خانه / بازی / دانلود بازی Archero
archero archero

archero

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    5.10.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Habby
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +50M
  • رده سنی
    +7
  • حجم
    313MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Archero

Archero – آرچرو نامی است اخیرا زیاد میشنویم! بازیی که سبک رول پلی را ایفا میکند و گیم پلیی شفاف و هیجانی را به مخاطب منتقل میکند! این بازی که توسط استودیو Habby ساخته و منتشر شده است امروزه دانلود های زیادی را کسب کرده است و با توجه به درخواست شما عزیزان اینبار قصد داریم تا عنوان Archero را بررسی و برای شما گیمر های عزیز معرفی نماییم. پس ادامه مطلب را همراه گیمی روید باشید. Archero شما را به سیاره ای خشن منتقل می کند که فقط شما می توانید زندگی خود را نجات دهید. این یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در آن شما یک قهرمان تنها را کنترل می کنید که باید با شکست دادن دشمنان در سراسر جهان خود را نجات دهد. هر توانایی لازم است؛ اگر آنها را داشته باشید، می توانید به طور سازنده به جلو حرکت کنید. شما مسئولیت زیادی دارید و علاوه بر آن، در جامعه مدرن تیراندازی با کمان بسیار مورد توجه هستید. با کمک بازی، می توانید سفر دشوار پیش رو را تکمیل کنید. این دنیای ظالمانه علیه شماست و شما باید برای اطمینان از امنیت خود اقدامات احتیاطی انجام دهید. این واقعیت که شما یک کماندار مدرن متخصص هستید که در مقابله با موقعیت های دشوار ماهر است باید در اینجا تأکید شود. شما فقط در صورتی قادر خواهید بود که از تمام جنایات جهان جان سالم به در ببرید که این استعداد و هوش خود را داشته باشید. برای شروع، مکانی را در هر نقطه از جهان انتخاب کنید که امن باشد و شرایطی برای یادگیری مهارت های جدید داشته باشد. مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که در طول بازی با چندین چالش روبرو خواهید شد که باید بر آنها غلبه کنید تا قدرت کافی برای تصاحب کل جهان را جمع آوری کنید. از توانایی های شما به خوبی استفاده می شود و برای غلبه بر چالش های دشوار پیش رو به کمک گروه بزرگ تری از همکاران نیاز خواهید داشت. در بازی Archero شما تیرها و کمان ها را انتخاب می کنید که هر دو می توانند در سطوح مناسب به روز شوند یا جایگزین شوند. هنگامی که وارد یک منطقه بالقوه خطرناک می شوید، از شما خواسته می شود چندین آیتم مفید را انتخاب کنید تا در تلاش خود به همراه داشته باشید.

با جعبه‌های هدیه ارزشمندی روبرو می‌شوید که در طول مسیر پراکنده شده‌اند، و برای حفظ اسرار متعدد، باید قفل‌های ترکیبی روی جعبه‌های هدیه را رمزگشایی کنید. حرکت در مناطق خطرناک در حالی که شناسایی نشده باقی می ماند در لیست توانایی های قابل توجه ما قرار دارد. برای شکست دادن حریف، باید در اسرع وقت شروع به نشانه گیری به سمت هدف و انجام حرکات قوس دار به سمت آنها کنید. شما برای هر ضربه موفقیت آمیز به هدف، یک ستاره دریافت خواهید کرد که می توان آن را با فلش های ارزشمند تعویض کرد. برای یافتن ایراداتی که دشمن در اهداف دشوار ایجاد کرده است، باید از دستگاه هدف گیری از راه دور استفاده کنید. هدف بازی این است که شما همیشه توانایی های خاص خود را کشف کرده و از آنها استفاده کنید. شما نمی توانید مهارت های انتقادی را به دست آورید یا نقاط قوت طبیعی خود را به حداکثر برسانید مگر اینکه ابتدا حریفان خود را مطالعه کنید. Archero امیدوار است که با به دست آوردن هر چه بیشتر توانایی ها، بتوانید بر چالش ها غلبه کنید و وارد دنیایی شوید که در آن بتوانید زندگی شاد و رضایت بخشی داشته باشید. این بازی مهارت های مفید مختلفی را به شما آموزش می دهد و چندین ویژگی مفید اضافی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید کمک کند. شما قادر خواهید بود کمان های زیادی را به دست آورید که هر کدام شامل آیتم ها و توانایی های منحصر به فردی هستند. اکنون شما یک دشمن سرسخت با طیف گسترده ای از توانایی های استثنایی هستید. Archero از یک چالش لذت می برد و به شما در ماموریت نجات سیاره از نابودی کمک می کند. علاوه بر این، تیر و کمان های بزرگ در اشکال مختلف برای رفع نیاز شما در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما به هجوم شیطان پایان خواهید داد و در نتیجه در دنیای امروز به مقامی خداگونه ارتقا خواهید یافت.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پس از شروع بازی، روی دکمه دور در سمت چپ بالا کلیک کنید تا منوی مود باز شود، جایی که می توانید آسیب و سلامتی بزرگ را فعال کنید (فعال کردن قبل از نبرد).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *