خانه / بازی / دانلود بازی My Time at Portia
My Time at Portia My Time at Portia

My Time at Portia

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.0.11268
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Nuverse
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +4.000
  • دانلود
    +50K
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    8 دلار
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی My Time at Portia

My Time at Portia – زمان من در پورتیا یک بازی شبیه سازی است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و توسط Nuverse در استور گوگل عرضه شده است که شما را به شهر کوچک و زیبایی به نام Portia می کشاند. در این بازی به شما وظیفه ساخت و ارتقایی شهر اطراف خود داده میشود. مهمترین عناصر فعالیت شما شامل به دست آوردن منابع جدید، ساخت ماشین‌آلات و تولید کالاهای مورد نیاز اهالی می باشد. بازی My Time at Portia، با گرافیک زیبا و صداهای طبیعی و سرگرم کننده احساس نوستالژیک و آرامش بخش را به بازیکنان منتقل می کند. بازی داستانی و حالت ثابتی ندارد؛ در واقع، شما پیشرفت خود را با انجام ماموریت های روزانه، تلاش برای گسترش شهر، ارتقاء مهارت ها و شکل گیری رابطه با شهروندان، پیشرفت خواهید کرد. شما می‌توانید در ابتدای بازی شخصیت خود را به دلخواه آپشن انتخاب کنید و پس از آن، به بررسی و اکتشاف شهر و مناطق مختلف بپردازید.

مادر شما یکی از شهروندان Portia بوده و کارهای ایجاد شده در بازی با استفاده از خاطرات دوران کودکی شما و تماس با خانواده و دوستانتان رو به رو خواهد شد. در کل، My Time at Portia یک بازی شبیه سازی جذاب و سرگرم کننده است که به شما اجازه می‌دهد تا در یک شهر کوچک و زیبا، نفس بکشید، یاد بگیرید و شهر خود را توسعه دهید. با گرافیک و عناصر بازی منحصر به فرد، این بازی برای افرادی که به دنبال تجربه یک بازی شبیه سازی جذاب هستند، پیشنهاد می‌شود که اگر مایل به تجربه این بازی 8 دلاری هستید ، میتوانید این بازی را برای اولین بار از دانلود باکس های گیمی روید در زیر با سرعتی بالا از سرور های قدرتمند ما دریافت نمایید و ساعت ها سرگرم و درگیر ساخت ساز در این بازی جهان باز شوید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

نسخه کاملا رایگان و بدون محدودیت ( خریدرای شده ) برای اولین بار تقدیم به شما گیمی رویدی های عزیز

توجه کنید که برای نصب این بازی و دیگر بازی هایی که فرمت apks  یا apks  دارند باید از برنامه XAPKS Installer استفاده کنید. البته برنامه زد آرشیو هم کمک خوبی برای این مورد میکنه برنامه Split APKs Installer (SAI) هم که در سایت موجوده قابلیت نصب داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام و خسته نباشید اق یه سوال چطور باید شمش آهن ساخت درون بازی هیچ راه و هیچ کاری نمونده ک نکرده باشم نمیشه ساخت میتونین راهنمایی کنین؟

    1. سلام دوست عزیز من اطلاعی ندارم شاید بقیه دوستان بتونن راهنمایی تون کنند.

  2. سلام من بازی دانلود کردم و نصب اجرا اما پول یا جون بینهایت نداره میشه بدونم چی بینهایت با تشکر از برنامه خوبتون

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام بخش مشخصات بخونید

  3. سلام من بازی رو دانلود کردم و از اون برنامه‌ای‌ در اطلاعات بود استفاده کردم ولی نتیجه‌ای نداد ممنون میشم که راهنمایی کنید

    1. سلام با برنامه zarchiver امتحان کنید.

  4. محمد حسین

    سلام و خسته نباشید من فایل رو دانلود کردم ولی نمیدونم چطور نصب کنم میشه راهنماییم کنین

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام بخش اطلاعات پایین دانلود باکس مطالعه نمایید و از برنامه زد آرشیور استفاده کنید