خانه / برنامه / دانلود برنامه Reface: Funny face swap videos
Reface: Funny face swap videos Reface: Funny face swap videos

Reface: Funny face swap videos

محبوبیت 88%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.40.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    NEOCORTEXT, INC.
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +17
  • حجم
    50MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه Reface: Funny face swap videos

Reface: Funny face swap videos – تغییر چهره: ویدیوهای خنده دار تعویض چهره یک برنامه‌ی ویدئویی محبوب در بین کاربران اندروید است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ابزارهای خلاقانه‌اش، چهره خود را با چهره شخصیت‌های مشهور و موزیکلیپ‌های معروفی از جمله “جیمز باند”، “لئوناردو دی‌کاپریو” و “بریتنی اسپیرز” جایگزین کنید و تجربه‌ای دیوانه‌وار و سرگرم‌کننده داشته باشید. این اپلیکیشن توسط NEOCORTEXT, INC. ساخته شده و امروز به درخواست شما عزیزان تصمیم داریم تا آخرین نسخه اش را در سایت گیمی روید معرفی نماییم. این برنامه برای استفاده آسان طراحی شده است و ابزارهای خلاقانه‌ای دارد که برای ساخت ویدئوهای خنده‌دار و جذاب و توجیه استفاده از آن، بسیار مناسب اند. شما می‌توانید در چند مرحله ساده، چهره‌ی خود را با چهره مشهوران و افراد معروف جایگزین کنید.

از ویژگی‌های جالب این برنامه می‌توان به مواردی اشاره کرد: 1- چهره شخصیت‌های شناخته‌شده در موزیک و فیلم: شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، چهره خود را با چهره‌ی شخصیت‌های معروفی از جمله “استیو جابز”، “دیوید بیکهام” و “روبرت دونی جونیور” جایگزین کنید ولذت ببرید. 2- ساخت ویدئوهای خلاق و جذاب: برنامه Reface: Funny face swap videos به شما امکان می‌دهد ویدئوهایی با چهره‌های جدید، تحول زده و خنده‌دار بسازید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 3- امکان استفاده در حالت‌های مختلف: این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین جلو یا با استفاده از تصاویر موجود در گالری خود، ویدیویی با چهره‌ی جدید بسازید. 4- قابلیت سایر ابزارهای ویرایش: شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، ویدئوهایی را با کیفیت بالا و بدون هیچ نوع قطع و وصلی ایجاد کنید، همچنین ابزارهای اصلاحی این برنامه به شما امکان می‌دهد تا ویدئوهای خود را با استفاده از فیلترهای مختلف تغییر دهید. در نتیجه، اگر به دنبال یک برنامه سرگرم‌کننده، خلاقانه و قدرتمند برای ساخت ویدئوهای جالب هستید، Reface: Funny face swap videos گزینه‌ی خوبی برای شما خواهد بود.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

نسخه پرمیوم و پرو باز شده است + از دستگاه های غیر گوگل پشتیبانی می کند + بخش ابزارهای هوش مصنوعی باز شد + [اصلاح] [اکنون کاربر می تواند بارهای نامحدود در روز را ذخیره یا به اشتراک بگذارد]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. ممنون از سایت فوق العادتون

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام مچکرم موفق باشید

  2. ممنون که به نظرات دیگران پاسخ میدهید و درخواست هایشان را برسی میکنید آیا امکان مود برنامه ملودیفای

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام. ملودیفای مود نمیشه عزیز

  3. ممنون که به نظرات دیگران پاسخ میدهید و درخواست هایشان را برسی میکنید آیا امکان مود برنامه اهنگیفای بدون تبلیغ

    1. مهرداد (نویسنده)

      این مورد هم تحت سروره خیر مود نمیشه