خانه / برنامه / دانلود برنامه GearUP Game Booster: Lower Lag
GearUP Game Booster: Lower Lag GearUP Game Booster: Lower Lag

GearUP Game Booster: Lower Lag

محبوبیت 46%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.0.2.1120
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    GearUP Global
  • امتیاز
    1.7
  • رای
    +97.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    20MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه GearUP Game Booster: Lower Lag

GearUP Game Booster: Lower Lag – تقویت کننده بازی گیرآپ: کاهش لگ یک برنامه بازی موجود در سایت گیمی روید است که برای بهبود تجربه بازی با کاهش تاخیر، تقویت FPS و بهینه سازی عملکرد کلی طراحی شده است. این اپلیکیشن توسط GearUP Labs، تیمی که به بهبود تجربه بازی برای دوستداران بازی های موبایل اختصاص دارد، توسعه یافته است. این برنامه دارای یک رابط کاربر پسند است که به راحتی قابل پیمایش است و برای تازه کارها و متخصصان قابل دسترسی است. پس از نصب، برنامه به طور خودکار تمام بازی های نصب شده روی دستگاه شما را اسکن و شناسایی می کند و بهینه سازی گیم پلی خود را بدون هیچ دردسری آسان تر می کند. علاوه بر این، گزارش دقیقی از عملکرد دستگاه شما ارائه می دهد و درک نحوه عملکرد دستگاه و زمان نیاز به بهینه سازی را آسان می کند. برنامه GearUP Game Booster: Lower Lag با بهینه سازی استفاده از RAM (حافظه دسترسی تصادفی) دستگاه شما، عملکرد CPU و دمای GPU کار می کند تا به کاهش تاخیر و بهبود عملکرد بازی کمک کند.

تنظیمات بازی را بهینه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که بازی‌ها بدون تأثیر بر عمر باتری دستگاه، روان اجرا می‌شوند. این برنامه همچنین دارای یک گزینه تقویت سریع است که به سرعت بخشیدن به روند بهینه سازی بازی ها برای بهبود عملکرد کمک می کند. یکی از بهترین ویژگی های GearUP Game Booster: Lower Lag این است که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات سفارشی برای بازی های خاص ایجاد کنند. این به گیمرها اجازه می‌دهد تا گیم‌پلی خود را برای هر بازی بهینه کنند و تجربه نهایی بازی را تضمین کنند. این برنامه همچنین دارای یک شمارنده داخلی FPS (فریم در ثانیه) است که به کاربران امکان می دهد عملکرد دستگاه خود را در زمان واقعی نظارت کنند و اطمینان حاصل کنند که بازی ها بدون هیچ گونه تاخیر یا نقصی اجرا می شوند. به طور کلی، GearUP Game Booster: Lower Lag یک برنامه ضروری برای هر گیمر موبایلی است که می خواهد عملکرد دستگاه خود را بهینه کند و به بهترین تجربه بازی ممکن دست یابد. این به صورت رایگان در فروشگاه Google Play موجود است و با تمام دستگاه های اندرویدی که روی اندروید 4.4 و بالاتر اجرا می شوند سازگار است. با ویژگی ها و قابلیت های خود، یک برنامه بازی با کارایی بالا است که تجربه بازی شما را به سطح بالاتری می برد.

دانلود مشخصات آموزش ها

توجه:

1 – این برنامه قبلا یک نسخه قدیمی رایگان داشت که دیگر در دسترس نیست و کار نمیدهد نه درخواست کنید و نه دانلود از منابع دیگر!

2 – تا یکی دو نسخه قبلی این برنامه به راحتی مود میشد و میتوانستیم از قابلیت پرمیوم راحت استفاده نماییم اما از اپدیت جدید و انتقال به سرور ساید دیگر نه مود میشود و نه میشود آن را دور زد!!

3 – این برنامه با 3 روز رایگان امکان استفاده را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام آیا این مود شده هست؟

    1. سلام خیر

      1. پس چرا رو سایت نوشتید مود واقعا فازتون چیه

  2. سلام برای گیرآپ نسخه مود نیومده؟ الان باید اشتراکش رو بخریم ینی؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما بله نیومده و نمیاد

  3. آقا الان این پرمیوم میخاد چیکار کنیم نسخه هک شده بزارید وارزون رو الان من چطوری بیارم

  4. الان وقتی پریمیوم شده ، نمیتونم بازی کنم ، من ازش واسه موبایل لجند بنگ بنگ استفاده میکردم دیگع وی پی ان نمیخواستم , ولی الان دیگه نمیشه

    1. باید اشتراکشو بخریدتو خورده برنامه لینک سایل رو کذاشتن

    2. موبایل لجند رو هم میتونی با الکترو و رادار بری گیم راحت میاد پینگ گادی هم میده

    3. داداش فیلتر پیشنهادی اگه سراغ داری میتونی معرفی کنی ممنون میشم

  5. ابوالفضل

    نمیاره چیکار کنم

  6. می‌شود نسخه مود را بگزار

    1. مهرداد (نویسنده)

      مود نمیشه

      1. چرا

  7. آقا مهرداد خوشم اومد ازت، همیشه پاسخگویی دمت گرم

    1. مهرداد (نویسنده)

      پارسا جان سلام عزیز انجام وظیفس کمک و راهنمایی به شما در خدمتت هستیم موفق باشید ممنون بات کامنت پرانرژیتون