خانه / بازی / دانلود بازی FIFA 16
FIFA 16 Ultimate Team FIFA 16 Ultimate Team

FIFA 16 Ultimate Team

محبوبیت 85%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    5.2.243645
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    ELECTRONIC ARTS
  • امتیاز
    4.0
  • رای
    +100.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    700MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی FIFA 16

FIFA 16 – فیفا 16 یک بازی ویدیویی شبیه‌سازی فوتبال محبوب است که توسط EA Sports توسعه یافته و در سال 2015 به عنوان بخشی از فرنچایز طولانی مدت فیفا منتشر شده است. به عنوان شانزدهمین قسمت از این سری، چندین ویژگی و پیشرفت جدید برای بهبود تجربه گیم پلی برای علاقه مندان به فوتبال معرفی کرد. یکی از موارد قابل توجه در فیفا 16 معرفی تیم های ملی زنان بود که به بازیکنان اجازه می داد از بین 12 تیم زنان انتخاب کنند و در حالت های مختلف بازی به رقابت بپردازند. این یک نقطه عطف مهم برای این فرنچایز بود، که باعث فراگیری و ارائه طیف متنوع تری از تیم ها و بازیکنان شد. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه FIFA 16، مکانیک دفاعی پیشرفته بود. بازی دفاع پاسخگوتر و هوشمندانه تری را معرفی کرد و به بازیکنان این امکان را می داد که مدافعان خود را بهتر کنترل کنند و در نبردهای تاکتیکی با حریفان شرکت کنند. این امر به گیم پلی بازی عمق بیشتری می بخشد و بازیکنان را ملزم می کند که رویکردهای استراتژیک برای حمله و دفاع ایجاد کنند. علاوه بر این، این بازی دارای انیمیشن‌ها و تصاویر بصری بهبود یافته‌ای بود که تجربه فوتبال واقعی‌تر و همه‌جانبه‌تری را ایجاد کرد.

این بازی از فناوری ضبط حرکت پیشرفته برای تکرار دقیق حرکات و رفتار فوتبالیست‌های واقعی استفاده می‌کند و اعتبار گیم‌پلی را بیشتر می‌کند. از نظر حالت‌های بازی، FIFA 16 گزینه‌های مختلفی را برای پاسخگویی به ترجیحات مختلف بازی ارائه می‌دهد. حالت محبوب Ultimate Team بازگشت و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با جمع‌آوری کارت‌های بازیکن و رقابت آنلاین با دیگران، تیم‌های رویایی خود را بسازند. Career Mode این فرصت را برای مدیریت یک تیم، انجام نقل و انتقالات، برگزاری جلسات آموزشی و هدایت باشگاه به سمت موفقیت فراهم کرد. بازی فیفا 16 هم از سوی منتقدان و هم از سوی بازیکنان، نقدهای مثبتی دریافت کرد و مکانیک های بهبود یافته گیم پلی آن و گنجاندن تیم های ملی زنان را تحسین کردند. همچنان یک انتخاب محبوب در بین طرفداران فوتبال بود و به عنوان یک پلت فرم برای مسابقات و مسابقات مجازی خدمت می کرد. در حالی که از آن زمان نسخه های جدیدتری از فرنچایز فیفا منتشر شده است، FIFA 16 همچنان یک ورودی قابل توجه در این سری است که به خاطر گام هایش در واقع گرایی، تنوع و نوآوری در گیم پلی شناخته شده است ه میتوانید آخرین نسخه آن را از سایت گیمی روید دریافت نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

توجه:

این بازی برای پردازنده 32 بیت میباشد اما با توجه به فشرده سازی شده این بازی ، ممکن است روی 64 بیت نیز نصب شود. بنابراین، لطفا از زد آرشیور برای نصب این بازی و فرمت های XAPK استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام و خسته نباشید ممنون از سایت فوق‌العادتون فقط یه سوال راجب این بازی قبلا میگفتن که سرور های این بازی رو بخاطر قدیمی بودنش بستن نمی‌دونم حالا دانلود کنم بازی اجرا میشه؟ ممنون میشم جوابمو بدین

    1. سلام بله دوست عزیز سرور ها خاموش شده اند و بازی هم از دسترس خارج شده است.

      1. سلام میخواستم بپرسم که الان گوشی من اندروید ۱۲ هست آیا من این بازی رو دانلود کنم اجرا میشه

        1. مهرداد (نویسنده)

          بازی قدیمیه شاید نشه

    2. بازی را دانلود کنیم یا نه؟