIt
SimCity BuildIt SimCity BuildIt

SimCity BuildIt

محبوبیت 78%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.54.2.123092
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    ELECTRONIC ARTS
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +5.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    165MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی SimCity BuildIt

SimCity BuildIt – سیم سیتی ساخت ساز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلفن همراه است که به شکل کاملا رایگان در دسترس قرار گرفته است. این بازی از سبک استراتژیک بوده و در آن شما به عنوان شهردار، می‌توانید شهری را با خلق ساختمان‌های مختلف و مدیریت منابع، رشد دهید. بازی توسط استودیو مطرخ و محبوب ELECTRONIC ARTS ساخته شده و امروز برای شما عزیزان در سایت گیمی روید تصمیم داریم این بازی خوش ساخت را معرفی نماییم. در بخش ساخت و ساز، بازیکنان می‌توانند ساختمان‌های مختلفی مانند خانه، فروشگاه، کارخانه و… را ساخته و در شهر خود قرار دهند. با رشد شهر، نیاز به تعداد بیشتری ساختمان‌ها و منابع متنوع برای تولید افزایش می‌یابد. در این بازی، مدیریت منابع یکی از مهم‌ترین بخش‌هاست که بازیکنان باید به آن توجه کنند، زیرا در صورت اینکه منابع شما به پایان برسد، شهر شما ناپایدار خواهد شد و رشد آن به خطر خواهد افتاد.

تفاوت بازی SimCity BuildIt با نسخه‌های دیگر بازی “SimCity”، علاوه بر گرافیک و کیفیت صدا، معرفی قابلیت های جدید و بهینه سازی این بازی برای تلفن همراه است که می‌تواند تجربه بازی را برای کاربران بهبود ببخشد. در این بازی، شما به چالش‌های جدیدی همچون ساخت شهرهای دیگر و رقابت با بازیکنان از سراسر جهان، روبرو خواهید شد و به رتبه‌های جدیدی در بازی خواهید رسید. سیستم ارزیابی بازیکنان، بازی را جذاب‌تر می‌کند و برای کاربرانی که دوست دارند با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند، قابل استفاده است. بازی SimCity BuildIt گزینه خوبی برای آن‌هایی است که به دنبال یک بازی استراتژیک، مسابقه‌ای و هیجان‌انگیز هستند. بنابراین، اگر شما هم دوست دارید به عنوان شهردار موفقیت‌آمیزی باشید، حتماً این بازی را امتحان کنید و آن را از دانلود باکس زیر تنها با یک کلیک ساده از سرور های ما دریافت نمایید و ساعت ها مشغول خلق شهر رویایی خود شوید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

منابع نامحدود + دانلود رایگان ( برای دریافت منابع زیاد وارد بازی شوید (قبل از شروع اینترنت را خاموش کنید تا کادر امتحان مجدد ظاهر شود، سپس اینترنت را روشن کنید. این نسخه تاخیری تر از اندروید 11 پشتیبانی نمی کند و فقط می تواند نقشه بازی کند، لطفا با دقت دانلود کنید!)

دستورالعمل:

1. شروع به ورود به عملیات شبکه قطع شده، و از وجود خطا در بارگیری داده های اضافی، (نوار اطلاع رسانی) شبکه را باز کنید، دوباره امتحان کنید و داده ها را به صورت آنلاین دانلود کنید.

2. پس از دانلود داده ها، بلافاصله اینترنت را از طریق نوار اطلاع رسانی قطع کنید

3. وقتی نوار پیشرفت به 85% رسید آن را روشن کنید و سریع اینترنت را روشن کنید و سپس صدای باز شدن رابط بازی را بشنوید و به سرعت اینترنت را قطع کنید.

4. در غیر این صورت همیشه از شما خواسته می شود که سه روز است که به صورت آفلاین وارد بازی نشده اید. مراحل 1.2.3 را چندین بار تست کنید! سرعت دست باید سریع باشد!

5. لطفاً در آینده از مدیریت کنترل شبکه ای که همراه تلفن همراه شما است استفاده کنید و از اتصال بازی به اینترنت برای بازی منع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام نسخه ی مود کار میکنه؟

    1. سلام بله چرا که نه. فقط قبل از دانلود بخش مشخصات رو مطالعه کنید.

  2. سلام عالی بود و مرسی از سایت خوبتون که همه بازی ها رو رایگان در اختیار ما قرار میدید🌹🌹

  3. سلام دمتون گرم بهترین سایت هستین چون این بازی توی بیشتر سایت ها نیست ولی شما به صرت رایگان گذاشتید خیلی ممنون از سلیت گیمیروید

    1. سپاس از همراهی شما

  4. سلام داخل نسخه مود میشه انلاین بازی کرد

    1. سلام احتمالا خیر

  5. سلام من نصب کردم مینویسهdonlwd mods چیکار‌کنم ؟

    1. سلام بر روی نوشته کلیک کنید.

  6. سلام لطفا به صورت ویدو نمی‌تونید آموزش بدید

    1. درود. متاسفانه خیر

  7. با سلام من وقتی بیشتر از ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بازی میکنم میگه دانلود داخل play mods چیکار باید بکنم که دیگه نگه

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود پیگیری میکنیم مشکل حل میکنیم

      1. لطفاً اگر میشود بگید کی

  8. باسلام خدمت کاربران عزیز میخاستم بگم که بازی چرا سطح ۳۲ نیست سطح ۱۰۱ وبعد چیزی دانلود میکنم ارور میده بازم ممنون بابت سایت با تشکر

    1. سلام لطفا بخش اطلاعات رو مطالعه کنید.

      1. مود هستش

  9. سلام چرا برام نصب نمیشه🥲

    1. سلام دوست عزیز دقت کنید که حافظه گوشیتون به اندازه کافی خالی باشه. همچنین نسخه ی دیگه ای از این بازی روی گوشیتون نصب نباشه. و همچنین بازی با گوشیتون سازگاری داشته باشه.

  10. سلام خدمت گیمی روید و ادمین های عزیز لطفا بازی dino quest 1و dino quest 2 رو مود شده بزارید

    1. سلام دوست عزیز درخواستتون بررسی میشه.

  11. لطفانسخه مودروبزارید ممنون

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام. نسخه جدید امنیت بالایی داره فعلا مود نمیشه