خانه / بازی / دانلود بازی Dreamdale – Fairy Adventure
Dreamdale - Fairy Adventure Dreamdale - Fairy Adventure

Dreamdale - Fairy Adventure

محبوبیت 66%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.0.33
  • اندروید
    7.0
  • سازنده
    SayGames Ltd
  • امتیاز
    4.0
  • رای
    +169.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    170MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Dreamdale – Fairy Adventure

Dreamdale – Fairy Adventure – دریمدیل: ماجراجویی پری یک بازی موبایل دلربا که شما را به دنیای عجیب و غریب پر از پری ها، ماموریت ها و افسون منتقل می کند. این بازی که در فروشگاه Google Play موجود است، بازیکنان را در هر سنی دعوت می‌کند تا قلمروی فانتزی و تخیل را کشف کنند. در Dreamdale – Fairy Adventure، شما به جای یک ماجراجوی پری قدم می گذارید و در یک خط داستانی فریبنده فرو می روید. در جستجوی گنجینه های پنهان و مصنوعات جادویی از مناظر خیره کننده، جنگل های عرفانی و قلمروهای شگفت انگیز عبور کنید. در طول مسیر، با شخصیت های جذاب روبرو شوید، پازل ها را حل کنید و ماموریت هایی را کامل کنید که اسرار Dreamdale را آشکار می کند. بازی دارای جلوه های بصری زیبا و گرافیک مسحورکننده ای است که دنیای افسانه ها را زنده می کند. در محیط های سرسبز غوطه ور شوید و پیچیدگی های قلمرو فریبنده پریان را کشف کنید.

شخصیت پری خود را سفارشی کنید، از میان انواع بال ها، لباس ها و لوازم جانبی انتخاب کنید، و یک لمس شخصی به سفر جادویی خود اضافه کنید. همانطور که در این بازی پیشرفت می کنید، توانایی ها و جادوهای جدیدی را باز کنید که به شما در ماموریت هایتان کمک می کند. از جادوی پری خود برای غلبه بر موانع، حل پازل های چالش برانگیز و تعامل با ساکنان دلربای Dreamdale استفاده کنید. موجودات جادویی شایان ستایش معروف به Dreamies را جمع آوری و پرورش دهید، که همراهان وفادار شما در ماجراجویی های شما خواهند بود. قدرت ها و توانایی های منحصر به فرد آنها را کشف کنید و رشد و تکامل آنها را در حین مراقبت از آنها تماشا کنید. این بازی یک تجربه گیم پلی غنی و همه جانبه را ارائه می دهد. این بازی با ترکیبی از کاوش، حل معما و داستان سرایی جذاب، ساعت های بی پایانی از لذت و افسون را برای بازیکنان در هر سنی فراهم می کند. اکنون Dreamdale – Fairy Adventure را از گیمی روید دانلود کنید و سفری فراموش نشدنی را در یک دنیای جادویی آغاز کنید. اجازه دهید تخیل شما به پرواز درآید و به پری ها در جستجوی شگفتی و ماجراجویی در Dreamdale بپیوندید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( منابع نامحدود )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام و عرض ادب دوستان من که نفهمیدم این هیچیش مود نیست و منابع نامحدودی هم در کار نیست فقط صندوق ها باز میشه 😂 صندوق ها هم که کم هستن لطفا رسیدگی کنین ممنونم ❤️❤️

    1. سلام دوست عزیز باید مود منو رو فعال کنید.

  2. از سازنده محترم و گرامی خواهشمندم که به طور کلی بفرمایند که چجوری مود کنیم با تشکر

    1. سلام مود منو رو فعال کنید.

  3. مهدی احمدلو

    منوی مود رو روشن کنیم چیه بازی مود میشه

    1. سلام در بخش مشخصات نوشته شده است.

  4. کاربر گرامی

    مود چرا نمیشه حتی از منو تیکشو سبز کردم بازم فرقی نمیکنه

  5. هک میشه

    1. مهرداد (نویسنده)

      بله مودش هست

  6. چرا نامحدود نیست چیکار کنم

    1. سلام دوست عزیز باید مود منو رو فعال کنید.

  7. امیر مهدی معصومی

    مود نیست

    1. سلام وقت بخیر مود منو رو فعال کنید.

      1. فعال کردم نشد