خانه / بازی / دانلود بازی Into the Dead 2
Into the Dead 2 Into the Dead 2

Into the Dead 2

محبوبیت 87%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.70.0
  • اندروید
    4.4
  • سازنده
    PIKPOK
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +637.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +18
  • حجم
    1.84GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Into the Dead 2

Into the Dead 2 – به سوی مردگان 2 نسخه دوم از بازی محبوب و فوق العاده Into the Dead از استودیوی بازی سازی مطرح PIKPOK برای اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران جدیدترین نسخه آن را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن و ترسناک اندروید معرفی کنیم و برای یک بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی نسخه اول که با استقبالی عالی روبرو شده را در فارسروید این چنین معرفی کرده بودیم : “قضیه ی Into the Dead از این قرار است که در جهانی که اکنون مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند و تمامی انسان ها را به قتل رسانده اند ؛ تنها شما جان سالم به در برده اید و اکنون زنده هستید و زمان آن فرا رسیده است تا علیه زامبی ها اقدام کنید. شما باید سعی کرده تا زامبی ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن ها را برای همیشه ریشه کن کنید. زامبی ها به صورت وحشتناک ، به توده های مردم حمله می کنند و آن ها را مورد تاخت و تاز قرار می دهند. اگر می خواهید که زنده بمانید ، باید زامبی ها را برای همیشه نابود کنید. تعداد زامبی ها روز به روز بیشتر شده و قدرت آن ها هر روز زیادتر می شود و تنها کسی که می تواند جهان را از شر زامبی نجات دهد فقط شما هستید و چشم امید همه به شماست!” اما .. در Into the Dead 2 شما سفر آخرالزمانی تان را برای نجات خانواده تان آغاز می کنید، خود را با زرادخانه ای از سلاح ها مجهز می کنید و به نبرد با زامبی ها می روید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید تا در نهایت به هدف تان که نجات خانواده تان است، برسید!

داستان بازی Into the Dead 2 اندروید از آن جایی شروع می شود که ماشین شخصیت اصلی چپ شده است و او سریعا برای نجات جان خانواده خود یک ماموریت داستانی را آغاز می کند. حالا شخصیت اصلی در میان زامبی های تشنه به خون قرار می گیرد که در حال دویدن است ؛ طی تمامی مراحل بازی شخصیت اصلی مسیری را می دود و شما باید به عنوان یک بازیکن با انجام کارهای مختلف مثل چپ یا راست رفتن و یا استفاده از اسلحه برای از بین بردن زامبی ها، مراقب باشید طعمه آن ها ها نشود! بازی Into the Dead 2 تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.7 از 5.0 را کسب کند که ما در گیمی روید جدیدترین نسخه ان را به همراه مود و دیتا در اختیار شما قرار داده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید! بازی توسط ما برروی دو دستگاه مختلف تست شده و به صورت آفلاین و بدون مشکل اجرا شده است! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی مردگان متحرک به همراه نسخه مود -هک شده را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید آن را با لینک مستقیم و به صورت نیم بها دریافت نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

منوی مود (  ارز بازی بی نهایت + مهمات نامحدود + قفل تمام باغ وحش های سطح MAX را باز کنید + آسیب زیاد )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. نیکزاد خلفتی

    سلام ببخشید باید دیتا رو استخراج کنیم یا بدون نیاز به دیتا هست؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما فایل اصلی با فرمت xapk هست باید با زد ارشیور نصب کنید کافیه روش بزنید و گزینه نصب کلیک کنید نیازی به استخراج نیست نسخه مود هم دانلود کردید مثل همیشه بزنید روش نصب میشه

  2. سلام قفل تمام باغ وحش های سطح MAX را باز کنید یعنی تمام حیوانات باز هستند آیا

    1. سلام دوست عزیز از خود بازی اطلاعی ندارم. امیدوارم همینطور باشه

  3. سلام بازی هایی که مد میسازین همه جا هست ببخشید ولی دوتا نرم افزار باحال حداقل مد کنین که بلخره یه فرقی کنین با اونایی که مد میکنن اگه میتونین برنامه های ممبر گیر فالوور گیر روبیکا یا تلگرام و اینستارو هک کنین یا نرم افزلر های باحال

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه در حال حاضر برنامه های ایرانی مود نمی‌شوند.

  4. ایلیا صبا

    سلام من دارم مودش رو نصب میکنم امیدوارم عالی باشع

  5. سلام همین بازی یه نسخه بهتر داره که در اون محدودیت های vip و موارد خرید درون برنامه ای حذف شده که اگر اون نسخه رو به صورت مود شده قرار بدید عالی میشه نام این نسخه into the dead 2 unleashed هست. با تشکر.

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام، بازی مورد نیاز رو بررسی میکنیم و اگر مود شد قرار میدیم

  6. سلام میشه بگید نسخه مودش پول بی نهایت هستش یا نه ؟

    1. سلام وقت بخیر بخش اطلاعات زیر باکس دانلود رو مطالعه کنید!

  7. سلام بر گیمی روید گرامی ببخشید اندروید من ۱۰ هست ولی بازی میزنه مشکلی در تجزیه هست ...

    1. سلام احتمالا این نسخه با گوشی شما سازگار نیست!

  8. سلام میشه بگید برای اندروید 12 هم میاد یا نه نسخه مود

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام ممکن هست بیاد روی اندروید 11 اومده شماهم تست کنید دانلود ها نیم بها میباشد

  9. محمد صادق

    با سلام میشه برام توضیح بدید که چطوری باید بازی رو نصب کنم

    1. سلام دوست عزیز ? بر روی گزینه زرد رنگ که نوشته شده ' نسخه مود شده' کلیک می کنید و بازی رو دانلود میکنید! سپاس از همراهی شما ??

  10. سلام توی اندروید ۱۲ میاد بازی یا نه

  11. سلام بازی بدون دیتا اجرا میش ?؟ من 1 گ بیشتر ندارم ایا واقعا موده م بدون دیتا بالا میاد لطفا حداب بدیدد خاهش میکنم ?

    1. سلام وقتتون بخیر بله بازی مود شده هستش و اینترنت شما نیز نیم بها محاسبه می شود!