خانه / بازی / ورزشی / دانلود بازی Dream League Soccer 2024
Dream League Soccer 2024 Dream League Soccer 2024

Dream League Soccer 2024

محبوبیت 83%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    11.110
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    First Touch Games Ltd.
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +9.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    535MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Dream League Soccer 2024

Dream League Soccer 2024 – لیگ رویایی فوتبال 2024 یک بازی فوق العاده و گرافیکی از بازی محبوب و پرطرفدار فوتبال است که توسط استودیو First Touch Games Ltd. ساخته شده است و امروز به درخواست شما عزیزان علاقه مند به بازی های ورزشی و فوتبالی تصمیم گرفتیم تا بازی نام اشنای دریم لیگ 2024 را معرفی نماییم و آخرین نسخه اش را برای دانلود در دانلود باکس زیر برای شما گیمی رویدی های عزیز قرار بدهیم و به این بازی خوش ساخت و پرطرفدار بپردازیم! کسی نیست که نام آشنای دریم لیگ را نشناسد اما اگر دنبال یک بازی فوتبالی هستید ، اصلا این بازی را با نام زیبای Dream League Soccer 2024 از دست ندهید و همین الان همراه ما باشید. اگر بازی های محبوب فوتبال در جهان مانند PES، FIFA Mobile در هر مسابقه فوتبال بازیکنان را با قدرت شخصی جذب کنند، بازی های شبیه سازی مدیریت فوتبال به لطف تاکتیک های مدیریت فوتبال امتیاز کسب می کنند. یکی از معروف‌ترین بازی‌های خود در این سری از بازی‌های شبیه‌سازی مدیریت، Dream League Soccer 2024 در سری بازی‌های Dream League Soccer اولین تاچ گیمز است. به موازات توسعه و تغییر دنیای توپ در دنیای واقعی، این بازی نیز دائماً تغییر کرده و با نسخه های جدید به روز می شود. با پیوستن به Dream League Soccer 2024 این فرصت را خواهید داشت که تیم رویایی خود را به سبک خود بسازید.

نه تنها مدیریت و ساختن یک تیم، بلکه بازیکنان همچنین می توانند به طور کامل استادیومی بسازند که از زمین های برتر امروزی دنیا کم ندارد! Dream League Soccer 2024 آخرین نسخه از این سری بازی کالت فوتبال است که از نظر گرافیکی بسیار ارتقا یافته است. علاوه بر این، برخی از حالت های بازی نیز به روز شده اند. اکنون جذب ستاره های معروف فوتبال یا ایجاد درخشش رویایی خود آسان تر از همیشه است. علاوه بر این، فراموش نکنید که یک استادیوم حماسی بسازید و امکانات آن را به خوبی ارتقا دهید تا برای مسابقات عالی تیمی که مدیریت می کنید آماده شوید! به بازی بپیوندید و مدیر یک تیم شوید. شما حق دارید بازیکنان تیم خود را انتخاب کنید. حداکثر 80 بازیکن با نقاط قوت مختلف به شما آزادی انتخاب می دهند. هر بازیکن یک شاخص شخصی از تناسب اندام، سرعت دویدن و مهارت های مختلف خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند نام تیم، لباس‌ها و رنگ‌های تیم و همچنین لوگوی تیم را تغییر دهند تا برند شما را ایجاد کنند. به عنوان یک مربی، وظیفه بازیکن صرفاً ساختن یک تیم برای خود نیست، بلکه باید استراتژی‌های مناسب را برای غلبه بر شش تورنمنت تنظیم کند: بخش آکادمی، بخش آماتور، بخش 3، بخش 2، بخش 1، بخش نخبگان نوجوانان، و بخش نخبگان سختی هر مسابقه به تدریج افزایش می یابد، بنابراین بازیکنان باید از تاکتیک های هوشمندانه ای برای قهرمان شدن در این ورزش استفاده کنند.

گیم پلی آن بسیار ساده است. بازیکنان فقط باید با دکمه D-pad در گوشه سمت چپ پایین صفحه و دکمه های عبور در سمت راست صفحه حرکت کنند. همچنین می توانید به راحتی موقعیت پاس را با توجه به دست خود تغییر دهید. 3 مهارت اصلی وجود دارد: پاس دادن، سانتر کردن و ضربه زدن به توپ(شوت). بازیکنان باید به خوبی ترکیب شوند تا گل های دیدنی ایجاد کنند. بازیکنان با ستارگان برتر فوتبال جهان مانند رونالدو، مسی … قرارداد می بندند تا تیم رویایی شما را بسازند. البته برای داشتن این بازیکنان باید پول زیادی خرج کنید. آنها را به شرکت در مسابقات و رویدادها هدایت کنید تا جوایز با ارزشی به همراه داشته باشند. علاوه بر این، بازیکنان همچنین این فرصت را دارند که از طریق حالت Dream League Live با بازیکنان واقعی در جهان روبرو شوند. صحنه های سه بعدی جشن پیروزی و تشویق تماشاگران واقع گرایی بالایی را به ارمغان می آورد. Dream League Online یک چالش بزرگ برای هر تیم است. زیرا تعداد زیادی از رقبای بزرگ برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد. هر چه تعداد بازی‌های بیشتری در مسابقات برنده شوید، به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شوید. با این حال، اگر تیم شما شکست خورد، غمگین نباشید زیرا تجربه بازیکن در تیم همچنان افزایش یافته است. این همچنین فرصتی برای اصطکاک عملی است تا به شما کمک کند نقاطی را که واقعاً برای تاکتیک های تیم مناسب نیستند، بهبود بخشید. برای بالا بردن آدرنالین رویای خود برای رهبری یک تیم برای قهرمان شدن، همین الان روی لینک دانلود Dream League Soccer 2024 کلیک کنید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( حذف تایید فروشگاه گوگل، منوی تقلب داخلی بازی 1: دشمن ضعیف می شود 2: دشمن حرکت نمی کند 3: دشمن همیشه در یک مکان است )

توجه:

1 – اگر در حین اجرای بازی خطایی وجود داشت، بازی را حذف کنید، آن را در پلی استور پیدا کنید و در دانلود قرار دهید. به محض ظاهر شدن درصد دانلود، دانلود را لغو کنید و مود بازی را مجدداً از سایت نصب کنید.
2 – برای شروع بازی نیاز به مجوز از خدمات Google است. بدون این، بازی کار نخواهد کرد!
3 – ممکن است از استفاده از مود بن شوید!
4 –  100٪ ایمن اگر قبل از بازی شبکه را خاموش کنید. (فقط حالت آفلاین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام ببخشید برای بازی کن خریدن یا چیز های دیگر اگر پولش بینهایت نیست باید چیکار کنیم؟؟؟

    1. سلام تلاش کنید.

  2. سلام پول بازی نامحدوده؟

    1. سلام خیر لطفا بخش مشخصات رو مطالعه کنید.