خانه / بازی / اکشن / دانلود بازی Call Of Duty: Mobile VN
Call Of Duty: Mobile VN Call Of Duty: Mobile VN

Call Of Duty: Mobile VN

محبوبیت 84%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.8.42
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    VNGGames International
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +26.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +18
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Call Of Duty: Mobile VN

Call Of Duty: Mobile VN – کالاف دیوتی موبایل نسخه ویتنام یک بازی تیراندازی اول شخص پرهیجان آدرنالین است که هیجان پر اکشن مجموعه مشهور Call of Duty را به دستگاه‌های تلفن همراه می‌آورد.  این بازی که توسط VNG Game Publishing توسعه یافته است، یک تجربه بازی همه جانبه و سریع را ارائه می دهد که در نقشه های محبوب Call of Duty تنظیم شده و دارای حالت های کلاسیک چند نفره و همچنین مسابقات هیجان انگیز بتل رویال است. این بازی بازیکنان را با آرایه وسیعی از سلاح‌ها، تجهیزات و امتیازات نمادین جمع‌آوری می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بارگذاری‌های خود را متناسب با سبک بازی خود سفارشی کنند. خواه نبرد نزدیک با تفنگ های ساچمه ای و SMG را ترجیح می دهید یا درگیری های دوربرد با تفنگ های تک تیرانداز، Call of Duty: Mobile VN چیزی برای همه دارد. کنترل‌های خوب طراحی‌شده و رابط بصری بازی، شیرجه رفتن در اکشن را برای کهنه‌بازان باتجربه و تازه‌واردها آسان می‌کند.

علاوه بر حالت های رقابتی چند نفره، حالت Battle Royale لایه دیگری از هیجان را به بازی اضافه می کند و بازیکنان را در یک محیط بزرگ و آخرین نفر مقابل یکدیگر قرار می دهد. بازیکنان همچنین می‌توانند با دوستانشان تیم تشکیل دهند و استراتژی‌هایی را برای تضمین پیروزی در مسابقات شدید بتل رویال هماهنگ کنند. علاوه بر این، Call of Duty: Mobile VN به طور منظم محتوای جدیدی از جمله نقشه‌ها، حالت‌های بازی و رویدادهای موضوعی را معرفی می‌کند و تضمین می‌کند که بازیکنان همیشه چیزهای تازه‌ای برای انتظار دارند. گرافیک و جلوه های صوتی بازی یک تجربه بازی گیرا و همهجانبه را ارائه می دهد و حس قرار گرفتن در میان جنگ های شدید را بیشتر تقویت می کند. Call of Duty: Mobile VN با گیم پلی جذاب و اقتباس وفادارانه خود از فرنچایز محبوب Call of Duty، طرفداران اختصاصی را به خود اختصاص داده است و به یک انتخاب محبوب برای گیمرهای موبایل تبدیل شده است که به دنبال اکشن با اکتان بالا در حال حرکت هستند. چه از طرفداران این سری باشید و چه تازه وارد به این فرنچایز، این بازی یک تجربه بازی موبایلی چشمگیر را ارائه می دهد که مطمئناً شما را برای کسب اطلاعات بیشتر باز می گرداند. همین الان آخرین نسخه آن را از سایت گیمی روید دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو با ویژگی های منحصر به فرد

توجه:

1 –  بازی فیلتره پس خودتون میدونید چجور واردش بشید

2 – زبان بازی ویتنامی هست در تنظیمات بازی انگلیسی کنید

3 – مود بازی مود منو هست در سمت چپ صفحه نمایش وقتی وارد بازی شدید موارد رو فعال کنید

4 – بازی با اکتیویژن لاگین نمیشه و کلا جداس سرورش خودمون تست زدیم موردی نداشت از لحاظ کرش و باگ و … و جوری بازی کنید که بن نشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام من نسخه ویتنام رو نصب کردم و نیاز به فیلتر شکن داره و فیلتر شکن وصل کردم ولی چت جهانی و کاستوم ها بالا نمیاد به نظرت چه فیلتر شکنی استفاده کنم تا بتونم برم توی روم ها و یا چت جهانی؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما از سرور های ویتورای استفاده کنید نتیجه بهتری داره از دی ان اس هم میشه استفاده کرد

  2. سلام ببخشید من این بازی رو نصب کردم و وقتی از وی پی ان استفاده میکنم پینگم خیلی بالاست ،آیا روشی هستش که پینگم را در بازی پایین بیارم ؟؟؟؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما از دی ان اس استفاده کنید نتیجه بهتری میگیرید

  3. چطوری نصب کنیم؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما از زد ارشیور کمک بگیرید

  4. سلام نسخه vngسی پی بینهایت داره

    1. سلام نه

  5. سلام سیپی بینهایت نداره؟

    1. سلام خیر

  6. سلام من نسخه اصلی رو دارم برای نسخه مود باید اصلی رو حذف کنم

    1. سلام بله احتمالا

  7. سلام خسته نباشید.. این با نسخه اصلی چ فرقی داره؟!

    1. مهرداد (نویسنده)

      فقط برای ویتنام هست

      1. ویتنام یعنی چی

        1. اسم یه کشوری هست

  8. سلام رفتم تو بازی نمیاره

    1. مهرداد (نویسنده)

      فیلتر میخاد