خانه / بازی / دانلود بازی My Little Pony: Magic Princess
My Little Pony: Magic Princess My Little Pony: Magic Princess

My Little Pony: Magic Princess

محبوبیت 80%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    8.5.1a
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Gameloft SE
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    50MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی My Little Pony: Magic Princess

My Little Pony: Magic Princess – اسب کوچک من: شاهزاده سحر و جادو یک بازی موبایل محبوب است که توسط Gameloft ساخته شده است. این بازی که بر اساس برنامه تلویزیونی محبوب کودکان “My Little Pony: Friendship Is Magic” ساخته شده است، یک بازی شبیه سازی بسیار تعاملی و جذاب است که حول ساخت و مدیریت یک دهکده پونی می چرخد. در بازی، بازیکنان با ایجاد شخصیت منحصر به فرد پونی خود و ساختن دهکده ای برای اسب های خود شروع می کنند. آنها می توانند روستا را با وسایل و ساختمان های مختلف از جمله مغازه ها، مزارع و خانه ها تزئین کنند. هدف نهایی ایجاد بهترین دهکده ممکن و جذب اسب های بیشتر به آن است. بازیکنان همچنین می توانند اسب های خود را به ماجراجویی های سرگرم کننده ببرند و ماموریت های مختلف را برای کسب جوایز و باز کردن آیتم ها و شخصیت های جدید انجام دهند. این بازی ترکیبی کامل از گیم‌پلی نقش‌آفرینی، شبیه‌سازی و مدیریت است که تجربه‌ای خارق‌العاده را برای طرفداران نمایش و تمام سنین فراهم می‌کند. یکی از ویژگی های برجسته My Little Pony: Magic Princess مجموعه گسترده ای از پونی هایی است که بازیکنان می توانند جمع آوری کنند.

هر پونی دارای ویژگی‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌های متفاوتی است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را پرورش دهند تا شخصیت‌های خود را ارتقا دهند. آنها می توانند تیمی از پونی ها را با مجموعه مهارت های تکمیل کننده برای ارسال در ماموریت ها یا رقابت در رویدادها با سایر بازیکنان بسازند. علاوه بر این، بازی دارای گرافیک زیبا و پر جنب و جوش است که توسط انیمیشن ها و جلوه های صوتی چشمگیر پشتیبانی می شود که به تجربه ای بسیار فراگیر و سرگرم کننده کمک می کند. علاوه بر این به تجربه، موسیقی متن بازی کاملاً با دنیای جادویی Equestria مطابقت دارد و سفر بازیکن را در بازی بیشتر می کند. این بازی همچنین دارای جنبه اجتماعی است و بازیکنان می توانند با دوستان خود ارتباط برقرار کنند و بازی کنند. آنها می توانند از دهکده های بازیکنان دیگر بازدید کنند، مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنند و در رویدادهای اجتماعی مختلف شرکت کنند. به طور کلی، My Little Pony: Magic Princess یک بازی جذاب و سرگرم کننده است که برای طرفداران نمایش و بازیکنان در تمام سنین عالی است. این بازی با مجموعه گسترده شخصیت‌ها، تصاویر زیبا و گیم‌پلی همه‌جانبه، تجربه‌ای خارق‌العاده ارائه می‌کند که می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. ویژگی اتصال اجتماعی آن یک امتیاز اضافی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا دنیای بازی را با هم کشف کنند و در یک محیط دوستانه و سرگرم کننده با یکدیگر تعامل داشته باشند. آخرین نسخه این بازی در سایت گیمی روید موجود هست.

دانلود مشخصات آموزش ها

نکته مهم :
قبل از نصب بازی ؛ باید چند کیلوبایت از بازی را از گوگل پلی استور دریافت کنید و سپس لغو دانلود بزنید و در نهایت نسخه گیمی روید را نصب کنید [برای دور زدن تحریم گوگل پلی، فیلترش*کن فعال کنید و بعد دیتای google play store را پاک کنید]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام این بازی 14 مرداد به روز رسانی شده لطفاً همه نسخه اصلی بزارید? همه نسخه مود بزارید?

    1. سلام وقت بخیر از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت.

  2. بازی خوبی بود ولی نسخه مود هم بزارید

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام این بازی مود نمیشه متاسفانه

      1. یه نسخه 8.6.0l اومده ببینید اون مود میشه اگه مود شد به من بگو