خانه / برنامه / دانلود برنامه X
X X

X

محبوبیت 83%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    10.18.0-release.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    X Corp.
  • امتیاز
    3.3
  • رای
    +21.000.000
  • دانلود
    +1B
  • رده سنی
    +17
  • حجم
    100MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه X

X – توییتر یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب است که کاربران را قادر می سازد تا در زمان واقعی با دیگران ارتباط برقرار کنند، اطلاعات را به اشتراک بگذارند و با دیگران درگیر شوند. این برنامه برای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است و می توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه Google Play دانلود کنید. رابط کاربری برنامه تمیز و ساده است، با یک طرح بندی ساده که به کاربران امکان می دهد در فید توییتر خود مرور کنند، موضوعات پرطرفدار را مشاهده کنند و محتوای خاص یا سایر کاربران را جستجو کنند. کاربران می توانند سایر کاربران توییتر را دنبال کنند و هنگام ارسال توییت یا درگیر شدن در گفتگوهای مرتبط با موضوعات مورد علاقه خود، به روز رسانی ها را دریافت کنند. یکی از ویژگی های برجسته X محدودیت شخصیت آن است که کاربران را تشویق می کند تا افکار و نظرات خود را به شیوه ای مختصر و جذاب به اشتراک بگذارند. محدودیت 280 کاراکتری توییتر، کاربران را مجبور می‌کند تا در توییت‌های خود خلاق‌تر باشند و در نتیجه محتوای شوخ‌آمیز و اغلب طنزآمیز به‌وجود می‌آید. یکی دیگر از نکات برجسته توییتر استفاده آن از هشتگ است که به کاربران امکان می دهد توییت های خود را با موضوعات مرتبط یا بحث های جاری دسته بندی یا مرتبط کنند.

هشتگ ها یافتن محتوای مرتبط یا شرکت در گفتگوهای پرطرفدار را برای کاربران آسان تر می کند. ویژگی بلادرنگ Xنیز برای بسیاری از کاربران جذابیت قابل توجهی دارد، زیرا به آنها اجازه می دهد تا در جریان اخبار و رویدادها در سراسر جهان به روز باشند. کاربران می توانند فید خود را با دنبال کردن خبرگزاری ها، روزنامه نگاران و سایر منابع معتبر یا تأثیرگذاران در صنعت خود سفارشی کنند. علاوه بر این، توییتر همچنین یک پلت فرم عالی برای مشاغل، بازاریابان و افرادی است که به دنبال ایجاد برند خود یا دستیابی به مخاطبان گسترده تر هستند. برندها و اینفلوئنسرها می توانند از توییتر برای تبلیغ محصولات خود، تعامل با مشتریان و دستیابی به دنبال کنندگان جدید از طریق استراتژی های ارتباطی هدفمند استفاده کنند. در نتیجه، X یک برنامه استثنایی است که به کاربران امکان می دهد در زمان واقعی مطلع، درگیر و سرگرم شوند. رابط کاربری ساده و تمیز، محدودیت کاراکترها، هشتگ‌ها و ویژگی بلادرنگ، آن را به ابزاری قدرتمند برای کاربرانی تبدیل می‌کند که به دنبال کشف و اشتراک‌گذاری محتوا، مشارکت در گفتگو یا ساختن برند خود هستند. خواه به دنبال به روز ماندن در مورد رویدادهای جاری، به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد مسائلی که برای شما مهم است یا ایجاد حضور آنلاین خود هستید، توییتر برنامه ای است که نباید از دست داد. برای دانلود این نرم افزار هم میتوانید به دانلود باکس گیمی روید در زیر مراجعه نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه اصلی - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 104MB
X X
لینک نسخه اصلی بازی X به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد. کانال تلگرام ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. گفته باشم بد باشه ستاره نمیدم

    1. مهرداد (نویسنده)

      توییتر هست

  2. چی بگم والا تازه دارم نصبش میکنم

  3. آپدیت نسخه مود بزارید

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود امروز قرار میگیره بابت اطلاع رسانی مچکریم

  4. میرم تو برنامه میگه اپدیت

    1. سلام دوست عزیز بررسی میشه. سپاس از شما

  5. سلام به تیم زحمت کش گیمی روید آیا امکان داره گزینه تبلیغ کردن پست های خود را رایگان کرد

    1. مهرداد (نویسنده)

      خیر

  6. ممنون که به نظرات دیگران پاسخ میدهید و درخواست هایشان را برسی میکنید آیا امکان مود برنامه روبی باکس اشتراکش هست؟! یا خیر

    1. مهرداد (نویسنده)

      خیر