خانه / برنامه / دانلود برنامه U-Dictionary
U-Dictionary U-Dictionary

U-Dictionary

محبوبیت 100%
  • نسخه
    6.1.1
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    Talent Education Inc
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    1.17M
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    27MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود برنامه U-Dictionary

* 100،000،000 کاربر در 150 کشور. * توسط Google Play به عنوان بهترین برنامه و بهترین برنامه خود-بهبودی معرفی شده است.

U Dictionary یک فرهنگ لغت و برنامه ترجمه رایگان است. U Dictionary اکنون دارای فرهنگ لغت رسمی آکسفورد به 12 زبان است! ترجمه جمله آفلاین نیز در دسترس است!

از ترجمه کاملا آفلاین 58 زبان لذت ببرید. U Dictionary لغت نامه های توسعه یافته اولیه، دیکشنری پیشرفته کالینز، واژه نامه WordNet، نمونه های بومی، مترادف ها، متضادها و غیره را می گیرد. همچنین فیلم ها، بازی ها و آزمون های انگلیسی را برای کمک به بهبود زبان انگلیسی شما ارائه می دهد. U Dictionary بسیار فراتر از یک فرهنگ لغت ساده است! به راحتی متون، تصاویر یا مکالمات را به 108 زبان ترجمه کنید. تمام نیازهای ترجمه شما از جمله تحصیل، کار و سفر به خارج را برآورده می کند. امکانات لغت نامه های رسمی آکسفورد: لغت نامه های آکسفورد را به 12 زبان بررسی کنید. از تعداد زیادی تعاریف کلمه معتبر و جملات نمونه بیاموزید! ترجمه جادویی: در واتس اپ، فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام ترجمه کنید تا آنچه را که در افراد مشهور اتفاق می افتد پیگیری کنید. بدون مرز چت کنید و بدون مانع بخوانید. Must Know Expressions/b>: با دنبال کردن صدا و تمرین، سریعاً به یک زبان جدید مسلط شوید! پوشش 6 صحنه اصلی و هزاران عبارات روزانه! ترجمه متن: بین هر دو زبان از 108 زبان ترجمه کنید. ترجمه دوربین: برای ترجمه فوری هر متنی که در اطرافتان است، ضربه بزنید. 93 زبان را می شناسد.

ترجمه مکالمه: ترجمه صدا به صدا بین 49 لهجه، 35 زبان. بررسی گرامر: یک متن انگلیسی را بررسی کنید و به راحتی اشتباهات را تصحیح کنید. از نوشتن بدون اشتباه لذت ببرید. ترجمه سریع: در 1 ثانیه بدون باز کردن دیکشنری U ترجمه کنید. دیکشنری آفلاین: دانلود رایگان بسته های آفلاین برای 44 زبان و مترادف، متضاد، دیکشنری پیشرفته کالینز، و واژه نامه WordNet. ترجمه آفلاین: دانلود رایگان بسته های ترجمه آفلاین برای 58 زبان. بدون محدودیت شبکه Word Lock Screen: کلماتی را که انتخاب می کنید در صفحه قفل نمایش دهید. دایره لغات خود را در هر زمان گسترش دهید. کپی برای ترجمه: کلمات یا جملات را در هر برنامه کپی کنید و فوراً معنی پیدا کنید. (توجه: به دلیل محدودیت دسترسی در Android نسخه 10.0 و بالاتر در دسترس نیست.) My Words: کلمات مهم را در پوشه های مختلف نشانک گذاری کنید. هر از گاهی مرور کنید. حالت تاریک: تلفن خود را روی حالت شب تنظیم کنید، U Dictionary با تم تیره ظاهر می شود. تلفظ کامل انگلیسی: لهجه معتبر بریتانیایی (بریتانیایی) و آمریکایی (آمریکایی). گوش کن و یاد بگیر نمونه های بومی: جملات معتبر جمع آوری شده از وب سایت های خبری معروف بین المللی. بازی کلمات: بازی پیدا کردن مترادف و بازی املایی. بازی کنید و یاد بگیرید. ویدیوهای خنده دار: انگلیسی را با سهولت و سرگرمی یاد بگیرید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:
باز بودن قسمت VIP و آنلاک شدن برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. این برنامه دانلود نمیشه چرا؟

    1. مشکلی در لینک دانلود مشاهده نشد! فایل شخصی > پوشه دانلود رو بررسی کنید!