خانه / بازی / دانلود بازی XCOM: Enemy Within
XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within

XCOM: Enemy Within

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.70
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    2K, Inc.
  • امتیاز
    3.8
  • رای
    +23.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +17
  • حجم
    +3GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    5دلار
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی XCOM: Enemy Within

XCOM: Enemy Within – ایکس کام: دشمن درونی یک بازی استراتژی نوبتی است که توسط Firaxis Games توسعه یافته و توسط 2K Games در سال 2013 منتشر شده است. این یک نسخه توسعه یافته برای XCOM: Enemy Unknown است که در سال 2012 منتشر شد و دارای محتوای جدید، مکانیک های گیم پلی و گرافیک بهبود یافته است. XCOM: Enemy Within یک بازی علمی تخیلی نظامی است که در آن بازیکن نقش فرمانده یک نیروی نظامی نخبه را برای مبارزه با بیگانگانی که به زمین حمله کرده‌اند را می‌پذیرد. پس اگر به بازی های اکشن و خونین با چالش های زیاد علاقه دارید ، اینبار با یک بازی عالی در خدمت شما هستیم همراه گیمی روید باشید.  این بازی دارای یک حالت کمپین چشمگیر است که به دو بخش تقسیم می شود: مدیریت پایگاه و مبارزه تاکتیکی. بخش مدیریت پایگاه می بیند که بازیکن تصمیمات استراتژیک در مورد نحوه تخصیص منابع، توسعه فناوری های جدید، استخدام سربازان در تیم خود و ایجاد امکانات برای بهبود پایگاه خود می گیرد. به‌علاوه، بازیکنان باید در مورد انواع فناوری‌های بیگانه که در طول مأموریت‌ها دستگیر شده‌اند، تحقیق کنند تا قفل سلاح‌ها، ارتقاء و توانایی‌های جدید سربازان را باز کنند.

بخش مبارزه تاکتیکی جایی است که بازی واقعاً می درخشد. بازیکنان تیمی از سربازان را در یک سری ماموریت های جنگی هدایت می کنند که هر کدام اهداف مختلفی از حفاظت از دارایی گرفته تا نفوذ و ترور دارند. مبارزات نوبتی است و بازیکنان در یک عنصر از زمان به نام چرخش اقدامات انجام می دهند. بازیکنان باید به طور استراتژیک نیروهای خود را قرار دهند، از پوشش استفاده کنند و از سلاح ها و تجهیزات خود برای بیرون آوردن نیروهای بیگانه مخالف استفاده کنند. گیم‌پلی بازی بر روی موقعیت مناسب واحد تکیه دارد تا بازیکنان بتوانند اکشن را ببینند و همچنین گزینه بزرگنمایی دوربین را برای دید بهتر اکشن مشاهده کنند. در XCOM: Enemy Within، بازیکنان توانایی بی‌سابقه‌ای در شخصی‌سازی سربازان تیم خود دارند که هر کدام دارای توانایی‌ها، نقاط قوت و ضعف منحصر به فردی هستند. بازیکنان می‌توانند تجهیزات، زره‌ها، سلاح‌ها و حتی ظاهر فیزیکی خود را با یک سیستم سفارشی‌سازی کاراکتر بسیار قوی تغییر دهند.

این به بازیکن اجازه می دهد تا تیم خود را بر اساس سبک بازی و ترجیحات استراتژیک خود تنظیم کند. یکی از ویژگی‌های برجسته XCOM: Enemy Within، دشمنان مختلفی است که در طول بازی با بازیکن روبرو می‌شوند. بیگانگان به طور فزاینده‌ای چالش برانگیزتر می‌شوند و بازیکنان را وادار می‌کنند تا استراتژی خود را بر این اساس تطبیق دهند. هر نوع بیگانه دارای قدرت ها و توانایی های منحصر به فردی است که مبارزه را به تجربه ای پویا و جذاب تبدیل می کند. این بازی دارای گرافیک چشمگیر و طراحی صدا، با محیط های دقیق، سلاح ها و مدل های شخصیت است. صداگذاری در بازی غوطه ور است و موسیقی متن جوی آن تنش گیم پلی را افزایش می دهد. به طور کلی، XCOM: Enemy Within یک بازی استراتژی تاکتیکی شدید و هیجان انگیز است که یک کمپین گسترده و همه جانبه و قابلیت پخش مجدد عالی را ارائه می دهد. بازیکنانی که از بازی‌های استراتژی نوبتی لذت می‌برند، قطعاً از این عنوان سود خواهند برد. برای هر کسی که به این نوع بازی علاقه دارد باید بازی کند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

منوی مود (  حالت خدا +  دقت بازیکن +  Player Critical +  یک ضربه برای کشتن +  دقت کم دشمن + دشمن کم سلامتی دارد +  APK پولی به صورت رایگان )

یادداشت:
One Hit Kill ممکن است باعث ایجاد باگ شود، به شما توصیه می شود به ویژگی Low Enemy Health اعتماد کنید که در نهایت اثر مشابهی دارد.
بازی قدیمی است، و به همین دلیل، سازگاری/پایداری با دستگاه های جدیدتر تضمین نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. برای گوشی A03میاد

    1. سلام متاسفانه تست نشده و اطلاع ندارم.